Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Inga mail får man svar på och när man ringer vill ingen svara, brukar ni ha 2 timmar+ gällande kundtjänst ärenden? har väntat i kö i 1 timma och 55 minuter...för att inte nämna att jag under lunchtid blev bortkopplad 2 gånger efter att ha väntat i 20 minuter...

Visa signatur

®©

Permalänk
Medlem

Konstigt

Skrivet av AldrigJa:

Nej du kan inte få datorn på en lördag. Nej du kommer antagligen inte få datorn innan helgen. Den är inte ens skickad ännu.

Så jävla trött på seg leverans tid asså.. varför har man en rea på något man inte har i lager? makes no sense. Köpte en datorn 27 augusti och är fortfarande inte ens skickad.

Tack för svaret!

Va konstigt va på träning och nu när jag kommer tillbaka och kollar orderstatusen visar den att paketet är skickat!
Du borde kolla upp det med komplett! Det tog 3 dagar för dem att skicka en "komplett pc".. Bra jobbat komplett! Rekommenderar kompletts leveranstid starkt!!! <3

Permalänk

kan man önska rea? för i så fall skulle jag önska rea på mk-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joiner97:

Tack för svaret!

Va konstigt va på träning och nu när jag kommer tillbaka och kollar orderstatusen visar den att paketet är skickat!
Du borde kolla upp det med komplett! Det tog 3 dagar för dem att skicka en "komplett pc".. Bra jobbat komplett! Rekommenderar kompletts leveranstid starkt!!! <3

Åfan najs!

Beställde min den 27 och det har stått "plockad" sedan i måndags. Men antar att det blev ganska högt tryck under superrean
Tror det är försent att få den innan helgen, men nästa vecka borde den väl dyka upp?

Permalänk
Medlem

Kommer ni att ta in Gigabytes ultrabooks U2442V & U2442N?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 9 3950x | RTX 2060 | 16Gb RAM | 512Gb + 256Gb SSD
NAS: HP Microserver Gen8 | 8GB Ram | 3x2Tb ZFS | FreeNAS
SRV: HP ML350p Gen8 | 64GB Ram | 2x E5-2630v2 | ESXI

Permalänk
Medlem

AMD Eyefinity Kit

Hejsan!

Jag kan börja med att berätta vad som hänt, jag hade beställt AMD Eyefinity Kit medan det var i lager och jag hade sålt grafikkort samt skärm till den stationära datorn (sitter just nu på en bärbar som knappt går att spela på) för jag tänkte att det var ett riktigt bra pris.
Sen fick jag ett mail om att det har avbokas för att ni hade skrivit fel. Jag började med att skriva ett mail men efter en hel vecka så hade ni fortfarande inte svarat, då bestämde jag mig att skicka ett nytt och det var i måndags men jag har fortfarande inte fått svar från er.

Jag känner mig helt lurad, det borde inte bli såhär och jag känner mig väldigt besviken, jag borde inte lida pga misstag som ni gör.
Men det som jag mest blir besviken på att ni inte kan svara på ett av mina mail som jag skickat, man tycker ju att det borde vara bättre support.

MVH Bjoerk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Goda nyheter!

Det är viktigt för oss att alltid erbjuda våra kunder bästa service och vi trodde att vi kunde lösa det hela genom att häva köpet. Vi har nu insett att det inte var ett tillräckligt bra erbjudande så vi tog ett möte intern och kom fram till att vi kommer lösa problemet genom att leverera skärmarna ni inte fått. Dessa kommer skickas ut från lagret under de närmaste dagarna och de som redan returnerat skärmarna kommer bli erbjudna att få dessa utskickade igen. Det var fel av oss att vi inte valde denna vägen från början och ber ödmjukast om ursäkt.

mvh
Mikael

Skrivet av Bjoerk:

Hejsan!

Jag kan börja med att berätta vad som hänt, jag hade beställt AMD Eyefinity Kit medan det var i lager och jag hade sålt grafikkort samt skärm till den stationära datorn (sitter just nu på en bärbar som knappt går att spela på) för jag tänkte att det var ett riktigt bra pris.
Sen fick jag ett mail om att det har avbokas för att ni hade skrivit fel. Jag började med att skriva ett mail men efter en hel vecka så hade ni fortfarande inte svarat, då bestämde jag mig att skicka ett nytt och det var i måndags men jag har fortfarande inte fått svar från er.

