Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
om det är kontrollen till Wii du syftar på så är det långt ifrån samma sak.

Nä men det är liknade, har själv en Wii så jag vet vad jag menar.
Den är långt i från lika bra som Wii's och inte lika många användigs områden. Men likt är det.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beaatch
vad tycker ni om crackdowndemot då? var det något att ha? eller blir det köp bara sen för att komma åt halo 3 betan?

Blir nog bara ett köp för att knipa Halo 3 -Betan, demot var inte riktigt i min smak. Såg väldigt Cartoon-aktigt ut, kanske är meningen? lite cool effekt. Sen kändes det väldigt hettsigt på ett negativt sätt. Fast det är bara min personliga åsikt. Utöver det så känns det som ett skapligt stabilt spel som folk säkert kommer ha många timmars skoj med, dock så kommer nog inte jag ha det.

Visa signatur

Daniel.G
MSI i875P Neo-FISR<>Intel P4 Prescott 3.2Ghz@3.4Ghz 855MHz<>TwinMOS PC3200 1024MB(512x²)Dual DDR RAM<>
Gainward GeForce 6800GT 256MB GS Core @ 400Mhz Memory @ 1100Mhz<>3DMARK03 Score:12416<>3DMARK05 Score:4352<>APC Back-UPS RS500

Permalänk
Medlem

Oblivion finns för 249:- på Elgiganten i Malmö för den som är sugen.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

386 SX @ 25mhz(kan trycka på en knapp så blir det 50mhz), 4mb ram(skall beställa 4mb till när jag får pengar), 40mb ibm hårddisk @ 80mb, pcspeaker(skall köpa ett soundblaster när jag får pengar), 14" färgskärm, grafikkort som kan visa 256 färger. kan spela day of the tentacle utan att det hackar.

Permalänk
Medlem

Tyckte Crackdown demot var trevligt men jag hoppas verkligen nite fullversioenen är så här, alltså att man blir attackerad hela tiden och har typ 1 lung minut varje halvtimme.

Jag vill ha så man kan leka lite, inte bara springa runt och peppra som mongo. Och sen hoppas jag man inte bara sak springa runt och ta över lager.

Permalänk
Medlem

Vad handlar Crackdown om egentligen? Har laddat demon men har PC:n till tv:n nu så. Men får väl byta om.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

har nu slösat 2 st 48h goldmembership cards och inget har hänt.
har fortfarande silver.
det står att man ska logga ut och sen logga in igen för att det ska aktiveras,har gjort det 3 ggr nu,men inget händer.
vad gör jag för fel?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
har nu slösat 2 st 48h goldmembership cards och inget har hänt.
har fortfarande silver.
det står att man ska logga ut och sen logga in igen för att det ska aktiveras,har gjort det 3 ggr nu,men inget händer.
vad gör jag för fel?

Hmm, alltså med "free carden" så kan man bara spela online inte ladda guld exklusivt stuff (vad jag vet för det stog tidigare bara silver åt mig). Nu vet jag inte om det är så som är fallet men kan vara värt att nämna. Annars så ring supporten.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Det enda du kan göra med dessa är att spela online, du får inte guldstatus på marketplace. Är inte 100% men jag tror det eftersom samma hände för mig men så fort jag använde ett "riktigt" 3-månaderskort så löste sig problemet.

EDIT: Doh, seg

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk

jo,det är nog så som ni säger är jag rädd för:(.
varför har MS ändrat på MP för?förut så kunde man ladda hem vilket demo man än ville där(förutom möjligtvis online demos),nu måste man vänta i ett antal dagar(nästan en hel vecka) innan man kan ladda hem dom.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Tror att det var pga belastningen. När alla kunde ladda ner samtidigt gick det mkt långsammare men nu när man låter endast guldmedlemmarna ladda de första dagarna blir det bättre spridning på antalet nerladdare och därmed också bättre hastighet för alla.

Tror jag såg ovanstående förklaring som en officiell förklaring någonstans. Sedan är de ju såklart ännu en fördel för de som köper guld vilket då MS såklart hoppas på att fler ska göra.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk

jo,det är ju nästan så att man vill köpe det medlemskapet.
är det ett fast pris på ett sånt där 3 månaders kort eller finns det ställen(kanske på nätet)som säljer dom billigare?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Köpte Table Tennis idag, vilket lir!

Har suttit i timmar med några vänner och sedan själv, ett kanon partyspel. Väldigt lätt att lära sig, väldigt svårt att bli riktigt bra på precis så som jag vill ha ett sådant här spel. Alla kan börja lira direkt! Kommer att bli given succe nästa gång det är förfest här hemma.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RadioNova
Vad handlar Crackdown om egentligen? Har laddat demon men har PC:n till tv:n nu så. Men får väl byta om.

Du är nån super snut som nitar snubbar i en kostig GTA stad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
jo,det är ju nästan så att man vill köpe det medlemskapet.
är det ett fast pris på ett sånt där 3 månaders kort eller finns det ställen(kanske på nätet)som säljer dom billigare?

Det är riktpris som på de flesta andra produkter. De flesta affärerna säljer 12 månaders för 599kr men t.ex. dustin säljer för 549kr tror dessutom att det är gratis frakt då (över 500kr, eller?).

http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010088634

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem

ja det är ett riktigt skönt spel som man kan spela med vänner! ett av dom bätte MP spelen till 360 enligt mig:)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av doolar
Köpte Table Tennis idag, vilket lir!

Har suttit i timmar med några vänner och sedan själv, ett kanon partyspel. Väldigt lätt att lära sig, väldigt svårt att bli riktigt bra på precis så som jag vill ha ett sådant här spel. Alla kan börja lira direkt! Kommer att bli given succe nästa gång det är förfest här hemma.

Permalänk
Avstängd

När jag kollade var det billigare att köpa direkt via live än köpa kort från butiker.

Permalänk

hmm,köpa direkt via live?ok,det låter lovande så man slipper springa iväg och köpa kort osv.
men för en som ej har gjort detta förut,hur går det till?hur går betalningen till via live?man måste väl inte he in en massa kontonr osv?

jaha,såg nu,man måste ha visa eller mastercard,vilket jag ej har..så det sket sej med det=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Tja det underlättar ju om du har visa/mastercard.
Sen bara skriva in kortnummer osv sen klart.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Tja det underlättar ju om du har visa/mastercard.
Sen bara skriva in kortnummer osv sen klart.

underlättar?det är inget krav då?eller missuppfattade jag dej nu?kan man göra på nått annat sätt genom live?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Lite klantigt skrivet, jag vet inte om det går på annat sätt än betalkort och dom man köper i affären, men antar du har betalkort typ visa,mastercard osv?

Gå in på xbox live på boxen och kolla själv, står rätt klart där hur det fungerar,priser osv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Lite klantigt skrivet, jag vet inte om det går på annat sätt än betalkort och dom man köper i affären, men antar du har betalkort typ visa,mastercard osv?

Gå in på xbox live på boxen och kolla själv, står rätt klart där hur det fungerar,priser osv.

Det gå _endast_ med kreditkort, inte betalkort bank kort elelr nått annat sånt.

Permalänk
Avstängd

Jag räknar visa som betalkort och det ska väll fungera eller?
Hade jag för mig iaf ;>

Permalänk

prövade med mitt,det var mastercard fast ej det som dom ville ha(misstänkte det)så jag prövade farsans,det funkade,kom förbi credit card inmatningen osv,skrev sen in adresses och tröck på next...det gick ej,stog att jag ej hade befogenheterna=/.
ghaa,åker och köper ett imorn.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Jag räknar visa som betalkort och det ska väll fungera eller?
Hade jag för mig iaf ;>

Har provat både Visa och Mastercard betalkort, har inte fått nån av dom att fungera.

Permalänk
Medlem

Fan vad jag är arg. Dom har höjt priserna på Xbox360 Premium med cirka 500-700kr! Så nu kostar premium på elgiganten 3500kr och siba 3679kr! Varför höjer dom för?

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
När jag kollade var det billigare att köpa direkt via live än köpa kort från butiker.

Kostar inte 12 månaders 599kr att köpa via live? Har för mig att det var dyrare att köpa direkt från live än vissa butiker (t.ex. dustinhome och webhallen) som ligger under riktpris.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frantz3n
Fan vad jag är arg. Dom har höjt priserna på Xbox360 Premium med cirka 500-700kr! Så nu kostar premium på elgiganten 3500kr och siba 3679kr! Varför höjer dom för?

Kanske för att de går back (eller +-0) när de säljer premiumversionen för under 3000kr? Inköpspriset ligger väl strax över 3000kr? Tur att webhallen har erbjudande just nu på 3199kr för de som är sugna: http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=48116

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Såg precis att Onoff är billig, dom säljer Premium för 2995kr! Tack o lov.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Imorn äre löningsdag. Då jäklar kommer två Xboxar inhandlas tillsammans med en back staropramen. Helkväll med andra ord

Föresten, är denna kabel skräp eller funkar den bra till en plasma som lirar i 720p?

http://www.webhallen.com/prod.php?id=48121

Visa signatur

//Mattias

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Har provat både Visa och Mastercard betalkort, har inte fått nån av dom att fungera.

Jag kör iaf med ett Visa och det funkar klockrent. Dock väldigt lätt att göra slut på pengarna när det endast krävs några få knapptryckningar xD

Edit: Tänke även fråga om nån ville se världens för tillfället onödigaste modd XD? Lödde precis om en Nes kontroll så den funkar med 360. Inget avancerat, kapat ett par banor och lött lite kablar mellan en gammal skrotad 360kontroll och en Nes kontroll. Funkar perfa. Upp,ner,vänster,höger,select (back), start, A,B(X). Det var dock inte föränn efter "projektet" jag kom på att jag inte hade något passande arkad spel. Ivf, det här är endast en prototyp än sålänge och en klart snyggare produkt kommer tillverkas senare. Om någon har lust att se resultatet så slänger jag upp en tråd i modifikations forumet.

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860