SweClockers drop!

PC Gamer: "You will wet yourself!"

Permalänk
Avstängd

Fallout 3, Diablo 3, StarCraft 2, Baldursgate 3 eller Duke Nukem Forever vilket är mest troligt, synd att det nog är det man minst vill ha av alla dessa...

Visa signatur

Antec TX1050B 500w - Asus A8N SLI SE - AMD64 3700+ 1mb - Corsair TWINX C2 1GB DDR - POV 7800GT 256GDDR3 - Raptor 36GB - Maxtor 160GB

Permalänk

Jag tror dock att Mars nummret i England är detsamma som Februarinummret i Sverige och att det inte blir något särskilt nästa månad.
Fast den som lever får se.

EDIT:
AcidStorm: blizzard har sökt folk i 5 dagar.
Den här killen har sysslat med conceptbilder och började för 5 månader- 1 år sen och har visat upp screens från spelet med huds och portaler m.m.

Ifall man kommit så långt, vad ska man då med allt detta folk?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

De skall jobba med expansionen tills originalteamet är klart med huvudspelet.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Vad gör du själv som sitter med värsta monster datorerna. 3 st oxå....

Nja, monster var dom när allt var nytt.

Datorer är som hobby för mig, annars jobbar samt tar hand om min 8 månaders son/blivande hacker.

Sitter sammanlagt max 2 tim per dygn vid någon av datorerna

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Discokungen

Jaha, vad var det för spel då? Nyfiken

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
Jaha, vad var det för spel då? Nyfiken

Medieval 2: Total War.

EDIT: Förresten, vilket spel var det som lyftes fram i Sveriges Mars nummer?

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Medieval 2: Total War.

Det var det jag menade. Total War gör inte mig upphetsad direkt...

Visa signatur

AMD 9800X3D - Corsair 32GB 6000 CL30- Gigabyte B650 Aorus Elite - Inno3D 4090 - Intel 900p - CaseLabs SMA8 - LG 42C2 - Asus Loki 1000W SFX-L - Aquaero 6 - Vattenkyld - Steam Deck LCD 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Battle for middle earth 2

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris

Vad fan sysslar de med? =/ Spore är ju däremot en sån sak man hade kunnat hypa sådär men det utannonserades för 1 år sen och släpps i höst... Dumma PCG!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris

ja herregud... inte fan "pissade" jag på mig själv....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chillerW
ja herregud... inte fan "pissade" jag på mig själv....

PC Gamer påstod inte att du skulle göra det heller, inför Battle of Middle Earth 2.

Permalänk
Medlem

Vilket spel var det egentligen?

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Vilket spel var det egentligen?

Original spelet: Medieval 2: Total War. Det var det som tråden handlade om från början. Sedan sade svenska PC Gamer att de skulle avslöja ett spel i Mars numret, och då började folk spekulera igen.

Det var Battle for Middle Earth 2.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Original spelet: Medieval 2: Total War. Det var det som tråden handlade om från början. Sedan sade svenska PC Gamer att de skulle avslöja ett spel i Mars numret, och då började folk spekulera igen.

Det var Battle for Middle Earth 2.

Är ingen stor Total war lirare. Men de överträffar ju Battle For middle earth med hästlängder i alla fall, tycker knappt det är värt att ha som nyhet i en tidning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Är ingen stor Total war lirare. Men de överträffar ju Battle For middle earth med hästlängder i alla fall, tycker knappt det är värt att ha som nyhet i en tidning.

Jag kan förstå varför inte så många här var nöjda med Total war nyheten, för den serien är inte särskilt stor i Sverige (men den är enorm i Europa i övrigt). Battle for Middle Earth 1 såg så tamt ut att jag förväntade mig inte ens en tvåa. Men ja, det verkar ju vara många glada ponkar här iaf, så det var nog ett ganska efterlängtat spel.

Permalänk
Medlem

jag gillar både TW och BFME2 extremt mycket men blev ändå extremt besviken :/

Visa signatur

sad panda