Spelsidor på nätet som inte låter dig skriva ut recensionerna borde förbjudas!

Permalänk
Medlem

Spelsidor på nätet som inte låter dig skriva ut recensionerna borde förbjudas!

Någon mer än jag irriterad på hemsidor som IGN som vägrar att låta dig skriva ut recensionerna enkelt? Deras recensioner är alltid uppdelat på 3 - 4 sidor och har ingen knapp eller liknande för att enkelt låta dig skriva ut dem. Och för att få med all text måste du kopiera all text till Word eller liknande!

Hur kasst är sånt på en skala IGN är ju typ störst på spel på nätet?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Vem bryr sig? Läs det på datorn istället, så slipper du slösa papper, så tänker de nog oxo där, det är nog inte många som slösar papper o.s.v. för en resension som går väldigt snabbt att läsa.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

I vissa fall kan det vara bra att få skriva ut. Om du ska visa någon eller nått plus att det blir mycket lättare och läsa. Detta beror förståss på storleken på recensionen.

Permalänk
Medlem

Det är jobbigt att läsa på datorn mycket smidigare om man kan ta med sig texten när man går på toaletten eller något :D. Dessutom är det lättare och går snabbare att läsa på papper än på en datorskärm helt enkelt.

Dom flesta sidor har den här funktionen.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
Det är jobbigt att läsa på datorn mycket smidigare om man kan ta med sig texten när man går på toaletten eller något :D. Dessutom är det lättare och går snabbare att läsa på papper än på en datorskärm helt enkelt.

Dom flesta sidor har den här funktionen.

Kopiera texten till en ordbehandlare och skriv ut?

Permalänk

troligtsvis har de fler sider för att på så sett kunna få mer besökare på sian sider, de lever ju trots allt på reklam... flersider du måste öppna=mer reklamplats... mer reklamplats = mer pengar
de stora siderna måste yjäna ganska så mycket på just dne här reklamen. se bara på anadtech osv...
Swec och 64bits kör ju det också, men de har ju trots allt en utskriftsbar version också...

Permalänk
Medlem

DWAM:
exakt Min mening.

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem

DWAM, om du läste hans första inlägg så det precis så han har fått göra.
Jag tycker att de flesta av de sidorna som har sånt borde ha en skriva ut funktion.

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem

teXmeX....... exakt min mening. (ok ok jag skall inet skriva samma sak 2 ggr.)
det var bra sakt

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gego
DWAM:
exakt Min mening.

Suck att vissa inte klarar av att läsa hela meningar

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjacke
troligtsvis har de fler sider för att på så sett kunna få mer besökare på sian sider, de lever ju trots allt på reklam... flersider du måste öppna=mer reklamplats... mer reklamplats = mer pengar
de stora siderna måste yjäna ganska så mycket på just dne här reklamen. se bara på anadtech osv...
Swec och 64bits kör ju det också, men de har ju trots allt en utskriftsbar version också...

det är oxo för att spara på grafick minnet.

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk

Är det inte lite för jobbigt att skriva ut sån text? Man slösar bara på papper och tid. De går ju skitfort att läsa också, skaffa laptop

Permalänk
Medlem

Häum.... får man så taskig stavning om man inte kan skriva ut sidor på pappret

grafick= grafik
inet= inte
sakt= sagt
sian sider= sina sidor
"flersider du måste öppna=mer reklamplats"= ju fler sidor du måste öppna..
yjäna= tjäna

Killar ni skojar

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Häum.... får man så taskig stavning om man inte kan skriva ut sidor på pappret

grafick= grafik
inet= inte
sakt= sagt
sian sider= sina sidor
"flersider du måste öppna=mer reklamplats"= ju fler sidor du måste öppna..
yjäna= tjäna

Killar ni skojar

Det står i hans signatur att han har dyslexi, tycker du det är kul att hacka på folk som har dylikt?

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Det står i hans signatur att han har dyslexi, tycker du det är kul att hacka på folk som har dylikt?

Vart står det i hans sign att han har dyslexi? Dessutom verkar han ha skrivit rätt så bra i sina andra inlägg. Killen kanske hade bråttom att svara på msn

Edit: (väldigt offtopic, jag ber om ursäkt)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Vart står det i hans sign att han har dyslexi? Dessutom verkar han ha skrivit rätt så bra i sina andra inlägg. Killen kanske hade bråttom att svara på msn

Edit: (väldigt offtopic, jag ber om ursäkt)

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Det står att du har problem med dyslexi inte Tjacke som faktiskt stavade fel?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Alltså jag tolkade det som att Kingcobra hackade på Gego's stavning, Cobra har iaf en del av det Gego skrivit i hans inlägg.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Ja okej missade totalt alla felstavningar innan det började påpekas är inte så känslig på det området Så hittade flest hos Tjacke då

Men det var väl mer på ett skämtsamt sätt KingCobra sa det på annars folk som klagar på allvar över alla felstavningar är ju ganska så totalt onödigt. Vi är ju i ett forum då är det ganska normalt att talspråk och sådant kommer in och man inte använder en felstavningskontroll i word innan man postar det ska ju gå fort

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Jag trodde också att alla klagade på tjackes msn-skrift

Permalänk
Medlem

Den här tråden vart dubbelt så stor för ni snackar massa skit.

Antar de inte vill man ska skriva ut från deras sidor för att man ska stanna kvar så länge som möjligt. Egentligen inget konstigt, fast jag tycker det är irriterande då jag gillar att skriva ut och läsa i lungn o ro.

Visa signatur

MÄÄAKLUBA

Permalänk
Medlem

Jo det lär ju vara därför då de har reklam de visar när man laddar om varannan sida ungefär. Men ändå de kunde ju ha 5 reklamsidor innan den som tillåter en att skriva ut skulle vara smidigare

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
Det är jobbigt att läsa på datorn mycket smidigare om man kan ta med sig texten när man går på toaletten eller något :D. Dessutom är det lättare och går snabbare att läsa på papper än på en datorskärm helt enkelt.

Dom flesta sidor har den här funktionen.

Köp en tidning istället så kan du läsa den när du är på muggen?

Det finns väl gott om sådana tidningar?
PC-gamer?

Permalänk
Medlem

Prenumererar på PCGW men man vill ju ha flera källor. Dessutom kostar tidningar pengar

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x