World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

sgt_D: Varför skulle man inte vilja spela ctf när man är lvl 60 ? Ctf är mycket roligare än AV imo. Inte direkt så lvl 60 snubbar gör så att det tar längre tid för lowlevels att komma in.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Uppfattade också att du skulle sluta spela WoW och börja med BF2 istället, hur många gånger jag än läser det.

On topic: Less man blir när man står utanför WSG och väntar i kö, sen ser man att det finns massvis med lvl 60-gubbar där. Vad har de här att göra? De tar bara plats. Dra till AV istället.

ja, det är ju det jag ska..

men han säger att spelet inte har börjat på lvl 24 ens?
vilket inte har ett skit med mitt inlägg att göra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
EDIT: jo det e sant cobra men 500 honor e inget om man slösat 5h i AV då där ÄR diminishing returns. då på vår server så behöver man minst 150k cps för att ha en chans att få rank, rank 8+(tom rank 6 e inte hundra)

Sant, sant men igentligen er det rep man e ute efter mest iaf jag till jag kopt in unstoppeble force. Sen blir det PvP armorn och do er det mer noga med Honour.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
ja, det är ju det jag ska..

men han säger att spelet inte har börjat på lvl 24 ens?
vilket inte har ett skit med mitt inlägg att göra

Men han menar väl att du ska ge spelet en chans, och inte bara lägga ner vid 24, och spela Bf2. Men men, vill du inte spela mera så är det väl upp till dig.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Det här suger, Kört lbrs i 5 timmar utan att få documents till warlord´s command

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
Det här suger, Kört lbrs i 5 timmar utan att få documents till warlord´s command

Hehe välkommen till klubben har gjort 5 runs där nu utan att få dokumenthelvetena..

Förövrigt hade en kalas Baron runda idag på morgonen, fick ihop ett sjysst 5 manna lag (svårt på morgonen) och vi drog iväg. Första gången jag körde strat baron 5-manna men det var bara kul då det blev lite mera utmaning i det hela..:)

Men det bästa var det sweeeeta lootet jag fick..:D

Band of Flesh

Legplates of Valor

Beaststalker's Bindings

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

var vänligt vad två lvl 51 mage kan göra mot ett gäng lvl 60s? bara undrar? se RESIST RESIST RESIST RESIST på dem hela tiden? folk som kan hela gör ju lite skillnad visst men oftast så helar dem inte andra än sig ändå. Inte mitt fel att blizzard gjort 51-60 heller för den delen imo ska det vara 51-55 och då 56-60 för att balansera det.

wsg e väl tänkt för alla elr? själv hade jag inte tyckt det va så kul som lvl 51a att vara i varken wsg eller alterac valley, då först beror ju helt på spelaren och jag generaliserar gör inget nytta whatsoever och går bara o dör.

har faktist spelat med nårra "lowbies" som gjort nytta i wsg och dem visst vad dem gjorde men oftast så gör dem inte det.

och om det är som på vår server så är där 3 alliance lag som "farmar" honor och dem kör samma lag hela tiden alla är lvl 60 och alla är över rank 11, dem går o ta om man har bra folk får man då 2+ lvl 51-55or (1 gör inte så mkt) kvittar om dem e bra elr inte en lvl 60 rouge kan 1 shotta det mesta på dem lvlarna.

sen var det ju du som klagade på alla lvl 60 vad ska vi göra då? jo mc 2-3 gng i veckan sen då? eftesom enligt dig har vi ingen rätt o pvpa där det krävs teamwork.

EDIT: jo det e sant cobra men 500 honor e inget om man slösat 5h i AV då där ÄR diminishing returns. då på vår server så behöver man minst 150k cps för att ha en chans att få rank, rank 8+(tom rank 6 e inte hundra)

Jag snackade om lvl 60 gubbar eller hur? Uppenbarligen var du inte 60. ~50 anser inte jag är höglevel.

Kör som ni vill.

Zaphox: De tar plats liksom alla andra. Men mindre folk = mindre kö, dvs ju fler lvl 60 som spelar på AV (istället för WSG), ju mindre på WSG och mer plats för medel. Det är självklart inte förbjudet för er att spela där, men hade varit roligare om man höll sig till det stället som är anpassat för ens egen level (med tanke på att "medelspelarna" får hålla sig till WSG och vänta på AV vid 60).