Jag känner mig helt lurad, det borde inte bli såhär och jag känner mig väldigt besviken, jag borde inte lida pga misstag som ni gör.
Men det som jag mest blir besviken på att ni inte kan svara på ett av mina mail som jag skickat, man tycker ju att det borde vara bättre support.

MVH Bjoerk

Läs detta:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Läs detta:)

Det stod dock att hela min order hade avbokats och att de skulle inte skicka den. Alltså varken grafikkortet eller skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjoerk:

Det stod dock att hela min order hade avbokats och att de skulle inte skicka den.

Om du beställde innan detta inlägg skapades så borde du få paketet, om det var efter så får du nog leta upp något annat ställa att köpa ifrån.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Om du beställde innan detta inlägg skapades så borde du få paketet, om det var efter så får du nog leta upp något annat ställa att köpa ifrån.

Jag beställde då det stod att det var i lager på komplett, men sen fick jag ett mail om att det hade blivit avbokat.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Joiner97:

Tjena, jag har en fråga till komplett angående en komplett pc. Jag beställde datorn för ca 3 dagar sedan och det har nu stått att den är plockad på orderstatusen ett bra tag. Jag undrar om jag hinner få dator innan helgen och så undrar jag även en annan sak, är det möjligt att få dator på lördag eller har ni absolut ingen verksamhet på lördagar? Fast det kanske snarare är en fråga till posten.
Jag har ordernummer: 19219395

Mvh Johan ;P

Tjena Johan, när alla delar till din dator fått statusen plockad så skickas din dator till produktion där den monteras och testas. Det tar normalt fem vardagar för oss att montera och testa din dator. När den är färdig skickas den från oss med det leveranssätt du valt. Om du valt att skicka med Posten tillkommer 1-3 dagars leveranstid.

Skrivet av Zethey:

Har lämnat in en retur för över en vecka sedan(ons 29e) på en PuP. Det står fortfarande att ni inväntar min retur på hemsidan?
Ska det ta så här länge?

returnr: 701039336

Hej, det tar något längre tid att behandla en retur som är inlämnade i våra Pick-up-Points i Malmö och Stockholm eftersom vi sedan sedan skickar vidare returen därifrån till Göteborg. Hör gärna av dig till oss så undersöker vi status på ditt ärende. 031-710 20 00

Skrivet av spaajs:

Inga mail får man svar på och när man ringer vill ingen svara, brukar ni ha 2 timmar+ gällande kundtjänst ärenden? har väntat i kö i 1 timma och 55 minuter...för att inte nämna att jag under lunchtid blev bortkopplad 2 gånger efter att ha väntat i 20 minuter...

Förtillfället har vi väldigt hög belastning på både på mejl och våra telefoner vilket tyvärr medför att svarstiden är längre än normalt. Särskilt vid lunchtid är det många som ringer. Vi arbetar just nu hårt med att komma ikapp. Ett tips är att om du har möjlighet att ringa tidigare eller senare på dagen/kvällen då det är färre som ringer.

Skrivet av cookroach:

kan man önska rea? för i så fall skulle jag önska rea på mk-50

Jag skickar ditt önskemål vidare. Håll utkik!

Skrivet av McZ:

Kommer ni att ta in Gigabytes ultrabooks U2442V & U2442N?

Vi har inga planer på det för tillfället men jag skickar din förfrågan vidare.

Skrivet av Bjoerk:

Jag beställde då det stod att det var i lager på komplett, men sen fick jag ett mail om att det hade blivit avbokat.

Hej Bjoerk, skicka ditt order eller kundnummer till i ett PM till mig så ordnar vi detta.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Skrivet av Bjoerk:

Du hade iaf tur som fick svar öht, jag fick själv maila och ringa flera gånger innan det hände någonting. >_<

Aldrig mer komplett. Sämst service och goodwill ever. Hur kan man hålla en order där allting har gröna pilar utan respons sen behöva ringa upp själv för att få klarhet i vad som händer... Nu fick jag inget nätagg, orkade inte dividera med stackarn i telefonen heller om nätagget som var "slut".

