Half-Life 2 imorgon?

Permalänk
Medlem

XCan har rätt............!

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem

Inte för att jag vill avbryta er konversation men det står faktiskt : Release Date: 11/6/2004
Och om inte jag har fel så betyder det att den släpps den 6 november 2004 !!:)

Men jag kan ju ha fel

Visa signatur

DELL dimension 8300 - Intel Pentium HT 3,0Ghz - ATI Readon 9800XT 256Mb - 120Gb SATA hd - Ram2048Mb DDR - SB Audigy II - DVD/ rw - Win XP home sp2.

http://www.last.fm/user/Joiner66/

Permalänk
Medlem

Valve har bara gett ett datum, 30 sept 03. Alla andra datum kommer från sidor där spelet säljs som de gissat fram, sen blir folk sura för att det inte kommer på de datumen som spelsidor har hittat på.

Sluta klanka ner på Valve.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Valve har bara gett ett datum, 30 sept 03. Alla andra datum kommer från sidor där spelet säljs som de gissat fram, sen blir folk sura för att det inte kommer på de datumen som spelsidor har hittat på.

Sluta klanka ner på Valve.

jag har alltid stått upp för valve och gabe men han sa faktiskt för över en månad sen vid 2 tillfällen, "guld väldigt snart" och till nån som var där hälsa på "very very soon" och än har man inte hört ett skit

Permalänk
Medlem

läs datumet på tråden ffs

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
jag har alltid stått upp för valve och gabe men han sa faktiskt för över en månad sen vid 2 tillfällen, "guld väldigt snart" och till nån som var där hälsa på "very very soon" och än har man inte hört ett skit

Väldigt snart är inte ett guld-datum, och du vet inte hur snart "väldigt snart" är för han.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Kommer hl2 ha något med steam att göra *rädd som fan*

Visa signatur

Mobo: Abit nf7-s v2.0 CPU: 2500+ (200x11.5) Gfx: 6800le flashat 12/5 1.4 HD: Maxtor 120gig
RAM: 512Mbyte DDR 400 Kylning: CPU: Vatten GFX: CPU kylare ALX 800

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bart0on
Kommer hl2 ha något med steam att göra *rädd som fan*

Ja, allt onlinespel kommer gå genom steam.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Väldigt snart är inte ett guld-datum, och du vet inte hur snart "väldigt snart" är för han.

hur seg man än är så är inte väldigt snart några månader

Permalänk
Citat:

Jao, det kan det ju vara. Id software sa någon gång i februari att dom snart var klara, i alla fall till 99%. Men dom la också till att det sista finslipet på ett spel alltid tar längst tid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Spelet har utvecklats i 6 år, så ett par månader är ganska snart.

Visa signatur

CCNP

Permalänk

Snart är nog mer relaterat till hur länge man vill vänta ytterligare och inte hur mycket som redan har passerat i detta fall.