SweClockers drop!

nu har dell 2x på minne och större hd ska man slå till?

Permalänk
Medlem

nu har dell 2x på minne och större hd ska man slå till?

Tjena.. har suttit och kollat på dell ett tag. de har lite olika erbjudanden hela tiden..

just nu så är det 2x minne och större hd

är det, det bästa erbjudandet dell har haft eller har folk sätt bättre erbjudanden?

jag kollar mest på bärbara.. lutar åt en inspirion 6000 för den känns mest prisvärd. jag spelar inte så mycket. vill mest kolla film och kunna jobba med den.

Permalänk
Medlem

inspirion 6000

Det verkar vara ett bra erbjudande så jag beställde en Dell inspirion 6000 i dag. det är nog bara å klämma till

Visa signatur

Abit

Permalänk
Medlem

Om du tänker använda dig av deras kundservice ( inte är så duktig på datorer själv) så verkar det bra. Annars tjänar du på att köpa ett paket hos t.ex. datorbutiken eller komplett.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Dell är väl knappast kända för att ha bra kundservice.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte010
Om du tänker använda dig av deras kundservice ( inte är så duktig på datorer själv) så verkar det bra. Annars tjänar du på att köpa ett paket hos t.ex. datorbutiken eller komplett.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrol
Dell är väl knappast kända för att ha bra kundservice.

Jag måste säga tvärtom, en kille som jag känner (som inte är duktig på datorer) får god hjälp från dell. Han har visserligen köpt till deras hjälppaket men när han väl har hårdvaruproblem så hjälper de till på ett bra och effektivt sätt.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.