ZedeX säger: Detta var inlägget denna gången... :D
Gott Nytt år bilder
Senast redigerat
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
JP
Visa signatur
Visa signatur
JP
Visa signatur
///Johannes
Visa signatur
Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.
Visa signatur
Visa signatur
En fisk...
Visa signatur
Om ni skriver till mig, var god citera
Visa signatur
Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.
Visa signatur
"Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition."
Visa signatur
"With a rubberduck one's never alone"
Visa signatur
Python-IRC på svenska: #python.se
Visa signatur
///Johannes
Visa signatur
Om ni skriver till mig, var god citera
Visa signatur
Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt
Visa signatur
Har varit på detta forum på tok för länge...
Visa signatur
Hemsida: Carlssonfoto.se | Blogg: Bohuslaningen.se/fotobloggen
Visa signatur
Visa signatur
I don't want to be human! I want to see gamma rays! I want to hear X-rays! And I want to - I want to smell dark matter!
Visa signatur
Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se