Permalänk
Medlem

kan inte hitta...

umm...som topic lyder..
jag kan inte hitta, så mycket jag än letar, detta underbara aluminiumchassi

Den byger på ett mini-itx chip, borstad alulåda som skiner lite, är ungefär lika hög som I/O plåten, cirka 5-6 cm högt och ca 30*30cm. hmm.. stealthad cd var det oxå.
ingen ide at kolla i temp, då det rensas automatiskt var tredje dag :>

EDIT* hemmagjord var lådan...

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk

va!!??

Visa signatur

utför custom lackeringar å graffix

Permalänk
Hedersmedlem

iTohC: Skriv en vettig ämnesrad i fortsättningen. Jag kan inte ändra den till något vettigt för jag har ingen aning vad du snackar om.

Permalänk
Medlem

"jag kan inte hitta, så mycket jag än letar, detta underbara aluminiumchassi" Dagens

Vad i häll-vete letar du efter , ett alu chassi

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk

gillar den....flummigt...:)

Visa signatur

Human...bad...
Computer...goood...

Permalänk

Re: kan inte hitta...

Ursprungligen inskrivet av iTohC
umm...som topic lyder..
jag kan inte hitta, så mycket jag än letar, detta underbara aluminiumchassi
Hur mycket jag än letar så hittar jag inte ett underbart alu chassi, som jag såg en gång!

Den byger på ett mini-itx chip, borstad alulåda som skiner lite, är ungefär lika hög som I/O plåten, cirka 5-6 cm högt och ca 30*30cm. hmm.. stealthad cd var det oxå.
ingen ide at kolla i temp, då det rensas automatiskt var tredje dag :>
Den har mini-itx, lådan är av borstat alu och skiner lite, lådan är ungefär lika hög som I/O plåten (cirka 5-6cm högt och 30*30cm) Och cd var stealthad. Ni behöver inte föreslå att jag kollar i temporary intenet files (stavning?) för den töms var 3 dag

EDIT* hemmagjord var lådan...
EDIT* Lådan var hemagjord...

Fet stil är det jag tror han menar!!!

iTohC: Ta inte illa upp nu!!! Menar inget illa, men jag tyckte det var så många som klagade!!!

Visa signatur

ASUS ROG Strix Helios || ASUS ROG Strix X570-F GAMING || AMD Ryzen 5 5600X || Spectrix D60G 32GB 3600MHz CL14 || ASUS 6800 XT ROG STRIX LC OC || ASUS ROG THOR 1200w || 2x Samsung 980 Pro || Steelseries Apex Pro + Rival 710 + Arctis Pro Wireless ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Net_Assassin
va!!??

Tillför inte något nytt till tråden, förutom att bumpa upp den, vilket var/är meningslöst.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kennel
iTohC: Skriv en vettig ämnesrad i fortsättningen. Jag kan inte ändra den till något vettigt för jag har ingen aning vad du snackar om.

Visst var min "ämnesrad" illa formulerad, men det var det bästa jag kunde komma på för tillfället.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1Ce
"jag kan inte hitta, så mycket jag än letar, detta underbara aluminiumchassi" Dagens

Vad i häll-vete letar du efter , ett alu chassi

Visst kan jag bilda konstiga meningar iblad, men du behöver inte ta upp dem om du fårstår vad jag menar med min inlägg.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av saintnikolaus
gillar den....flummigt...:)

Nästintill ett lika meningslöst inlägg som det första.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av z€r0(0o|_

*Massa text*

iTohC: Ta inte illa upp nu!!! Menar inget illa, men jag tyckte det var så många som klagade!!!

[/B]

Äntligen nån som förstår, och kan klargöra för andra vad jag menar. Ett stort TACK zerocool.

btw. låt tråden dö i frid om inte någon har nånting viktigt att säga.

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware