Bilder på era WoW gubbar :D

Permalänk
Medlem

Hur får man denna fina mounten? ;D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Hur får man denna fina mounten? ;D

den droppar i AQ. Går bara användas där också.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Svårt att säga vem som äger vem om det inte är duell. Finns så otroligt mycke mer faktorer i zerg pvp som påverkar. Vad kör du för klass, och vad heter gubben? Är du en warlock så fattar jag, dem brukar jag kunna göra köttfärs utav, så kul att se warlocks rida stora cirklar för att undvika mig :D.

Hur köttar du warlocks? Det är ju typ den klassen som vi warriors har svårast med :S

Permalänk
Avstängd

Så kommer jag se ut när jag är klar ^^ om horde kunde ha det svärdet sålart

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Svårt att säga vem som äger vem om det inte är duell. Finns så otroligt mycke mer faktorer i zerg pvp som påverkar. Vad kör du för klass, och vad heter gubben? Är du en warlock så fattar jag, dem brukar jag kunna göra köttfärs utav, så kul att se warlocks rida stora cirklar för att undvika mig :D.

Har du inte kollat i tråden? har postade bilder på honom i tråden

aegon: spelar ingen roll,alla gankar alla i BRM,BRM e värsta stället som finns när det gäller ganking,om du inte gillar att blir ganked så se till att hålla dig därifrån

nice mount btw..du kan bara rida mountet inne i instance eller utanför AQ också? alltså i silithus inte IF etc

asnan: Birgitta är undead warrior

Permalänk
Medlem

synd att flickvännen sitter och spelar just nu, annars hade jag kunnat slängt upp en bild på min UD Warlock, som för övrigt har det hetaste namnet wow-communityn nånsin skådat : "Snorboll"

lirar på Sylvanas btw

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Min första epic item^^

Permalänk

Min gnome rogue

Permalänk

Vad är det där för UI? Grymt snyggt skulle vilja ha det själv:D

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Vad är det där för UI? Grymt snyggt skulle vilja ha det själv:D

Använder Discord Art och Actionbars. Det var en kille som hade börjat jobba på det, och fixat alla texturer men sedan lagt det på is pga tidsbrist. Så jag fick fippla ihop det själv.

Men om du vet hur Discord funkar, så kan jag ladda upp all art och fixa mina saved templates.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Badkharma
Använder Discord Art och Actionbars. Det var en kille som hade börjat jobba på det, och fixat alla texturer men sedan lagt det på is pga tidsbrist. Så jag fick fippla ihop det själv.

Men om du vet hur Discord funkar, så kan jag ladda upp all art och fixa mina saved templates.

Hehe jag har ingen aning om hur det funkar, fan

Är det svårt?

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Hehe jag har ingen aning om hur det funkar, fan

Är det svårt?

Själva arten är lätt att få fram. Däremot så ser du att det bara är en actionbar. Discord actiobars är uppbyggt så att man genom att hålla in en vald knapp, kan skifta baren till bar #2. Som du ser så har jag backstab på Q. Håller jag in min skiftknapp så kommer bar#2 upp, och på samma platts som backstab var kommer sinister strike upp med samma keybinding. När jag släpper shift går baren tillbaka till utgångsläge.

Det är lite pilligt, men man spar mycket platts.

Du kan såklart ha flera bars uppe samtidigt, men symetrin i interfacet bryts då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Hur köttar du warlocks? Det är ju typ den klassen som vi warriors har svårast med :S

Har 3 sätt att bryta fear. De som använder succubus brukar kunna vara jobbiga, men en intimidating shout brukar hålla succun borta tillräkligt länge för att orsaka avsevärd mängd skada på dem. Jag har alltså Will of the Forsaken så jag kan bryta en charm med, plus berseker rage och Deathwish att bryta fear med. Recklessness gör ju en immun mot fear åxå, om man nu känner för att använda den.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk

Min paladin

Permalänk
Medlem

En ny bild på min pally

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Här kommer min lvl 22 Paladin =).

Permalänk
Medlem

Min första karaktär.
Köpte mig precis en mount och plate'n som ni kan se: )

Permalänk
Medlem

Kolla signatur för allakhazam profil om ni vill :>

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Har 3 sätt att bryta fear. De som använder succubus brukar kunna vara jobbiga, men en intimidating shout brukar hålla succun borta tillräkligt länge för att orsaka avsevärd mängd skada på dem. Jag har alltså Will of the Forsaken så jag kan bryta en charm med, plus berseker rage och Deathwish att bryta fear med. Recklessness gör ju en immun mot fear åxå, om man nu känner för att använda den.

