Permalänk
Medlem

Fälg Chassi?!?

ok har funnits ett par liknande antar jag ..

men vad gör man inte om man har en aluminiumfälg :P..

oki 1at 17" aluminium fälg som man kan tacka lokala däckfiman för ..

lite snygg..

har lite aluplåt som jag ritat en ring på och skall skära ut den ..

efter ett tag så har jag skurit ut och även bokat sidorna lite ..

prickat ut en del märken för en "del" skruvar..

se där nu är det hål ..

1st ikea handtag..

har filat lite i kanten så det är en avrundning..

så nu passar det

hdd hållare..

märkt upp vart de ska sitta..

borrat lite ..

de va nog allt för idag för denna modd men det kommer mer

Permalänk
Medlem

Jag älskar fälgar och modds så den här tråden kommer jag följa varenda sekund av!

Skitgrym idé!

Permalänk
Medlem

Coolt // längtar till nästa uppdate!!!

Visa signatur

Intel Core™ 2 Duo E8600 3,33GHz//HyperX PC6400 4096MB//GeForce 9600GT//2x Samsung SpinPoint F1 1TB//Antec Sonata III (3D Mark o6 = 11477)

Permalänk

hehe.. synd att du inte kan göra den rullande.. blir nog snyggt? en fråga ska du ha plexi imellan "ekrarna" ??

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fan va ballt! Moddar du på såhär så kommer du väl vara utbränd lagom till DH Full rulle hela tiden ju!

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

allt ska ju med till dh

Permalänk

klart ball idé!

ska bli kul å se resultatet!

Permalänk
Medlem

Ja du ligger verkligen i...

detta kan nog bli hur fett som helst!

Visa signatur

Dator: MacBook Pro 16 M1 Max
Tangentbord: Totem, Sweep, Kyria
Layout: Colemak-DH + Canary

Permalänk
Medlem

Skulle krängt på ett gummi på de, skulle sett bättre ut då.

Permalänk
Medlem

håller inte riktigt med men smaken är som baken

Permalänk
Medlem

Ja men en snygg lågprofils slang me schysst mönstring, de är ju nästan halva saken med snygga rims

Permalänk
Medlem

jo men detta är en dator

Permalänk

Jaha, så to.m. däckfirman sponsrar dig? Dö! haha nerrå, men mycket fint bygge, ser fram imot att se mer

Permalänk

hade oxå velat se gummi på den, men man får väl göra nåt liknande själv isf
jäkligt cool ide iaf.. tänker direkt på den där klockan som ser ut som ett bildäck

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Medlem

Då kan man inte göra ett sånt chassi, kom på den tanken för några månader sedan:(

Dock väldigt snyggt!!

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobb100
Då kan man inte göra ett sånt chassi, kom på den tanken för några månader sedan:(

Dock väldigt snyggt!!

Jag tror inte direkt Gotall vill förhindra moddningen här på sweclockers bara för att han har fullt upp och är en idé-kulspruta. Modda på du

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

Gotall du har så sjukt coola ideer

Visa signatur

trillade in

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ekner
Jag tror inte direkt Gotall vill förhindra moddningen här på sweclockers bara för att han har fullt upp och är en idé-kulspruta. Modda på du

Men jag vill göra något eget som ingen annan har, men kanske någon som har däck/fälg chassi förut i alla fall?? typ som min mus som sitter i kokosnöten,,,

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!

Permalänk
Medlem

du läre ju ha en egen lastbil när du far te DH så mycke grejer du fixar ihop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobb100
Men jag vill göra något eget som ingen annan har, men kanske någon som har däck/fälg chassi förut i alla fall?? typ som min mus som sitter i kokosnöten,,,

Många tänker nog så, men man får ju skynda sig när en bra idee poppar upp.
Kom på något nytt och gör det

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Exakt, och snacka inte om den med ngon som eventuellt kan sno idéen

Permalänk
Medlem

denna ide är knappast ny dock .. men spelar ingen roll så länge iden är bra .. bara köra på ..

Permalänk
Medlem

Intressant!

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Om du köper ett GoodYear "run on flat" och kränga på kan du juh sätta in hdd mm. i det för då kan du juh ha hål i fälgen utan att det ser ut som du har punka. Fast iof vem vill punga ut 2000:- för ett däck?

Haré

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM

Permalänk
Medlem

Helt sjukt, hur kan du komma på allt?

Permalänk
Medlem

Haha, jag skrattar så jag gråter!

Nästa projekt; Kaffebryggar'n

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vanCe
Om du köper ett GoodYear "run on flat" och kränga på kan du juh sätta in hdd mm. i det för då kan du juh ha hål i fälgen utan att det ser ut som du har punka. Fast iof vem vill punga ut 2000:- för ett däck?

Haré

Ett vanligt däck skulle säkert funka lika bra.
Ett lufttomt däck trycks i vanliga fall ihop av bilen som vilar på det. Nu lär det inte vara tillräckligt tryck för att pressa ihop det.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Mest coolt
Behöver man inte oroa sig för var man ska göra av den i bilen när man ska på lan iallafall, reservhjulslådan

Fast jag måste nog säga att det skulle vart ännu coolare om man haft på en riktigt fet lågprofilssula också Komma inrullandes med på lanet, en tft, mus+tbord óch kablar i en ryggsäck och sen in genom entrén, *rull rull*
Fast sant är j att det är riktigt coolt redan som det är.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Synd att man inte kan rulla den när datorn är igång skulle vara nice.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
jo men detta är en dator

Du har därimot döpt tråden till däck chassi och inte fälg chassi