Men som sagt, kör som ni vill. Tycker dock fortfarande det är drygt.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron

warlord's command? är det BWL prequest? ist så har du slösat 5timmar, om du går in från balkongen så är han längst bort till höger,
easy kill
*edit* menar förståss höger

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
warlord's command? är det BWL prequest? ist så har du slösat 5timmar, om du går in från balkongen så är han längst bort till vänster, easy kill

Onyxia questen för horde.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
warlord's command? är det BWL prequest? ist så har du slösat 5timmar, om du går in från balkongen så är han längst bort till vänster, easy kill

http://www.thottbot.org/?q=21037

tror jag

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Drog in denna i AV idag. http://www.thottbot.org/?i=17740 Epic AV mount cash Yay.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D

men hade varit roligare om man höll sig till det stället som är anpassat för ens egen level (med tanke på att "medelspelarna" får hålla sig till WSG och vänta på AV vid 60).

wsg lvl 51-60 är väl anpassat för dem lvlarna? enligt blizzard iaf

som jag fattade quote:

Citat:

Less man blir när man står utanför WSG och väntar i kö, sen ser man att det finns massvis med lvl 60-gubbar där. Vad har de här att göra? De tar bara plats. Dra till AV istället.

så är du inte lvl 60 eftersom du klagar på att snubbarna står o väntar i kö?

som du sa: gör/kör som ni vill

btw: jag har 1 lvl 60 och 1 lvl 59 (som jag slutat spela med)

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

Är nu lvl 49½ med min warrior

Jag undrar lite vad jag kan ha för att uppgradera den ännu mer.. just nu har nästan allt det bästa man kan få som lvl49

http://wow.allakhazam.com/profile.html?192506

Och när jag tankar kör jag
http://thottbot.com/?i=19490
http://thottbot.com/?i=13797

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Är nu lvl 49½ med min warrior

Jag undrar lite vad jag kan ha för att uppgradera den ännu mer.. just nu har nästan allt det bästa man kan få som lvl49

http://wow.allakhazam.com/profile.html?192506

Och när jag tankar kör jag
http://thottbot.com/?i=19490
http://thottbot.com/?i=13797

1. den skölden är sämmre än SM skölden, 2. bara 1 trinket. 3. tycker det är så onödigt att pumpa gear på alt bara för att vara så jävla bäst, som folk som sätter fiery wep på sitt lvl 10 vapen, vafan spara dom pengarna så har man kanske råd med nått epic på lvl 60 istället. 4. försök skaffa ranged med stats

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
1. den skölden är sämmre än SM skölden, 2. bara 1 trinket. 3. tycker det är så onödigt att pumpa gear på alt bara för att vara så jävla bäst, som folk som sätter fiery wep på sitt lvl 10 vapen, vafan spara dom pengarna så har man kanske råd med nått epic på lvl 60 istället. 4. försök skaffa ranged med stats

1. okey
2. Jo vet men vet inte vad som finns
3. Slösar inget delas ut i guildet som folk hittar
Det med enchant på lowlvls är waste ja.. såg en lvl25 med crusader (Men det är ju klart en rik alt
4. Yepp har en bow nu måste till darnassus för att lära mig

Ända jag köpt till denna var sköldet.. 20g eller något och shoulders någon dåre sålde dom för 18g buyout

Permalänk
Medlem

Finns det något bra ställe för en lvl 60 warrior att farma guld vid?

Visa signatur

OOO
OOO
OOO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harten

Tyrs hand är väl ett bra ställe och fungerar det inte där så brukar jag köra SM

Permalänk

WoW är så förbannat värdelöst när det kommer till stabilitet.

3-4 raidgrupper till IF och servern krashar när vi står utanför. Shattered hand för övrigt nere >_<

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
WoW är så förbannat värdelöst när det kommer till stabilitet.

3-4 raidgrupper till IF och servern krashar när vi står utanför. Shattered hand för övrigt nere >_<

Tack för den du, skulle precis logga in...

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Varför ska dom raida när jag vill spela

Permalänk
Avstängd

HAHAHA. vår "lilla" HORDE-raid på shattered hand har kraschat servern. där fick ni jävla fjantalliance. HAHAHAA :D:D:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
HAHAHA. vår "lilla" HORDE-raid på shattered hand har kraschat servern. där fick ni jävla fjantalliance. HAHAHAA :D:D:D

Roligt för dom som gjorde dm.. :/

Permalänk
Medlem
Citat:

jo tackar för det. guilden jag är med i va med på raiden.. och nu kan jag inte lira

Permalänk

Jobbigt att shattered hand gick ner :/

Visa signatur

New computer = No more lagg

Permalänk
Medlem
Citat:

kul att ni förstör för alla andra..

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

som om det skulle vara vårt fel att servern inte pallar. 5 största hordeguilderna var med. hahahaha fyfan vad underbart

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Man fick sig en liten överraskning när man loggade in vid 19:00. Oj vad jag önskar att alliance kunde vara lika organiserade. Det var raid mot alla alliance-städer samtidigt va?

Instant spell tog en halvminut att kasta

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

wsg lvl 51-60 är väl anpassat för dem lvlarna? enligt blizzard iaf

Hoppas du sitter med facit i hand, för det tror inte jag. Annars skulle jag inte klagat. Länk tack.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harten

Jag grindade till min epic mount som warrior i Azshara, dödade demonerna i norra delen. Kan vara jobbiga goldfarmers där dock. Andra stället jag brukade grinda var Ogrena i Blasted Lands

Permalänk
Avstängd

jo det var det. var väl typ 300 mot IF. sen lika många i Darnassus. sen så summonades resten i Stormwind. kommer inte rikigt ihåg var fullt kaos. men fyfaaaan vad härligt :D:D

Visa signatur