World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
fy fan va nice

oja! epixx!! *drool*

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk

Ibland vill man ju bara gråta..:(

Gjorde en baron run och http://www.thottbot.com/index.cgi?i=17566
droppa från Ramstein, jag och en annan snubbe rollade och jag vann. Tror ni inte den efterblivna gruppledaren ger ringen till helt fel snubbe! En förvånad druid fick min ring..:(

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/zulgurub.html

Zul’Gurub

Nu kan vi mindre guilds få epic med

Permalänk
Medlem

Och vi i större ännu mer

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Zul´Gurub ska bli skitkul Stranglethorn Vale har den mest trevliga miljö/omgivning i hela spelet imo

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Zul´Gurub ska bli skitkul Stranglethorn Vale har den mest trevliga miljö/omgivning i hela spelet imo

trevligt med nytt set för varje klass oxå

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

fan vad nice, har funderat på när dom skulle göra nått med det där stället.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Äntligen epic mount!

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk

Om jag avslutar mitt account på accountsidan, kan jag återuppta det efter typ 2 veckor? Eller finns det bättre sätt för att pausa?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
Om jag avslutar mitt account på accountsidan, kan jag återuppta det efter typ 2 veckor? Eller finns det bättre sätt för att pausa?

cancel subscription. Om du tar bort ditt account förlorar du ju allting? ^^

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk

ok, tack

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
Om jag avslutar mitt account på accountsidan, kan jag återuppta det efter typ 2 veckor? Eller finns det bättre sätt för att pausa?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3

cancel subscription. Om du tar bort ditt account förlorar du ju allting? ^^

6 månader sparas sakerna om man kör en cancel subscription, dom kan sparas längre om man har tur.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
Nu kan vi mindre guilds få epic med

Undrar om det kommer bli så att bara guilder kör det där, menar man kör ju pickupgrupp till UBRS med 15-manna raid så att skrapa ihop 5 pers till med chans på epic grejor lär ju folk inte säga nej till.

Men ändå fan va najs med en instans som har hög potential att generera Epiq grejor utan att man behöver ha en bra guild och all den organisation det krävs för att komma iväg till MC. Detta ger så att säga "gemene" man en bra chans att komma över lite bra grejor, ska även bli riktigt spännande att se vad de nya klass seten gör.

Ska vi få en ersättare till valor måntro..:)

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Undrar om det kommer bli så att bara guilder kör det där, menar man kör ju pickupgrupp till UBRS med 15-manna raid så att skrapa ihop 5 pers till med chans på epic grejor lär ju folk inte säga nej till.

Men ändå fan va najs med en instans som har hög potential att generera Epiq grejor utan att man behöver ha en bra guild och all den organisation det krävs för att komma iväg till MC. Detta ger så att säga "gemene" man en bra chans att komma över lite bra grejor, ska även bli riktigt spännande att se vad de nya klass seten gör.

Ska vi få en ersättare till valor måntro..:)

Jag skiter nästan i statsen, något hyffsat där duger, sakerna ska se bra ut. Just nu saknar jag en fin robe runt lv 50-55. Avskyr devout, mooncloth har alla Så vad finns kvar?

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk

nån efaren rogue som kan sejja vad ja ska sätta på i talents

Visa signatur

wdadadadwa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Och vi i större ännu mer

Tror tanken var att de episka i Zul inte skulle vara lika bra som de i MC/BWL, men det är ändå lättare för de nya i större guild att få dem förstås.

sphr:
Devout och de andra blåa caster-seten ska bli lite bättre i nästa patch. Inga stora grejer dock. Dessutom finns det många bra clothsaker i Dire Maul, speciellt om man gillar x mana / 5 sec.

Mindsurge Robe:
http://www.thottbot.com/?i=35959
Padre's Trousers:
http://www.thottbot.com/?i=35781
Cloak of Cosmos:
http://www.thottbot.com/?i=35674
Eyestalk Cord:
http://www.thottbot.com/?i=35835
Mindtap Talisman:
http://www.thottbot.com/?i=35819
Quel'dorai Channeling Rod:
http://www.thottbot.com/?i=35686
Rod of Ogre Magi:
http://www.thottbot.com/?i=35933
Boots of Full Moon:
http://www.thottbot.com/?i=35634

etc...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
trevligt med nytt set för varje klass oxå

YESSSSSSS! ett ntt PvE sett för mages YAY! riktigt längtar.....not

tanken me zul e väl att ha nått mellan ubrs -> MC liksom

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NEooOXiDOS
nån efaren rogue som kan sejja vad ja ska sätta på i talents

Öh det beror på vad du kör för vapen och vad du vill ska vara effektivt...
Jag kör 30/8/13 och tycker det fungerar bra, men säg vad du har för eq så skulle jag väl kunna hjälpa dig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
YESSSSSSS! ett ntt PvE sett för mages YAY! riktigt längtar.....not

tanken me zul e väl att ha nått mellan ubrs -> MC liksom

Var väl inte oväntat att det skulle vara ett PvE-set i en instance? PvP-saker får man från PvP:ande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Var väl inte oväntat att det skulle vara ett PvE-set i en instance? PvP-saker får man från PvP:ande.

iofs inte, 3(4 netherwind) PvE set då och 1PvP (som är hyfsat lätt o få)

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk

Fler än jag som har problem att komma in?? (Aszune)

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Flummigt? Jag uppfattade det som att du skulle sluta med spelet redan på lvl24.

Eh ja, syftate på dina "R" som du la till lite här och där
Och till nästa gång, snälla LÄS inläggena du kommenterar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
nej fan, jag har inte fått någon hjälp alls dom senaste 2 dagarna, verkar som det inte lönar sig..

blir nog att köpa BF2 då :/

Orkar inte hålla på då det inte händer något...
Värdelöst

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halogen
Ska du lägga av när du är lvl 10, eller är länken i din sig inte uppdaterad?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
lvl 24 rogue

jag har tagit bort alla addons, det var ändå bara skit..
så, dendär är gammal som sagt

Permalänk
Medlem

Uppfattade också att du skulle sluta spela WoW och börja med BF2 istället, hur många gånger jag än läser det.

On topic: Less man blir när man står utanför WSG och väntar i kö, sen ser man att det finns massvis med lvl 60-gubbar där. Vad har de här att göra? De tar bara plats. Dra till AV istället.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D

On topic: Less man blir när man står utanför WSG och väntar i kö, sen ser man att det finns massvis med lvl 60-gubbar där. Vad har de här att göra? De tar bara plats. Dra till AV istället.

hahaha? AV ger ingen honor(såvida du inte vinner) sen iaf på vår server så får man stå i kö i 3 timmar för at komma in på AV, wsg kanske 10-30min...

skulle säga tvärtom på vem som tar plats...alla lowbies bara förstör

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D

On topic: Less man blir när man står utanför WSG och väntar i kö, sen ser man att det finns massvis med lvl 60-gubbar där. Vad har de här att göra? De tar bara plats. Dra till AV istället.

På våran server funkar in AV så jättebra + att det är för lite folk som spelar där =/

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

Nu börjar man ju få lite trevliga saker på magen :).
Fick arcanist boots igår i mc. Happy joy joy. Har 400 i int nu också med arcane buffen :).
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16800
http://wow.allakhazam.com/profile.html?210759

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
iofs inte, 3(4 netherwind) PvE set då och 1PvP (som är hyfsat lätt o få)

Det lär väl öka i takt med att PvP-delen blir utökad. Det har ju faktiskt inte gått så lång tid sedan Honor-systemet kom och det har ju iaf kommit en större PvP-del till sedan dess, dvs Battlegrounds vilka också erbjuder PvP-utrustning.

Set i sig är väl mest kul för utseendet och samlandet tycker jag. Har inte så stor koll på BWL men Arcanist och nedåt är ju iaf sämre än att skaffa lösa delar. Jag tycker iaf att +damage är den viktigaste delen så man får så mycket skada som möjligt per full manamätare och på den punkten är inte setten bra. Då kan man välja om man vill göra mycket skada på en gång eller bara ta det lugnare och få samma kurva som de med mycket mana men lägre skada.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
hahaha? AV ger ingen honor(såvida du inte vinner) sen iaf på vår server så får man stå i kö i 3 timmar för at komma in på AV, wsg kanske 10-30min...

skulle säga tvärtom på vem som tar plats...alla lowbies bara förstör

Och vem är WSG tänkt för? Du förstör. "Im the biggest, the best.. better then the rest". Så tänker och tror många höglevels och du verkar vara en av dom.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
hahaha? AV ger ingen honor(såvida du inte vinner) sen iaf på vår server så får man stå i kö i 3 timmar för at komma in på AV, wsg kanske 10-30min...

skulle säga tvärtom på vem som tar plats...alla lowbies bara förstör

AV ger Honour even om man forlorar (er i grekland, inga svenska bokstever) 498 honour bara for att vara der och forlora + honour for varje du skadar/dodar.

Lovlevels som vogar vara der och fo stryk er bara velkomna

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Och vem är WSG tänkt för? Du förstör. "Im the biggest, the best.. better then the rest". Så tänker och tror många höglevels och du verkar vara en av dom.

var vänligt vad två lvl 51 mage kan göra mot ett gäng lvl 60s? bara undrar? se RESIST RESIST RESIST RESIST på dem hela tiden? folk som kan hela gör ju lite skillnad visst men oftast så helar dem inte andra än sig ändå. Inte mitt fel att blizzard gjort 51-60 heller för den delen imo ska det vara 51-55 och då 56-60 för att balansera det.

wsg e väl tänkt för alla elr? själv hade jag inte tyckt det va så kul som lvl 51a att vara i varken wsg eller alterac valley, då först beror ju helt på spelaren och jag generaliserar gör inget nytta whatsoever och går bara o dör.

har faktist spelat med nårra "lowbies" som gjort nytta i wsg och dem visst vad dem gjorde men oftast så gör dem inte det.

och om det är som på vår server så är där 3 alliance lag som "farmar" honor och dem kör samma lag hela tiden alla är lvl 60 och alla är över rank 11, dem går o ta om man har bra folk får man då 2+ lvl 51-55or (1 gör inte så mkt) kvittar om dem e bra elr inte en lvl 60 rouge kan 1 shotta det mesta på dem lvlarna.

sen var det ju du som klagade på alla lvl 60 vad ska vi göra då? jo mc 2-3 gng i veckan sen då? eftesom enligt dig har vi ingen rätt o pvpa där det krävs teamwork.

EDIT: jo det e sant cobra men 500 honor e inget om man slösat 5h i AV då där ÄR diminishing returns. då på vår server så behöver man minst 150k cps för att ha en chans att få rank, rank 8+(tom rank 6 e inte hundra)

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)