Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Sambeställning av 110 watts peltier

Hej alla igen....Nu är det dags igen för att beställa TEC´s...Jag har fått tag på en firma i Asien (Taiwan) efter mycket om å men.

Men efter hårda förhandlingar så fick jag äntligen prutat å bönat och bett om bra pris på dom, men.... alltid är det men.

Vi måste beställa 25 eller mer för att få bra pris och jag har inte dom kulorna att lägga ut...efter jag har räknat om kurs och fått frakt så hamnar dom på 178 kr hem till var och en av oss (då har jag lagt på 12kr för frakt och emballage från mig till er) Här lite info om dom...det var det jag fick fram från TW.

40mm x 40mm x 3.3mm
80 - 110 Watts of cooling power
Imax (A)....10

Umax (V)....15.4

Qcmax(w) △T =0....89.2

△Tmax (℃ Qc=0......68

R (Ω......1.08 +/-0.1

Så dom som vill vara med att handla får PM:a mig eller skicka mail till min telia macdick@telia.com så får vi ihop 25st eller mer så kör vi men endast då...så kom igen nu , innan den 28/9 som är sista dag måste det bli...kommer att hålla er uppdaterade hur många det blir

Edit: Dom här kompisarna har beställt.

mats.eklind
janzzon
mattias.sten
jim.karlsson
jonros-3
Dikkie_87
jhg@
elow_86

Visa signatur
Permalänk

vilken temperaturskillnad klarar de? Har för mig att det brukar finnas en gräns. Har du någon aning om den?

det låter ivf intressant det där

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Trevligt, man borde kunna klocka en bit med dom där va?

Sätt upp mig som osäker på en, tills vidare, blir det fler så beställer jag

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EagleSpirit
vilken temperaturskillnad klarar de? Har för mig att det brukar finnas en gräns. Har du någon aning om den?

det låter ivf intressant det där

Det vet jag inte riktigt men skall väl vara jämförbara med dom säljs här i sverige

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sätt upp 1st på mig.

Visa signatur

Livet, universum och allting...

Permalänk

har skickat ett PM till dig nu ;)...

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk
Medlem

Goda nyheter...Jag fick ett mail till idag....kan glädja er med att priset har gått net med 25kr för jag fick pris/st förut nu fick jag pris på 25 st istället....så det nya priset är 153 kr totalt hem till er....bra va!!!!

Edit: 11 st så länge....verkar som om det blir av i alla fall....detta är kul

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag är klart på , dom borde kunna passa på gpun till ett 9600 pro?

Permalänk
Medlem

Är möjligen intresserad, ska bara hitta ett bra användningsområde då jag inte har vattenkylning.

Visa signatur

..:: RiJo ::..
Computer: Lenovo X300
Platform: Gentoo

Permalänk
Medlem

Finns det någon websida med ytterligare specar?

Visa signatur

Asus A7N8X-Deluxe 2.0 | Barton 2500+ AQZEA 0331UPMW @ 11*210 (1.65V) | 2*256 Kingston HyperX PC3500@2-3-3-7 | ATI 9600np 128Mb | 2*36Gb WD Raptor Raid0 | Hitachi 7K250 | NEC ND-1300A | Zalman CNPS7000A Cu, NB47J, ZM80C-HP

Permalänk

RiJo du behöver inte ha vatten vad jag har fattat för... eller har jag fel ?

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk
Medlem

Det blir kondens av peltier va ?
Hur gör man för att undvika det på ett enkelt sätt ?
Och ska man driva peltiern med separat psu ?

Visa signatur

Jag är inte dum i huvudet jag har bara otur när jag tänker..

Permalänk
Medlem

Jag är också sugen
Skriv upp mig på 1st, om priset inte överstiger 153kr eller vad det var

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Jag har mailat till han för att kunna få bättre specar...det som är problemet med sidan är att den är på taiwanesiska...men som tur är så har jag en kompis som jobbar på översättningsbyrå och dom har ett sånt program för att översätta ....men jag lägger in bättre info så fort jag får det...Giz

Edit 13 st nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag e med, kan alltid hitta på nåt skoj med den

skickar pm...

