Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk

Ny mp3 Men vilken?

Har tittat lite på iriver t10 eller Iaudio u3 kraven jag har är:

* Minst 2gb minne

* Inte allt för stor

* Spelaren ska kunna ha playlist och mappar ( måsten )

* bra ljud

* Hyffsad batteritid

* Pris: Max ca 2000kr.

Ett plus är om den har färgskärm, ge mi gärna alternativ tack!

Permalänk
Medlem

iAudio U3, helnöjd med den

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk

Hur fungerar playllisterna i den hur gör man dom?

Permalänk
Medlem

definiera stor, för du har ju även x5 eller x5l.

Permalänk

Hmm tror det blir en t10 eller u3 men står ingenting om mappar eller playlists, argumentera mellan dom men kom gärna med andra förslag... ( något i storlek med u3 eller t10 )

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av O_lundberg
Hmm tror det blir en t10 eller u3 men står ingenting om mappar eller playlists, argumentera mellan dom men kom gärna med andra förslag... ( något i storlek med u3 eller t10 )

Tjena O_lundberg!

Till iriver T10 går det självklart att ha playlists. Om playlists är något du vill jobba med så använder du bara "iriver plus 2" som följer med spelaren. Utöver det är det väl värt att veta att alla nya modeller från iriver följer UMS-standarden, vilket innebär att spelaren dyker upp som en egen enhet (USB-minne) utan krav på drivrutiner osv. Det besvarar helt enkelt din fråga om mappar också. Gör så många mappar du har lust med. <^_^>

Fler frågor? Om inte, ha en kanonbra vecka!

Permalänk
Hedersmedlem

iaudio U3 har playlistfunktion direkt i spelaren, dock verkar det bara gå att ha en lista i taget. Ärligt talat så har jag inte testat den funktionen så noga.

Mappar går att ha i princip hur många som helst, navigation mellan dem går snabbt och smidigt.

Inga drivrutiner eller program krävs, bara att plugga in och köra direkt.

Batteritiden brukar bli runt 15 timmar för mig mellan varje laddning. Dock har jag aldrig lyckats köra helslut på batteriet så den kan mycket väl vara längre. Detta är då med Sennheiser PX100-lurar som inte är riktigt lika lättdrivna som in-ear lurar och liknande..

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk

Iriver u10 har den bästa skärmen av alla som finns ute just nu, ingen tvekan. Då har jag inte sett Meizu mini som kan vara ett alternativ.
U10 uppfyller alla dina krav och har 28 timmars batteritid

Visa signatur

Ubuntu 5.10/slackware 10.2 på: Amd64 4000+, Zalman CNPS9500LED, Kingston 2gb RAM, point of view geforce 7800GT,Gigabyte Ga-K8NXP-SLI, Maxtor ata 200gb, Samsung spinpoint 250gb s-ata2, Samsung 193p+ svart.

Permalänk

hallå köp en creative micro! 6gb minne för 2000 på jmedata!! skit nöjd me min. ett + är att man kan använda upp till 4gb till vanliga filer

Visa signatur

AMD 64 X2 4200+, gf 7900gtx, 2gb ram (400mhz), 620gb hd, rs482/SB400