Okej, jo det stämmer. Men dom köttar oss riktigt bra när vi tar 20% mera skada, och warlocks själva har ju HP så det räcker!

Deras dots är pain in the ass!

Permalänk
Avstängd

asnan; precis

Visa signatur

• • Gigabyte GA-Z97X SOC Force • Intel i7 4790K Haswell @ 5.0GHz • EK Supremacy Cpu Block • Alphacool NexXxoS Monsta 480mm *2 / EK Vardar 1450rpm *16 • EVGA GeForce GTX Titan X @ 1550mhz • G.Skill Trident X 16GB 2900MHz • Samsung SSD 850 Pro 1Tb *3 i Raid 0 • Corsair AX 1200W 80+ Gold PSU • Asus 27" SWIFT PG278Q 144Hz G-Sync • Phanteks Enthoo Primo Black • Windows 10 x64 Pro • Bahnhof 1000/1000mbit • •

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

*spelar en massa AV för exalted men det är inge vidare kul

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

/target Ragnarok
/moo

tauren är coolast, fan att mina polare spelade allians >_<

Permalänk
Medlem

asnan, ska vi ta en match igen nu? jag är 51 med 4200 arm 2800hp/2800mana en 36,7Dps dagger med 1,50 speed och crittar runt 350-350-350 med windfury och får windfury ca var 2-3 slag och om du vill kan jag köra med mitt nya fina 2h vapen, och jag har nästan konstant flurry oxå

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok
http://web.comhem.se/~u03600174/bild1arm.jpg http://web.comhem.se/~u03600174/bild2arm.jpg

*spelar en massa AV för exalted men det är inge vidare kul

Varför kör du med yxan? :/ Sword spec är ju något bättre, speciellt för 2hand är crit riktigt överskattat. Du har ju inte så mycket AP som är viktigt för MS-builds, utan du har mer HP och crit... Men men, för pvp är det väl rätt ok då HP är rätt viktigt. Men du ska väl göra annat än att pvpa gissar jag? Om du inte lirar någon pve och enda målet är att bli exalted med AV framöver så låter det ruskigt tråkigt För du lär ju kunna bidra med finfin dps i pve :]

T: Jag fick Buru-skölden (AQ20) igår, den är söt ;>

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Roguen:

Prällen:

hur man bilderna att synas utan att behöva klicka på dom?

är de typ [ URL ]länk[ / URL ] fast utan mellanrummen vid url o de???

löste de med lite tänkande och hjälp av barf. bitte schön

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

Det är [.img]www.bildurl.här[./img] Utan punkterna då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eikon
Roguen:
http://img147.imageshack.us/img147/3415/rogue3ul.jpg

Prällen:
http://img218.imageshack.us/img218/8125/prll9ey.jpg

hur man bilderna att synas utan att behöva klicka på dom?

är de typ [ URL ]länk[ / URL ] fast utan mellanrummen vid url o de???

löste de med lite tänkande och hjälp av barf. bitte schön

BTW söker jag guild för Roguen. är 60 nästa vecka,...

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk

Ta fram papper och penna.

Visa signatur

över och ut

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Varför kör du med yxan? :/ Sword spec är ju något bättre, speciellt för 2hand är crit riktigt överskattat. Du har ju inte så mycket AP som är viktigt för MS-builds, utan du har mer HP och crit... Men men, för pvp är det väl rätt ok då HP är rätt viktigt. Men du ska väl göra annat än att pvpa gissar jag? Om du inte lirar någon pve och enda målet är att bli exalted med AV framöver så låter det ruskigt tråkigt För du lär ju kunna bidra med finfin dps i pve :]

T: Jag fick Buru-skölden (AQ20) igår, den är söt ;>

har läst en massa på bla blizzards sida att sword spec inte proccar på speciella attacker

"1.8 Sword Spec procced off special attacks
1.9 Patch Notes says sword spec will now work on special attacks
1.9 Sword Spec no longer procs off special attacks "

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-bugs&T=9...

för den som vill läsa mer, kanske någom vet något mer om detta och har lust att dela med sig ?

p.s gz till skölden

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

alten.

mainen.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :