ny data snart, spel tips?

Permalänk
Medlem

ny data snart, spel tips?

tjänare vännen

får en nya data snart! burken jag sitter på ny e la inte så mycket att hänga i julträdet!
försökte spela FEAR på den, satta alla spakar på det absolut lägsta! kunde springa i koridorer med med ca 20 fps, så fort det blev öppna ytor då fan,, ni fattar ej mjukt om man säger så!

men nu skall jag börja på ny kula! som sagt köper en ny data snart, som en polare kommer bygga åt mig! en bra spel data. så det jag undrar e!
jag som vill spela med riktigt fin grafik och att det skall flyta bra, vilka spel skall jag köpa? ge mig tips!

OBS inte sånna mmorpg spel! då kommer jag paja min skolutbildning och fasna vid datan hela dagarna!

med vänliga hälsningar jocke!

Permalänk
Medlem

Fan va skönt du!
De e la gött me ny datta

AGE OF EMPIRES E KANSKA KUL DU HAR DU BRÖVAT DE?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: ny data snart, spel tips?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av beaatch
OBS inte sånna mmorpg spel! då kommer jag paja min skolutbildning och fasna vid datan hela dagarna!

Ja det vore hemskt, bättre att lära sig skriva på svenska än att spela mmorpg...Några av oss behöver det

Provat CS? Du gillar det nog.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illern
Fan va skönt du!
De e la gött me ny datta

AGE OF EMPIRES E KANSKA KUL DU HAR DU BRÖVAT DE?

http://www.s2.com.br/s2arquivos/361/Imagens/2323Image.jpg

jo fan testat det hos en polare!! men det var inte värt att köpa till min burk som jag har nu men till min kommande vettö!! det blir kalas!
det skall jag nog skriva in på listan!! något mera tips?:D

Permalänk
Avstängd

Re: Re: ny data snart, spel tips?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Ja det vore hemskt, bättre att lära sig skriva på svenska än att spela mmorpg...Några av oss behöver det

Provat CS? Du gillar det nog.

...touche

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem

Re: Re: ny data snart, spel tips?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Ja det vore hemskt, bättre att lära sig skriva på svenska än att spela mmorpg...Några av oss behöver det

Provat CS? Du gillar det nog.

jo asså det känner jag till!! men fan jag e så jäkla kass på sånt asså:P!!! blir bara strässad när den jävla bomben börjar låta så blir det mera hastigare rörelser med musen och vips har jag slåt till cola burken och min nya data och den e kaputsi! ej ett alternativ!! sory:P

Permalänk

Oblivion e la för självklart att nämna, eller?

Annars kan du ju njuta av kommande spel som t ex Just Cause eller Far Cry som jag antar att du inte spelat på höga grafikinställningar

Peez

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Herregud. Sex svar och bara en har nämt Oblivion? Haha...

The Elder Scrolls IV: Oblivion. CE-versionen, förstås. Det är gryyyyymmmmt.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Oblivion e la för självklart att nämna, eller?

Annars kan du ju njuta av kommande spel som t ex Just Cause eller Far Cry som jag antar att du inte spelat på höga grafikinställningar

Peez

jo asså ett oblivion har jag! ett jäkla lir!! fast på min 360 låda!

jo fan Just Cause har jag haft ögona på!! kommer bli nice!!

jarå du antog rätt min vän! fick ratta in far cry på det lägsta där med! men det funka la relativt bra!!men jag fasta i det jävla spelet! kom till någon himla bara med ett vatenfall så skulle man hoppa ner så var det monster över allt!! men jag skyller på min dåliga grafik!:P kunde ju knappas se typ 25 meter framför mig så visps kom det ett monster och bet mig!!
men snart!! så kan jag stå uppe på vatten fallet och spana ut och planera min rush!

så svar ja!! det skall spelas om!!

Edit, några mera tips? danke

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illern
Fan va skönt du!
De e la gött me ny datta

AGE OF EMPIRES E KANSKA KUL DU HAR DU BRÖVAT DE?

http://www.s2.com.br/s2arquivos/361/Imagens/2323Image.jpg

Skojjar bilden eller ser AOE3 ut sådär!
Sjukt snyggt i såna fall!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haeffner
Skojjar bilden eller ser AOE3 ut sådär!
Sjukt snyggt i såna fall!

Det gör det faktiskt, lite underskattat spel det där

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Half Life 2, Doom 3, Quake 4, Far cry, Call of Duty serien, Rome Total War, Condemned (kommer snart ut på PC).... uhm...Max Payne 2 ?

EDIT:

Ett MÅSTE SPEL: The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Half Life 2, Doom 3, Quake 4, Far cry, Call of Duty serien, Rome Total War, Condemned (kommer snart ut på PC).... uhm...Max Payne 2 ?

EDIT:

Ett MÅSTE SPEL: The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay

aa så där skall det se ut!! tack för tipsen!! Condemned har jag lirat på min 360, härligt spel var det!!!

varför är The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay ett måste? har typ inte hört något omdet:P motivera mannen:D

Permalänk
Medlem

Riddick äger p.g.a (inte nån rangordning här):

1. Man får spela som en tuff actionhjälte
2. Man får smyga i skuggurna och mörda folk
3. Bra story
4. Bra grafik
5. Ett av de få bra filmlicensspelen som gjorts (dessutom av svenska utveklare)
6. Bra skådespelare

Har säkert missat en massa bra grejer men det var vad jag kunde komma på nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
Riddick äger p.g.a (inte nån rangordning här):

1. Man får spela som en tuff actionhjälte
2. Man får smyga i skuggurna och mörda folk
3. Bra story
4. Bra grafik
5. Ett av de få bra filmlicensspelen som gjorts (dessutom av svenska utveklare)
6. Bra skådespelare

Har säkert missat en massa bra grejer men det var vad jag kunde komma på nu.

aa men de e fint!!! skall upp på min att köpa lista då också!! tack mannen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beaatch
aa så där skall det se ut!! tack för tipsen!! Condemned har jag lirat på min 360, härligt spel var det!!!

varför är The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay ett måste? har typ inte hört något omdet:P motivera mannen:D

Mm... och det är det som är synd, verkligen. Inte många som har hört nåt om det.
Chronicles of Riddick, fy fan vilket bra spel, men så himla underskattat. Synd verkligen.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

Det kommer komma ett spel som heter Alan Wake,
jag är lite tänd på det.

sen får vi hoppas på Red Alert 3.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

MS röj om du vill testa ditt grafikkort.

..annars tycker jag du ska prova lite patiens..Mycket bra storytelling i det spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ansgarr
MS röj om du vill testa ditt grafikkort.

..annars tycker jag du ska prova lite patiens..Mycket bra storytelling i det spelet

Ja, fy fan. Hon Hjärter Dam är en riktig bitch, att behandla kungen sådä... asså abooo, en kniv i ryggen!!1lol!1

Nej, men som Arzei sa - testa Oblivion. Tidig kandidat till GOTY-titel, enligt mig. Annars har vi gamla godingen FarCry, men det lär ju du ha spelat redan.
Hm, är inte så inne i PC-spel längre märker jag, men checka Oblivion när du väl fått din nya burk.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Tanka 3dmark 2001 å kör bilspelet! Hur kul som helst!

Permalänk
Medlem

Kan ju passa på att fråga... vad är det för burk du får? Det krävs nämligen en del för att få en riktig spelkänsla från Oblivion, om du nu ska köpa det.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Inaktiv

Asså brossan kirra obli vion!11

om dattan kalarar det :(((1!1

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haeffner
Skojjar bilden eller ser AOE3 ut sådär!
Sjukt snyggt i såna fall!

Inte på min dator

Permalänk
Medlem

Dator heter det! Inte data

Annars, kör hårt på Battlefield 2. Det piskar allt

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PulkaFettot
Asså brossan kirra obli vion!11

om dattan kalarar det :(((1!1

Skippade du svenskan i skolan eller?

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk

Usch, du har skrivit "data" flera gånger nu. Vad är det vill? Jag antar att du syftar på "dator". Lär dig det!

Jag rekomenderar Half-Life 2, till det installerar du sedan Garrys Mod. Även Day of Defeat: Source är ett mycket bra spel.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sobe
Skippade du svenskan i skolan eller?

Tetris är ju ganska roligt
Nej men som de andra säger: Med HL2 så får du ju med css och hl2 dm. Ganska roligt. The chronnicle of riddick är som sagt j*vligt roligt. Action rakt igenom.

Permalänk
Medlem

Min data är än snel hest som intä kan skriva Datorn.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Orka klaga på han för att han skriver "data"?

Ni vet mycket väl vad han menar....

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sobe
Skippade du svenskan i skolan eller?

Var jag ironisk för att han stavade som en kuk? Nej, så var det nog inte.