3G Fortstätta eller Avsluta efter 12 mån.

Permalänk
Medlem

3G Fortstätta eller Avsluta efter 12 mån.

Det är en del som har tecknat avtal med 3G på 12 mån. Jag är en bl.an som har gjort det.
Mitt abbonemang går ut Juni 2005.
Jag kommer inte att förlänga eller att täkna ett nytt avtal.

Undrar bara vad ni andra vill/kommer att göra efter att abbonemnaget har gått ut.
Kommer ni att fortsätta eller kommer ni att avsluta.

Permalänk
Medlem

Jag kommer med 90% säkerhet lämna 3....det finns visserligen saker jag uppskattar med 3G som teknik men det blir nog ett byte till comviq kompis + sonyericssons walkman lur..mest pga av att jag har tröttnat på 3, inte så att dom suger lika mkt som i början men jag vill ha nått annat bara..

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boomer84
Jag kommer med 90% säkerhet lämna 3....det finns visserligen saker jag uppskattar med 3G som teknik men det blir nog ett byte till comviq kompis + sonyericssons walkman lur..mest pga av att jag har tröttnat på 3, inte så att dom suger lika mkt som i början men jag vill ha nått annat bara..

Stämmer mycket bra det du har sagt.
Jag kör redan idag Comviq Kompis och är nöjd när det gäller räkningen, och sonys lur den lockar mycket.

Permalänk
Medlem

Jag längtar! Mitt abbonemang går ut i April. Aldrig aldrig mer Tre! Dom stal ju en telefon ifrån mig så.

Går över till Comviq som jag hade innan. Hade aldrig problem med dem. Nu har dem även Knock out som är super!

Permalänk
Medlem

mitt 3 abb går ut 2april. ska skicka in uppsägningsblanketterna idag. När man behandlar gamla kunder sämre än nya så får de skylla sig själva...

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

jag kommer att säga upp mitt abbonemang så fort det går ut i februari nästa år.... jag gick på ett 24 månaders abbonemang såklart :/ så går det när man ska ha det nya för fort...

Visa signatur

System:
Intel E4400, 4096Mb DDR2 RAM, 4x HDD tot: ~1100GB, Geforce 8800 GTS 640MB, NEC DVD Writer
Bärbar: Dell Inspiron 2200
System idag: Core i7 6700k, 2xGTX1080 SLI, 16GB RAM, SSD, HDD, m.m.

Permalänk
Medlem

Kommer att säga upp mitt 3 abonnemang när det går ut. Mitt Vodafone 3G kommer jag kanske att ha kvar.

Visa signatur
Permalänk

mitt är slut i oktober. Kommer nog ta en 2g telefon sen

Visa signatur

Mr. Swe_clockering

Permalänk
Medlem

Mitt går ut i september ( Tre ), lär nog bli att jag typ binder mig 12 månader igen så jag får en ny telefon, Z1010 känns gammal

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Hehe, jag har 18 månader kvar på mitt abb hos 3, hade 24 månader från början och nu efter 12 månader förlängde jag med 6 månader extra för att få en a1000.

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70

Permalänk
Medlem

Re: 3G Fortstätta eller Avsluta efter 12 mån.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av agent
Det är en del som har tecknat avtal med 3G på 12 mån. Jag är en bl.an som har gjort det.
Mitt abbonemang går ut Juni 2005.
Jag kommer inte att förlänga eller att täkna ett nytt avtal.

Undrar bara vad ni andra vill/kommer att göra efter att abbonemnaget har gått ut.
Kommer ni att fortsätta eller kommer ni att avsluta.

Du har tecknat ett avtal med operatören 3 inte med 3G.

Visa signatur

Sapphire Pure Innovation/ Athlon X2 4400+@2.7GHz/ 2GB OCZ/ X1800XT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erik_GBG
Hehe, jag har 18 månader kvar på mitt abb hos 3, hade 24 månader från början och nu efter 12 månader förlängde jag med 6 månader extra för att få en a1000.

Var hittade du det erbjudandet? Är numera ganska nöjd med 3, men vill byta ut min Motorola A835.

Permalänk
Medlem

Re: Re: 3G Fortstätta eller Avsluta efter 12 mån.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nilsrock
Du har tecknat ett avtal med operatören 3 inte med 3G.

Stämmer bra. Ännu en bevis på att man inte skall hålla på och göra saker och thing så sent på natten som jag gör utan man skall sova )).
Fast folk reagerar och vet direkt när man säger 3G i stället för 3. Fast du har helt rätt 3G är tekniken och 3 är mobiloperatör.

Permalänk
Medlem

Jag har redan förlängt mitt abbonemang, priserna är helt okej och man får ringa en massa + att mobilerna är subventionerade.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Capitátus
Var hittade du det erbjudandet? Är numera ganska nöjd med 3, men vill byta ut min Motorola A835.

Jag lämnade in min A835 ett antal gånger på service och sen för någon månadsen så ringde jag till 3 och sa att jag hade lämnat in den flera gånger osv. och då sa han att jag skulle få en ny A1000 på posten om jag avlustade mina 12 månader som var kvar och tecknade mig för 18 nya månader.

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70