OSX-skin till Windows

Permalänk

OSX-skin till Windows

letar efter ett program....som är ca 35 mb och som det fanns en tråd om i SWEC.....men som jag inte hittar nu. den heter nått i stil med FlyonOSX eller liknande, minns att det fanns fly med i bilden....den förvandlar XP till MAC OS X....utseendemässigt ivf....nästan som vista inspirat för XP...snälla om någon vet vad jag pratar om hör av er snarast...ska göra en tjejkompis en tjänst men träffar inte henne ofta och måste kila om några timmar.

MVH

Visa signatur

Don't hate me cus i'm beautiful....

Permalänk
Medlem

Har jag förstått det här rätt? Du vill ha tag på ett program till Microsoft Windows. Därför väljer du att posta en tråd om det i UNIX - Övriga operativsystem istället för Microsofts Operativsystem?

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk

nä....jag söker ett program, som ett skin paket....plus shell replacment....som gör om XP så att det ser ut som Mac OS X....OS X är Unix så kändes logiskt att OS X användare borde veta vad jag pratar om.

Visa signatur

Don't hate me cus i'm beautiful....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AngryTino
nä....jag söker ett program, som ett skin paket....plus shell replacment....som gör om XP så att det ser ut som Mac OS X....OS X är Unix så kändes logiskt att OS X användare borde veta vad jag pratar om.

Varför skulle OS X-användare veta vart du kan hitta ett skinpaket till Windows bättre än Windowsanvändare?

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AngryTino

Med tanke på att vi *BSD och OS X användare inte använder Windows så är det självklart att vi inte vet alls vad du pratar om för något.

Sedan kan du inte få Windows utseendemässigt som OS X. Jag har sett försök, och det ser fan inte bra ut.

Edit: Vad fan ska du med något som har att göra med OS X

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AngryTino http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=645...
och snälla, för guds skull, inte för att jag tror på gud men ändå....jävla Apple fanatiker, nämn inte er MAC OS X, orkar inte med er...seriöst...om ni tror att Mac är så mycket bättre håll er till det, använd aldrig windows igen, NÅGONSIN så är problemet löst. NOW, good night and stfu!

Nu vill du alltså ha ditt Windows att se ut som OS X. Du postar även i fel forum, great job man!

Permalänk
Hedersmedlem

Topic redigerad, tråd flyttad.

...Och håll er till topic!

Permalänk

Jag försökte få Windows att se ut som OS X en gång. Jag använde StyleXP (tror jag) och AquaDock men det funkade inte så bra så jag gav upp och köpte mig en iBook istället

Visa signatur

I don't want to be human! I want to see gamma rays! I want to hear X-rays! And I want to - I want to smell dark matter!

Permalänk
Medlem

Flyakite tänker du på

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

http://osx.portraitofakite.com/ är det du är ute efter.

Och att du ens vågade dig in i Unix-delen... De bits ju där inne.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Inaktiv

hur får man bort den lilla menyn längst ner på skärmen när man spelar eller kollar film?

Permalänk
Medlem

Borde gå att ta bort att den alltid ligger överst i inställningarna.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Inaktiv

Men i vilka inställningar? jag har skummat igenom guiden men det verkar inte stå något där, jag är inte så bra på engelska heller.