Permalänk
Medlem

Vart kan man köpa z1010 utan abb.?

Är det någon om vet vart man kan köpa se z1010 utan abbonemang? De enda jag har sett är med telia 3g.

Visa signatur

| FD Define R2 | MSI Z390-A PRO | Intel i3-9350KF | Gainward GTX 980 Phantom | Corsair Vengeance LPX 2x8GB | Crucial MX300 275GB | OCZ Vertex 460A 120GB | Corsair RM750X V2 | 3x AC F12 PWM | BenQ XR3501 | SteelSeries Siberia 800 | Mionix Zibal 60 | Func MS-3 R2 |

Permalänk
Medlem

Tror Z1010 är en Telia-exklusiv mobil, dvs de har ensamrätt på att sälja den i Sverige, då med abbonemang. Vodafone har samma med Motorola V525. Du kanske ska leta i butiker utanför Sverige. Eller vänta tills Telias exklusivitet gått ut.. Men du kanske inte vill vänta?

Permalänk
Medlem

Det tror jag knappast. Vad jag förstått har Telia valt att börja sälja först. Då med buggig firmware, många Telia-abonnenter har haft problem med just detta. Tre väntas släppa sin Z1010 i mitten av juni, då de inväntat en stabilare firmware och arbetat med att infektera telefonen med deras egen programvara. Vodafone kan jag tänka mig gör det samma. Men att Telia skulle ha någon exklusiv rätt att sälja den tror jag inte.

Permalänk
Medlem

Jag kan då sälja SE Z1010 på jobbet (Expert) utan abb...

Priset kanske inte är så lockande 7495:- ej operatörslåst

Permalänk
Medlem

Punk: Får ni dem olåsta eller kan ni låsa/låsa upp dem?

schupa: är du intresserad av en Telia låst Z1010 i perfekt skick så hör av dig.

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

Finns båda varianterna att beställa. Telia Go!-förkonfigurerad (låst) och Z1010 olåst. Olåst är jävligt svår att få tag på dock, nästan alltid restad.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

de är sämst mjukvara i dom.. påminner lite om windows.. buggar stup i kvarten.. spelar man in en film snutt och vill skicka den så börjar bara telefonen blinka och vibba.. enda man kan göra är att ta ut batteriet..

Permalänk
Medlem

har en z1010 telia låst och det fungerar kanon har inte märkt av någon bugg eller att den låses på något sätt...
Kanske har haft tur ?