World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Avstängd

hur kan man blir exaltad (vad det heter?) i orgrimmar? tänkte köpa en varg mount till min warrior som är Undead.ska man gör quest i orgrimmar eller?

Permalänk
Medlem

Heh, varenda server är nere nu enligt deras Stats sida ...

Permalänk
Medlem

blizzard is the shit;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

förbannad: Droppa av några tusen runecloth hos clothsnubben där.

Permalänk
Medlem

Ja, blizzard är så himla bra på att sköta servrar.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

gah! nu får det börja funka snart

Permalänk

funkar

det funkar nog nu, eller du håller på och funka nu. skulle precis få lite pengar av min kompis till min mount, så sluta det funka >.<

Permalänk
Medlem

Om man som rogue smyger efter en grupp från den andra faktionen som gör en eskort quest, och låt oss ponera att roguen smyger efter och dödar den personen dom eskorterar (dom misslyckas alltså med questen) räknas det som griefing eller är det bara allmänt elakt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Om man som rogue smyger efter en grupp från den andra faktionen som gör en eskort quest, och låt oss ponera att roguen smyger efter och dödar den personen dom eskorterar (dom misslyckas alltså med questen) räknas det som griefing eller är det bara allmänt elakt?

jag skulle slå ihjäl dej på stubben:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Allmänt elakt, har råkat ut för det själv ^^ Det gör det hela mer spännande, jag var tvungen att fixa en hel armé för att få questen gjord(vi blev totalt 4st ).

Lite därför iaf jag spelar på en PVP-server.. lite mer match då

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega

Det roligaste är att vara rogue själv och eskortera när någon förvillad medlem av andra faktionen ser en npc utan guards... <Unknown Entity> crits you for 653 är alltid kul att se i combatloggen för offren iaf. (Var lvl 30 rogue at the time och nån smurfhunter ville döda Zoram Strand smurfen man följer med ut tilll stranden och slås med den där 3 hövdade draken)

Permalänk
Medlem

Amen förfan kan servarna komma upp det e ju alltid nått me dedär spelet... :S

Permalänk
Medlem

Att blizzards praktikant inte kan sluta snubbla över nätverkssladden någon gång :@

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem

Dom var 4 mot 1, ingen av dom har nog PvP mycket eftersom att jag plockade dom 1 och 1 tills dom gav upp.

Jag var 2 lvls över dom, så det var inga grey kills.

Permalänk
Medlem

när blir servrarna upppe? :OOOOOOOOO

Visa signatur

amd 64 3000+@2.2ghz,abit kv8pro, Geil Dolden Dragon 512ddr 2-3-3-5/1,seageat barracuda 120gb,Seageate(modell?) 10gb,Radeon9800se@xt,Ocs Modstream 450w

Permalänk

Europa-servrarna verkar väldigt dåligt skötta, US-servrarna är väldigt stabila, dom åker typ aldrig ner.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lajser
Amen förfan kan servarna komma upp det e ju alltid nått me dedär spelet... :S

Alltid? slå upp det ordet snälla

Och grats Kega, du fick några HK's från folk som tydligen inte kunde spela spelet, grats m8!!11one.

Permalänk
Medlem

Bara jag som har grymma problem med bloodscalp.....kommer in med en ny gubbe men inte med gubben som står i orgrimmar :S någon annan som har samma problem?

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem

Om det är någon som vill veta så tog 350 kills av Scalding Whelps för att få en Dark Whelping ^^

Permalänk
Medlem

jag spelar på servern bladefist o den lades ju ner för ett tag sedan.
när den var nere var jag inne i the stockade o nu när jag ska gå in i spelet igen så kommer jag bara till det stadiet där man ser gubben, när jag klickar på enter world så blir jag bara disconnectad från servern.

ngn annan som har samma problem l är det bara jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco

Och grats Kega, du fick några HK's från folk som tydligen inte kunde spela spelet, grats m8!!11one.

Tackar!!!!1oneone Skiter i om dom kan spela eller inte. If its red its dead.

Gratis kills.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Europa-servrarna verkar väldigt dåligt skötta, US-servrarna är väldigt stabila, dom åker typ aldrig ner.

Servrarna är ju i Frankrike så.....

och account management sidan funkar inte som vanligt när man behöver den =/

Permalänk
Medlem

Nu blir det server restart på Burning Blade iaf. Hoppas jag kommer åt min Dwarf igen då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaldan
Nu blir det server restart på Burning Blade iaf. Hoppas jag kommer åt min Dwarf igen då.

nice första swecare jag ser spela alliance på BB vilken lvl är du?

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Silvermoon har varit stabil idag..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hg
Servrarna är ju i Frankrike så.....

och account management sidan funkar inte som vanligt när man behöver den =/

Största delen av servrarna ligger i England...

De som ligger i Frankrike är de som man pratar franska på, bara några stycken
Och de man pratar tyska på ligger i Tyskland...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Tyvärr har du lite fel där, alla servrar ligger tyvärr i Frankrike. Det är därför alla GMs måste flytta dit för att jobba.

//Willd, 60 Paladin@Shadow Moon

Permalänk
Medlem

Har precis startat en ny präst, börjar tröttna på den kassa druiden, (fortsätter nog lite mer seriöst med den efter patch 1.7 om dom lägger in de föreslagna förbättringarna, men iaf, prästen är dödskön, tänkte inrikta mig på PvP och shadow specca hela vägen, även vid lvl 60. Såg för 200 sidor sen en fin guide hur man skall specca för att vara optimal, men jag hittar inte länken - skulle uppskatta om nån kunde posta den igen.

Visa signatur
Permalänk

Brukar det vara kö in till era servrar såhär dags på kvällen? Skitkul när man ska logga in och får se "Server full queue in 277", för att inte tala om ifall man skulle bli disconnectad i en instans/motsv..:(

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kermit_91
Tyvärr har du lite fel där, alla servrar ligger tyvärr i Frankrike. Det är därför alla GMs måste flytta dit för att jobba.

//Willd, 60 Paladin@Shadow Moon

Läste på blizzards forum att de engelska är i england, franska i frankrike och tyska i tyskland för bättre hastiget osv...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.