Logisys lysande tangentbord

Permalänk
Avstängd

Det här med lysande tangentbord är bara en fluga. Det som verkligen behövs i tangentbord till Windows är en ny tangent som har samma funktion som Ctrl-Alt-Delete.

Visa signatur

Ingsoc rules.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinyTeeth
Det här med lysande tangentbord är bara en fluga. Det som verkligen behövs i tangentbord till Windows är en ny tangent som har samma funktion som Ctrl-Alt-Delete.

Det finns redan. Jag hade en sån tangent på tangentbordet jag fick till min första dator -97.

Permalänk
Medlem

Om bara bokstäverna lyser så tvekar jag på att det kommer att märkas så mycke med tanka på hur "smal" stil de e på bokstäverna. ett tangentbord för 300kr e inte mycke.

om man använder de som jag vill säga. jag slår aldrig på mitt tangentbord (de jag har nu har jag haft i 3år å de kostade 129kr) betala det dubbla och du har ett coolt tangentbord som lyser lite på kvällarna när de e mörkt så du kan utföra dina konvensertioner.

Hellre ett som lyser helt än bara bokstäverna!

Visa signatur

Stationär Compucase 400W .:. AMD64 3700+ San Diego .:. Gainward 7900GT .:. MSI K8N NEO4 .:. WD 250bg SATA 16mb .:. 1024 PC3200 .:. 20" TFT (hp 2035) .:.
Bärbar Acer TravelMate .:. 2,8ghz .:. 256 ram .:. 40gb .:. ATI Mobolity Radeon 9000 IGP .:.
Jobbedator IBM T60 .:. 2,16ghz dual 2 core .:. 2gb ram .:. 100gb .:.

Permalänk
Avstängd

Alla dessa förbannade multimediaknappar. Själv använder jag ett tangentbord från en 586a. Precis så dom ska vara, de bästa tangentborden är dom man köper för 89:- hos den lokale datorhandlaren.