Msn plus och tillägsprogram

Permalänk
Medlem

Msn plus och tillägsprogram

Hey jag letar efter ett tillägsprogram (eller vad man ska kalla det) till Msn plus som gör så man kan se alla som klickar upp en. Jävligt kul att se hur mycket folk och vilka som klickar upp en hela tiden utan att skriva

Nån som vet var man kan få tag i det?

Hitta lite liknande saker på länken nedan men verkar inte vara just det ja är ute efter
http://www.msgplus.net/pluginsdb/down/

Permalänk
Medlem

Gaim till Linux Ubuntu har någon sådan funktion, men den verkade inte funka så bra som man hoppats på...

Permalänk

skulle ocksp vara intresserad av något sånt. en annan sak som vore kul var om det fanns någon plugin/tilläggsprogram som söker igenom hela ens lista efter folk som har blockat än. vore kul att se. finns det något sånt?

Permalänk
Inaktiv

Jontisch: Pluginet heter Stuff Plug NG och finns att ladda ner gratis på www.stuffplug.com men Stuff Plug har massa finktioner dessutom, inte bara att visa en popup när någon klickar på dig. Den har också en funktion som gör att det står i konversationsfönstret när den du pratar med stänger ner konversationen

Mysteriouz: Finns inget plugin/tilläggsprogram som söker efter folk som blockat dig men det finns ett vanligt program som gör det. Programmet heter MSN Block Detector men jag vet dock inte vart man kan ladda ner det men jag vet att även detta är gratis