World of Warcraft EU Beta konto

Permalänk
Hedersmedlem

World of Warcraft EU Beta konto

Jag har precis blivit antagen till WoW Betan för Europa. Jag vet inte om jag kommer ha riktigt så mycket tid att spela betan så jag funderar på att sälja kontot. Dom går ju för ~100$+ på Ebay.

Är detta lagligt? Eller ska jag helt enkelt spela och ha roligt?

Permalänk
Medlem

Spela och ha roligt ffs eller ge det till mig!!

Permalänk

jag köper det för 500 spänn

Visa signatur

Intel Pentium4 3.0 ghz |1024 RAM | Ati Radeon 9800XT | 21" LCD Skärm | 250 GB Hårdisc | Creative Sound blaster audigy 2 | 3dmark03:6500 p

Permalänk
Medlem

Nej det är en Closed Beta antar jag så nej det är inte lagligt..
Tror inte att nån egentligen bryr sig men om kontot kan länkas till dig och nån gör nått skit med det e det ju du som åker på det om du gett det till nån annan..

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

men man fick ju ange namn å sånt när man reggade kontot, hur kan de då våga sälja ?

sen lol 400$ ligger det högsta för ett konto jag fattar bara inte hur nån kan ge så mycket.

Permalänk

Saken är det att det är svårt att lita på de som säljer kontona. De kan ju ta tillbaka sitt konto rätt enkelt om man inte får mailadressen som användes vid registrering med i köpet. Om man inte får den är det bara att gå till https://en.wow-europe.com/password-request.aspx och ta tillbaka sitt konto och behålla pengarna...

Visa signatur

"I must digest this information"

Permalänk
Hedersmedlem

Jag läste lite i överenskommelsen och att man bryter den när man avinstallerar spelet. Jag har inte ens installerat spelet, alltså har jag inte godkännt den än. Kommer nog sälja den, har precis fått jobb som tar upp hela min tid.

Permalänk
Medlem

Äsch ge den till mig istället

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Vem e så dum och betalar 400$ för något som e gratis

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karim
Vem e så dum och betalar 400$ för något som e gratis

jag?

Edit: gratis men inte tillgänglig för alla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Endless Nameless
Saken är det att det är svårt att lita på de som säljer kontona. De kan ju ta tillbaka sitt konto rätt enkelt om man inte får mailadressen som användes vid registrering med i köpet. Om man inte får den är det bara att gå till https://en.wow-europe.com/password-request.aspx och ta tillbaka sitt konto och behålla pengarna...

jo om man är så dum och köper ett konto.. dom flesta säljer oanvända cdkeys som inte använts för att skapa kontot än, fast det är ju klart att man kan bli lurad på det också

Visa signatur

Ungos