Hitta ett hotmailkonto med namn eller del av address?

Permalänk
Medlem

Hitta ett hotmailkonto med namn eller del av address?

jo, det är vad jag undrar ^ ..hur göra?

hade en saftig Windowskrash (dock hårdvaruorsakad för en gångs skuld) innan jag permanent memorerat @ till en trevlig bekantskap se, och nu har jag bara hennes namn och adress.

har kollat på hotmailsidan, men det verkar bara vara en vanlig sökmotor. *snyft..* finns det några bra internationella addressregister?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

njae, tror inte de. dom får juh inte publicera adress utan godkänande, och jag har jallafall inte blivit tillfrågad att delta i nått register, och jag har en hel hög mejladresser :P. Om du har namn och adress kan de juh inte va så svårt att få tag på telenummer?

Visa signatur

Burk 1: Asus A8NE - Amd Athlon64 3800+ - Ati x850xt - 1024 DDR400 - 250gb SATA (7200rpm 8mb)

Burk 2: Nått Intel MB - P4 1,5 Ghz - Geforce 3 64mb - 256 Rambus 800 - 80 Gb (7200rpm).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tHEnErd
njae, tror inte de. dom får juh inte publicera adress utan godkänande, och jag har jallafall inte blivit tillfrågad att delta i nått register, och jag har en hel hög mejladresser :P. Om du har namn och adress kan de juh inte va så svårt att få tag på telenummer?

nja har inte hela addressen pricis, bara land stad område..

man kommer som sagt ihåg en del av @ så, kan man söka där på nått vis tro?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint