Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av namnlös
har det något att göra med att SE har gjort så att man skickar igenom COM 7 eller 8 porten (fast det är USB)? I Enhetshanteraren så vissas just under Portar Sony Ericsson USB WMC.....

Det är fråga om ett mjukvaruproblem. När du för över filer, synkar etc så körs det seriellt över usbkabeln, troligtvis för att Ericsson inte ville överge den gamla standarden, detta betyder en maxhastighet på runt 120kbit.
Usbkabeln klarar dock minst 384kbit då man kan 3g-surfa i den hastigheten, med andra ord är det inte hårdvaran som säger stopp vid 120kbit.

Permalänk
Medlem

Ja det är 307200 bildpunkter på den yttre kameran om det var det du funderade över

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storföretagaren
Har sökt som en ko. Problemet är att alla säger olika!
Alltså... En gång för alla... NU!

Går det att låsa upp Z1010 med enbart koder eller KRÄVS den där förbaskat omtalade kabel som ansluts till jag vet inte vad.

Går bara med servicekabel och totalserver motsv.

[quote]Kan någon vänlig ägare till Z1010 med NYASTE firmware testa om kameraklickljudet försvinner om man väljer "möte" i sin profil?

Tack på förhand!

[/QUOTE]

Fortfarande kameraljud.

Permalänk
Medlem

Jag har R1K010 (senaste ?) Firmware och jag får inte något kameraljud när jag har profilen "Möte" inställt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Jag har R1K010 (senaste ?) Firmware och jag får inte något kameraljud när jag har profilen "Möte" inställt.

samma för mig

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Jag har med R1K010 och jag har kameraljud med mötesprofilen. Skumt..?

Permalänk
Medlem

orkar inte läsa hela tråden men ungefär hur dyrt är det att låsa upp en mobil. och är z1010 en bra mobil över huvudtaget?

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.