World of Warcraft Beta authentication key!

Permalänk
Medlem

World of Warcraft Beta authentication key!

Jag har beställt World of warcraft från webhallen för 10 minuter sedan, kommer jag få en beta cd-key innan hela kommer, min kopmis fick det han fick sitt för en vecka sen men han säger att man inte får de längre, hur funkar det?

Permalänk
Medlem

Har ingen aning om hur webbhallen hanterar det där.
Men gratis betan för eu börjar troligen ikväll.
Gå hit och skapa ett konto så länge:
http://en.wow-europe.com/

Visa signatur

Intel Core i9-13900K | Gainward GeForce RTX 4090 Phantom GS | Corsair 128GB (4x32GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | MSI PRO Z690-A DDR4 | Arctic Liquid Freezer II 280 | EVGA Supernova G6 1000W | Samsung 980 PRO NVMe M.2 SSD 1TB + 2x2TB | Fractal Design Define 7 Svart TG | LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Nu har ju second phase öppnat så du behöver ingen speciellt key, bara att regga dig på sidan.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Regga dig för Final Beta Phase 2 då:
http://www.wow-europe.com

Det är öppet för alla tills kontona tar slut. Kommer troligen pågå i två veckor och sen blir det Retail.

Permalänk
Medlem

men man måste ju har authentication key för å regga sig?

eller oj där stog key'n
COOOOOOLT

Permalänk
Medlem

Extremt seg att ladda

8kb/s har jag nu Upload 25

Permalänk
Medlem

När börjar second phase?

Permalänk
Medlem

e de WoW-1.1.2-Installer-Downloader-enGB.zip som jag ska installera föratt kunna köra final betan??

Permalänk
Medlem

aa de e det!

Men jag har valt, när jag loggat in på kontot "English, normal server" men det dyker inte upp några servrar sedan när jag tryckt på suggest server...varför?

Permalänk
Medlem

Hemskt dåligt att använda torrent för detta.. Fan vad segt det är

Permalänk
Medlem

nää, ja tankade i 400-500

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Hemskt dåligt att använda torrent för detta.. Fan vad segt det är

sitter och tankar spelet i 10 mb i sek så det funkar fint här

Permalänk
Medlem

open beta kommer troligtvis öppna ikväll eftersom det är maintence (stavning?) senare idag.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Okej, jag har sovit mig igenom hela WOW-hysterin så en fråga:

Kan man dra hem betan(gratis?), eller måste man köpa den via exempelvis webhallen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knarkuzz
sitter och tankar spelet i 10 mb i sek så det funkar fint här

själv har jag 8mbit och sitter med 70 nu ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOff
aa de e det!

Men jag har valt, när jag loggat in på kontot "English, normal server" men det dyker inte upp några servrar sedan när jag tryckt på suggest server...varför?

Har inte startat än.

"Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion
Okej, jag har sovit mig igenom hela WOW-hysterin så en fråga:

Kan man dra hem betan(gratis?), eller måste man köpa den via exempelvis webhallen.

den laddar man ner gratis

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

ingen som fattar va "open beta", beta betyder....?

Beta = test fas innan man går gold = börjar trycka spelet till affären
Closed beta = endast ett fåtal får spela och testa verionen
Open beta = alla som vill kan testa deras "beta version"
FB är en sorts OB som hade vissa krav från fas 1 kunde de som var först till kvarn fixa en nyckel till sista beta versionen.

De som uteblev kan idag fixa en nyckel på deras hemsida vilket kommer vara ett stresstest "enligt många"

Stresstest = När de slänger in så många spelare så pressar servrarna maximalt.

Allt inom beta är gratis och vissa människor får betalt -> closed beta eller alpha version

så är det med det

Visa signatur

Bibeln var skriven av folk som trodde jorden var platt....... Så undrar man varför man tycker kristna är konstiga?

Permalänk
Medlem

Sjutton så mycket det var som skulle "godkännas" av brandväggen!? (Kerio 2.1.5)

Började ladda ner och kom tillbaks någon timme senare och då var rutan uppe med fråga om att släppa fram/igenom/tillbaks eller hur det var!

Godkände och satt kvar ett tag och så poppade ännu en förfrågan upp. Stängde av då!

Plus att det gick oerhört långsamt att ladda ner.

Struntar nog i detta sista test, köper det ändå när det släpps.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

men hur får man en Authentication Key?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dikkie
men hur får man en Authentication Key?

Ifall du inte kan förstå dig på engelska eller navigera på deras hemsida:

EUROPE-BETA-BLIZRD-DARK-PORTAL

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Ifall du inte kan förstå dig på engelska eller navigera på deras hemsida:

EUROPE-BETA-BLIZRD-DARK-PORTAL

shit, nån var grinig idag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOff
shit, nån var grinig idag

Man blir det när folk frågar såna saker som du frågade, om och om och om och om igen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Man blir det när folk frågar såna saker som du frågade, om och om och om och om igen.

jo men ändå, mkt enklare att behärska sig i text än i mun tycker jag

Permalänk
Medlem

Kan man köra med sitt konto som man hade på
Eu-final betan på denna öppna beta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Kan man köra med sitt konto som man hade på
Eu-final betan på denna öppna beta?

jadå, det är inga problem alls, bara logga in som vanligt!

Permalänk
Medlem

nåt nytt?... nån som vet när den beräknas komma?....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barden
nåt nytt?... nån som vet när den beräknas komma?....

Blizzard vet. Självklart är det ingen på swec som vet sånt och skriver det här. Ni lär märka när det fungerar för er.

Permalänk

Varför kommer jag inte in? När jag klickade på länken så fick jag fram någon ruta där det stog något om Certificate eller något. Klickade på bevilja denna session.
Nåja jag kom vidare, men inga bilder syntes. Skrev in mina uppgifter och tryckte på submit. Då fick jag felmeddelande "sidan kan inte hittas på denna server" eller liknande. När jag skulle försöka igen, så kommer jag inte in på sidan överhuvudtaget!

"Forbidden

You don't have permission to access / on this server." - https://signup.wow-europe.com/

Jag använcder Firefox, provade med internet explorer också, men fick samma meddelande. Kan någon hjälpa?

Edit: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN - Går inte att regga längre.. Jag måste testa detta spel, annars vet jag inte om jag ska köpa eller ej Om någon av er tröttnar får ni gärna Pm:a mig!

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

var hittar man nyckeln för authen?

(kunde inte låta bli )