18 Wheels of Steel Pedal to the Metal DEMO

Permalänk
Medlem

18 Wheels of Steel Pedal to the Metal DEMO

Nu har det kommit ett demo till uppföljaren av 18 Wheels of Steel Across America. Tanka det Här. Själv så tycker jag att 18 Wheels of Steel Across America är bättre.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

jag tycker de inte är någon skillnad alls.. kanske banan men annars är de inte större förändringar. jag tycker också across the aerica är bätte

Permalänk
Medlem

Är spelet roligt? vad exakt går det ut på? vilket perspektiv har man i spelet?

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk

Jag har faktiskt hela:) Yee vilken ganztha jag e va?
Nee men vafan... Tycker det va typ nästan samma... Fast lite roligt och åka ner till mexico och upp till canada.
Lite bättre grafik också.

Till Senteced: Det går ut på att köra lastbil genom hela Usa, typ halva candada och mexico.
I början är man anställd av en trucker firma och kör åt dom, när man tjänat tillräkligt mycket stålar kan man sadla om till att köra själv... Sen när man tjänat mer pengar kan man anställa folk.
I början får man köra en rutten truck som inte går fort, sen får man köpa fetare och fetare truckar.
I början får man också köra ganska lätta släp tex havre, järnrör och stockar, när man får lite mer status kan man börjar köra typ kärnreaktorer, bilar osv osv.
Tycker det klart ska testas av den som har mycket tålamod och dom som har mycket tid över;)

Permalänk

Riktigt soft spel faktiskt, fast man bör ju som sagt ha överdrivet mycket tid över

Permalänk
Medlem

Tycker det är lagomt bättre för man har indikatorlampor och så ganska så skönt så ser man om man har blinkers i och så.
Men styrningen tar så himla mycket bättre i Pedal to the Metal det tycker jag är en nack del.

Joddla me Siv: vart köpte du det ?

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
Tycker det är lagomt bättre för man har indikatorlampor och så ganska så skönt så ser man om man har blinkers i och så.
Men styrningen tar så himla mycket bättre i Pedal to the Metal det tycker jag är en nack del.

Joddla me Siv: vart köpte du det ?

Finns på webhallen:

18 Wheels of Steel - Pedal to the Metal (USA Import)
http://www.webhallen.com/prod.php?id=32140

Keep on truckin', baby - 18 Wheels of Steel Dubbelpack - Across America & Pedal to the Metal
http://www.webhallen.com/prod.php?id=33552

Permalänk
Medlem

Dte är en skön detalj att han blir trött och måste stanna och vila

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Benvit
Dte är en skön detalj att han blir trött och måste stanna och vila

Hmm, har sett att det finns sov ställen men finns det en "mätare" för tröttheten ?
Eller är det bara att slagga ?

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hensan
Hmm, har sett att det finns sov ställen men finns det en "mätare" för tröttheten ?
Eller är det bara att slagga ?

Jag kör inte med trötthet... men den ända mätaren som finns är typ ett litet öga som sitter upp i hörnet.
Tror att ögat blir "tröttare" och tröttare:)

Permalänk
Medlem

hehe... kommer ihåg när jag köra vanliga! jag sov aldrig! jag kunde stå ut med att han blundade till då och då men han somnade aldrig som var bra ganska kul spel och jag hoppas dom har tagit bort "stannar-direkt-när-man-kör-på-en-bil" buggen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
hehe... kommer ihåg när jag köra vanliga! jag sov aldrig! jag kunde stå ut med att han blundade till då och då men han somnade aldrig som var bra ganska kul spel och jag hoppas dom har tagit bort "stannar-direkt-när-man-kör-på-en-bil" buggen

Hehe visste inte att det fanns sovsak på första Men den "buggen" är borta iaf, nu är det tvärtom nu går det inte att stanna, nu måste man Motorbromsa och lägga i handbromsen och bromsa med vanliga bromsen.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Går det att hoppa ur lastbilen och gå runt på tex bensinmackar? (om man kan tanka)

Kan man stanna för att ta sig en flottig hamburgare ?

Aja tankar demot nu så får väl se.

Visa signatur

|| i7-6700K @ 4.0 GHz ~~ 16gb RAM ~~ GTX 970 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RVR
Går det att hoppa ur lastbilen och gå runt på tex bensinmackar? (om man kan tanka)

Kan man stanna för att ta sig en flottig hamburgare ?

Aja tankar demot nu så får väl se.

Hehe nope så flådigt är inte spelet Men du måste tex: väga din last ibland och tanka/laga din bil.

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk

Håller på att ladda ner full versionen på bittornado så jag får se hur bra den är;)Ska nog vara kul och testa det:) det ska väl finnas poliser som jagar när man kör för fort eller konstigt eller?:P Såg att min kompis körde ifrån polisen i 18 Wheels of Steel Across America;)