Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av agh39
Gi][Gurra: kan du inte köra cpu-z så att pojkarna kan sova gott.

Jaja, Hold, ska bara fiska fram den

Nöjda nu?

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Jättebra, men........jag menade att du skulle visa SPD fliken så att minnestillverkaren och numret på minnena skulle synas.

Visa signatur

Legion 5 PRO 16 ACH6H
Tab s7+

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av agh39
Jättebra, men........jag menade att du skulle visa SPD fliken så att minnestillverkaren och numret på minnena skulle synas.

CPU-z verkar itne ha stöd för chipsetet. Det står endast dimm0 1024, dimm1 512. ALLA andra rutor är "utgråade"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ok, jag förstår, tack iallafall.
Det kommer väl så småningom en version som stödjer.

Visa signatur

Legion 5 PRO 16 ACH6H
Tab s7+

Permalänk
Medlem

Undra hur mkt A6ja kommer sjunka i pris dem närmaste 3 månaderna?

någon som har ett humm om värde minskning på laptops? Jag undrar det eftersom jag kommer kanske få prioritera bort köpet av en ny laptop tills ja har införskaffat en tv och en bokhylla på denna månadslönen, till min o tjejens lägenhet. vi ska flytta i maj!

Visa signatur

CPU: AMD 64 3000+ @ 3400+, Minne: 1024Mb, HDD: 420Gb, Grafikkort: NVIDIA GeForce 6800GT 256Mb @ 420/1190

Permalänk
Medlem

Lycka till med den nya lägenheten!

Tycker att kvaliteten på ASUSEN verkar väldigt bristmässigt med tanke på att det är "många" som pratar om problem med minnena. Hur brukar kvaliteten på ASUS datorer vara? Är det bara denna modell som har dessa problem?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ksx
Lycka till med den nya lägenheten!

Tycker att kvaliteten på ASUSEN verkar väldigt bristmässigt med tanke på att det är "många" som pratar om problem med minnena. Hur brukar kvaliteten på ASUS datorer vara? Är det bara denna modell som har dessa problem?

Det trasiga minnet som nämns i denna tråd är väl inte det som följde med burken. Om du har läst någon annanstans om minnesproblem med denna dator får du gärna posta en länk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av voyax
Undra hur mkt A6ja kommer sjunka i pris dem närmaste 3 månaderna?

någon som har ett humm om värde minskning på laptops? Jag undrar det eftersom jag kommer kanske få prioritera bort köpet av en ny laptop tills ja har införskaffat en tv och en bokhylla på denna månadslönen, till min o tjejens lägenhet. vi ska flytta i maj!

Troligtvis kommer inte priset gå ned alls de närmaste tre månaderna. Ta bara en titt på prisjakt.nu på någon bärbar dator och klicka sedan på prisutveckling och se.

När Merom-chipet väl släpps (Q4?) så lär priset dock sjunka.

EDIT: Kort recension av A6J: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=41974

Permalänk
Medlem

Någon som vet när T2400 och T2500 modellen som recencerades i Hexus artikeln kommer till Sverige?

Permalänk
Hedersmedlem

Om personen som kommenterade minnet hade läst mitt inlägg ordentligt, hade han/hon märkt att det handlade om ett nytt minne jag hade köpt till. Jag köpte 2x1GB efter köp av datorn från en annan butik. De hör inte på något sätt ihop, och att ett av dessa extraminnen var trasigt kan ju inte på något sätt ha med datorns kvalitet att göra... eller?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan ni som har fått era datorer rekomendera andra att köpa löikadanna eller ska man fortsätta leta i denna djungel av prylar?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gi][Gurra
.....
Styrka : Man får med en fräck Asus-väska & en Asus-mus
//Bleh, det blev ju nästan en recension här

PS. inbyggda ljudkortet har spdif ut (!!)

Är det en bra väska? Och märks det att det är en 4200 rpm hårddisk? Vore mycket trevligt ifall du kunde svara på de frågorna

voyax : 533 MHz = PC4200

Här står en del om minnet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noir
Någon som vet när T2400 och T2500 modellen som recencerades i Hexus artikeln kommer till Sverige?

Om dessa modeller kommer till sverige kan endast Asus svara på.
Olika Laptopmodeller kommer till olika regioner.

Visa signatur

Legion 5 PRO 16 ACH6H
Tab s7+