Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk

Hur addar man någon på bnet?

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

"/f a namn"

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk

Alltså typ: /f a khendon ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja, fast i det här fallet khoma, eftersom det är mitt bnet-ID.

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk

ok. Men någon som vill hjälpa mig klara alla quests och levla mig typ tills ikväll/inatt?

Har förövrigt en Charged Bolt / Blizzard Sorc i lvl 9!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
ok. Men någon som vill hjälpa mig klara alla quests och levla mig typ tills ikväll/inatt?

Har förövrigt en Charged Bolt / Blizzard Sorc i lvl 9!

kör du ladder eller icke ladder?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + Klipsch R-121SW

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
kör du ladder eller icke ladder?

Edit: ja, jag kör ladder!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Edit: Ok! Onödigt inlägg jag skrev...

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av khendon
Edit: Ok! Onödigt inlägg jag skrev...

haha Men jag är snart lvl 20, någon som vill Rusha mig till Baal och sen köra massor med Baal runs?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jodå...säg bara till så

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + Klipsch R-121SW

Permalänk

Jag har precis kommit tillbaka till d2 efter ca 1,5 års uppehåll. Om nån som lirar hc ladder vill lira lite, så messa mig på *SolidApe

Permalänk
Medlem

Har beslutat mig för att lägga ner d2 nu. så jag skänker mitt acc till bättre behövande:
Non-ladder acc bortskänkes!!

sorc, 91
Assa, 84
Barb, 76
Druid, 82
Ama, 88
Pala, 88
Necro, 71

PM om ni är intresserade

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Remslem
Har beslutat mig för att lägga ner d2 nu. så jag skänker mitt acc till bättre behövande:
Non-ladder acc bortskänkes!!

sorc, 91
Assa, 84
Barb, 76
Druid, 82
Ama, 88
Pala, 88
Necro, 71

PM om ni är intresserade

Du har PM

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

ere nån här som kör US west non ladder? Jag föredrar att spela i US west, det är inte lika många noobs sim lirar där och dom pratar så klart bra enelska. Har inte spelat diablo på sjukt länge men ja kanske ska börja igen.. har en hammerdin på lv 86 lr 87 glömt bort lvln ,och hade en blizzard sorc (sålde alla saker för MKT pengar) och en assasin (sålde också saker när ja slutade spela för inte fullt lika mkt pengar ). Har jävligt mkt saker till salu på mitt account som t.ex. 2 hoto, 3 enigma, massa high runes ocj mkt, mkt mer. Så om ni spelar på US WEST non ladder kanske in e intresserade av att köpa/trada sakerna...

Permalänk
Medlem

Köper items för 100 spänn .. betalas med paynova... pm vad du har för items för 100 kr .. Köper runor också..

Visa signatur

3dmark01: 22577
3dmark03: 11681
3dmark05: 5610

Permalänk

haha Mikz0r Lite mysigt namn som mitt!

btw: Någon som har lite bra strenght charms att ge bort?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ack3
ere nån här som kör US west non ladder? Jag föredrar att spela i US west, det är inte lika många noobs sim lirar där och dom pratar så klart bra enelska. Har inte spelat diablo på sjukt länge men ja kanske ska börja igen.. har en hammerdin på lv 86 lr 87 glömt bort lvln ,och hade en blizzard sorc (sålde alla saker för MKT pengar) och en assasin (sålde också saker när ja slutade spela för inte fullt lika mkt pengar ). Har jävligt mkt saker till salu på mitt account som t.ex. 2 hoto, 3 enigma, massa high runes ocj mkt, mkt mer. Så om ni spelar på US WEST non ladder kanske in e intresserade av att köpa/trada sakerna...

Jag tradar gärna saker med dig

Permalänk
Medlem

är bnet nere för er också nu?

Permalänk
Medlem

några som är med på lite baalruns i Normal vid 22 ? vi kör SCL

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kör ni nu?

Edit: Har en Masteries skill charm för barbar till salu om nån e intresserad...
byter mot um...
Har oxå massa occus, shako och arreats :/

edit2: zaka till salu nu oxå och en trap skiller...+ arach och bul kathos set till barbar ifall nån e intresserad...
Har också Skullders, jalals och säkert mer nånstans...

Permalänk
Medlem

das übergeeks^^

ash hade jag haft ett stadigt internet hade jag hakat på...

Visa signatur

grrrr

Permalänk
Medlem

nej det blev inget men får se kanske blir något imorn

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikz0r
Köper items för 100 spänn .. betalas med paynova... pm vad du har för items för 100 kr .. Köper runor också..

Har väll inte nått item i 100 kr pris klassen... de flesta kanske 200

Permalänk
Medlem

vad e det för items som ni säljer för 100kr? Enigma och sånt lr? Hoto osv?

Permalänk
Medlem

Diablo 2 = Skitspel

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Diablo 2 = Skitspel

ja och sånna inlägg är ännu mera skit....nej detta inlägg är skit det också men är så trött på såntdär....vissa gillar spelet vissa inte...so what?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rixard
vad e det för items som ni säljer för 100kr? Enigma och sånt lr? Hoto osv?

ja, enigma, hoto, botd cb, runor, m.m

Permalänk
Medlem

Skulle vilja köpa botd cb och 1 ist runa. Vad skulle de kosta?

Edit: Softcore ladder

Permalänk
Medlem

Någon som vet när laddern ska återställas igen?

Sugen på att börja spela igen, men tråkigt när alla redan har allting..

Visa signatur

O.C., OTH, Lost, Prison Break, PMR, PMRUK, Supernatural, Surface, Invasion, Joey. Känns som om jag glömt något.

Permalänk
Medlem

har en amu som ger 2 till cold skills sorc om någon behöver skicka ett pm

Visa signatur