Permalänk
Medlem

hur får man dendär p800 grejen som är länkad längre bak i tråden att funka?

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk

Jag har ett program som heter smartmovie men om man kör hög bitrate så hackar skiten. Finns det något annat program som är bra till UIQ telefoner? Har precis fått igång Full Throttle funkar grymt bra.

Visa signatur

Fleischer

Permalänk
Medlem

spelet full throttle?

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BountY
hur får man dendär p800 grejen som är länkad längre bak i tråden att funka?

Lägg den i D:\System\Install (minneskortet)

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

så man måste ha ett minneskort?
fick nämligen inget till min..

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk
Medlem

ja fick heller inget fick BT headsetet istället..vilket är värdelöst för mig då 32meg sd varit bättre..men jag hade en 8 megs sd redan.. plus en 64 i kameran..ska nog köpa en 256:a på måndag endå

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BountY
spelet full throttle?

Jepp spelet. Har fått igång Sam and Max oxkså. Funkar grymt bra med penna.

Visa signatur

Fleischer

Permalänk
Medlem

vart hittade du sam and max

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkSoul
vart hittade du sam and max

Köpte jag på Webhallen för 99kr det är en dubbel skiva med både Sam and max och Day Of the Tentacle. Det är altså PC spelen jag har lagt in.

Visa signatur

Fleischer

Permalänk
Medlem

hur lade du in dom?

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk

http://www.scummvm.com/ <--- Programet som behövs. Det står vilka filer som behövs och hur bra spelen funkar. Sen är det bara att kopiera dom filerna till minneskortet.
Det är ingen som vet vart man kan köpa Beneath A Steel Sky?

Visa signatur

Fleischer

Permalänk
Medlem

men det har ja redan på cd.. men dvs då kan man köra tex syndicate? klockrent

Edit: http://prdownloads.sourceforge.net/scummvm/BASS-CD.zip?download <-- fleicher där har du spelet du sökte dock freeware

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkSoul
men det har ja redan på cd.. men dvs då kan man köra tex syndicate? klockrent

Bara om det finns med på deras lista.

Visa signatur

Fleischer

Permalänk
Medlem

vad för fil ska man ladda ner?

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk

Fleischer du kan ladda ner det gratis, det är släppt som freeware. Kolla på hemsidan du just länkade till finns under freeware.

Permalänk
Korsordsguru

Vad behövs för att man ska kunna installera .jar-filer egentligen?

Visa signatur
Permalänk

http://www.revgames.com/
He he tänk sig.

http://dreo.org/p800/escummvm/index.html <--- Den här filen ska du ta hem DARKSOUL.

Visa signatur

Fleischer

Permalänk
Medlem

tack så mycket, fleischer

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Vad behövs för att man ska kunna installera .jar-filer egentligen?

De går bra att installera, se bara till att installera direkt med .jar-filen och inte via .jad.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

jag kommer inte åt min telefon genom datorn.. Jag har installerat det man fick på skivan fast windows 2k ser telefonen som bara ett modem! Vad ska jag göra?

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Alltså ju mer jag använder telefonen desto mer imponerad blir jag. För 500 spänn har jag fått en pryl som klarar att köra gamla megadrivespel (sonic och bomberman!), lucasartsspel (samnmax t.ex. flyter perfekt med ljud på mobilen, hackar rätt ordentligt på min handdator), gameboy color-spel, lemmings, irc, msn...wow

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Mm.. skälv har jag suttit med den i 3 dagar utan att kunna överföra ett enda piss till den.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

kanzaki: installera program varan..sätt i telefonen i usb sladden..sätt i usb sladden i datorn. låt datorn "känna igen telefonen" starta om datorn och dra ur sladden, när windows har startat om sätter du i sladden igen och trycker på anslut till dator i din telefon. så gjorde jag och det funkade på engång

Erty..skoj ja var inte heller i nått direkt behov av nån telefon eller handdator men ja tänkte att det va så billigt endå så kunde lika gärna köpa en... lätt värd pengarna

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk

Kan man använda den som "Fjärrkontroll" till datorn om man tjackar en BT-adapter till datorn ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkSoul
kanzaki: installera program varan..sätt i telefonen i usb sladden..sätt i usb sladden i datorn. låt datorn "känna igen telefonen" starta om datorn och dra ur sladden, när windows har startat om sätter du i sladden igen och trycker på anslut till dator i din telefon. så gjorde jag och det funkade på engång

Erty..skoj ja var inte heller i nått direkt behov av nån telefon eller handdator men ja tänkte att det va så billigt endå så kunde lika gärna köpa en... lätt värd pengarna

Var kan jag hitta "anslut till datorn" knappen?

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Funkar Gameboy color spel till den? Med vilket program? GoBoy är ju bara till S60 väl?

Permalänk
Medlem

GoBoy funkar fint. GoBoy800 dvs.

Kanzaki du kan väl försöka lite själv åtminstonde? "Anslutning till dator" i program.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

vart hittar man gbc spel? hittat ett..pakman..vilket inte funka

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
GoBoy funkar fint. GoBoy800 dvs.

Blir inte färgerna knäppa för er? Vilka spel har ni lyckats dra igång med GoBoy?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Var kan jag hitta "anslut till datorn" knappen?

Under "program-ikonen" i telefonen finns det något som heter "anslutning till dator" där går du in och trycker på anslut.

Visa signatur