Permalänk
Medlem

Betalar man direkt till dig och du bara skickar den till köparen?

Permalänk
Medlem

är dom tätade? vad är egentligen skillnaden mellan inte tätad och tätad och hur tätar man den själv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snorch
Betalar man direkt till dig och du bara skickar den till köparen?

Jepp jag får hem dom ...och efter det så skickar jag ut dom till dom som har beställt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fan att man inte har pengar till det nu

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Giz
Jepp jag får hem dom ...och efter det så skickar jag ut dom till dom som har beställt

Okej.. Och hur länge tar det innan dom kommer? alltså från de att du beställt?
Är troligen intresserad jag också..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cuowe
Fan att man inte har pengar till det nu

Det är lugnt....det blir inget beställt förrän den sista denna månaden....mest för att dom flesta har pengar då också, och att vi ska få ihop så många som möjligt....får vi ihop 50st så blir det ännu billigare...så kör på m8´s

Edit: Leveranstiden har jag ingen aning om nu men det skall väl ta i alla fall 10-14 dagar tror jag (tar den billigaste frakten)..;)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du har PM!!

Permalänk
Medlem

Frågar igen, blir det kondens av en peltier ?
Jag är intresserad av 2 stycken men är inte insatt i peltier.

Visa signatur

Jag är inte dum i huvudet jag har bara otur när jag tänker..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ubermann
Frågar igen, blir det kondens av en peltier ?
Jag är intresserad av 2 stycken men är inte insatt i peltier.

Får du temperaturer neråt en 5*C kanske och mindre så uppstår kondens ja.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Giz
Det är lugnt....det blir inget beställt förrän den sista denna månaden....mest för att dom flesta har pengar då också, och att vi ska få ihop så många som möjligt....får vi ihop 50st så blir det ännu billigare...så kör på m8´s

Edit: Leveranstiden har jag ingen aning om nu men det skall väl ta i alla fall 10-14 dagar tror jag (tar den billigaste frakten)..;)

Är det så lingt ifrån kan så är det bättre att räkna med 60dar sedan allt innan det är bonus, säger man 10-14 dar (vilket det borde ta) så tar det 25 så kommer du ha minst 20st arga datanördar som hoppar på din brandvägg

Jag är intresserad av tre men vart bor du vill veta ev. extra frakt som tillkommer..

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

sugen men vill inte ha då jag inte är så tekniskt avancerad + att jag inte vill att graffet ska kortslutas

Permalänk

Jag är intresserad, är inte 100% säker men skriv upp mig som intresserad

Giz: Din pm-inkorg är full!

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

Giz: Hur många säkra beställningar hittills? Börjar det närma sig 25?

Visa signatur

Asus A7N8X-Deluxe 2.0 | Barton 2500+ AQZEA 0331UPMW @ 11*210 (1.65V) | 2*256 Kingston HyperX PC3500@2-3-3-7 | ATI 9600np 128Mb | 2*36Gb WD Raptor Raid0 | Hitachi 7K250 | NEC ND-1300A | Zalman CNPS7000A Cu, NB47J, ZM80C-HP

Permalänk

jag har ändrat mig... jag vill ha 2 jag med och sen kostar det extrafrakt för oss, alltså från dig till mig ??

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det blir ingen större extrafrakt för nån...möjligtvis en 5:a till ...men snälla skicka till min mail alla för min inbox på swec blir full innan jag hinner tömma å spara.....så vi tar det från början...så alla som vill vara med skickar ett nytt mail till min telia mail macdick@telia.com med namn å adress och antal..så jag kan lägga det i en ny mapp så jag får ordning på allt....Detta ser riktigt bra ut....Fy :::: vad kul detta är....MvH / Giz

Visa signatur