Aldrig mer komplett.

Permalänk
Medlem

Börjar bli lite smått irriterad på Kompletts otroliga sega leverans.

Ordernummer: 19184185

Jag beställde en Komplett Gamer Mini - GTX 660 Ti Edition på eran super sale (27/8 tror jag?). Allt fanns på lager när jag beställde enligt eran hemsida.

Skulle ta upp till 5 dagar innan leverans.

4/9 (6 arbetsdagar efter mitt köp) så ringer jag Komplett (efter den längst telefontiden jag varit med om). Tydligen så är moderkortet slut och ska komma in samma dag, när det kommer in i lagret så kommer det tydligen ta 5 dagar till innan den kan skickas för den ska byggas först.

Fine tänkte jag.

Kollade igår så är chassit slut också!? ska komma in 17 / 9... försökte ringa Komplett support, men efter 30min i kö så gav jag upp. (klockan blev 20:10 när jag inte orkade vänta mer)

Kanske ni kan svara mig här? Är min dator på g att byggas eller måste jag vänta till 17/9 innan den ens börjas bygga?
Att vänta 1 månad på en dator man köpt på en rea är VÄLDIGT, VÄLDIGT dåligt. Varför säljer ni saker på en rea om ni inte ens har det på lager?

En sak som är säkert.. behöver jag vänta 1 månad så kommer jag aldrig att handla på Komplett igen.
So far så kan jag bara säga att det är den sämsta supporten jag varit med om. Mail tar veckor innan det svaras på tex.

Börjar typ ångra mitt köp, vore det inte för rean gjorde det så prisvärt så hade jag för länge sedan avbokat min order.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

om man skulle kunna önska rea, skulle jag önska det på HKTS 30

Permalänk
Medlem

Blir nog att ringa komplett imorgon och höra läget. Två veckor sen nu och det står fortfarande att den är plockad, hoppas den kommer nästa vecka
:Edit: nu är den skickad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AldrigJa:

Jag beställde en Komplett Gamer Mini - GTX 660 Ti Edition på eran super sale (27/8 tror jag?). Allt fanns på lager när jag beställde enligt eran hemsida.

4/9 (6 arbetsdagar efter mitt köp) så ringer jag Komplett (efter den längst telefontiden jag varit med om). Tydligen så är moderkortet slut och ska komma in samma dag, när det kommer in i lagret så kommer det tydligen ta 5 dagar till innan den kan skickas för den ska byggas först.

Fine tänkte jag.

Kollade igår så är chassit slut också!? ska komma in 17 / 9... försökte ringa Komplett support, men efter 30min i kö så gav jag upp. (klockan blev 20:10 när jag inte orkade vänta mer)

Kanske ni kan svara mig här? Är min dator på g att byggas eller måste jag vänta till 17/9 innan den ens börjas bygga?
Att vänta 1 månad på en dator man köpt på en rea är VÄLDIGT, VÄLDIGT dåligt. Varför säljer ni saker på en rea om ni inte ens har det på lager?

En sak som är säkert.. behöver jag vänta 1 månad så kommer jag aldrig att handla på Komplett igen.
So far så kan jag bara säga att det är den sämsta supporten jag varit med om. Mail tar veckor innan det svaras på tex.

Börjar typ ångra mitt köp, vore det inte för rean gjorde det så prisvärt så hade jag för länge sedan avbokat min order.

Måndagen är här, fortfarande inget svar här, på mitt email eller någon förändring på min order.

Ringde support 19:40. Sitter i 20min kö, sen avbryts telefonsamtalet.
Sveriges bästa support?

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av AldrigJa:

Fine tänkte jag.

Hej,

Din dator börjar inte plockas och byggas förrän alla delar finns på lager. Nu finns alla din delar på lager och din order bör släppas på plock under dagen. När den väl släppts på plock så påbörjas montering, installation och test som normalt tar fem veckodagar.

Just nu har vi väldigt hög belastning på både mejl och telefon vilket tyvärr gör att våra svarstider är längre än normalt.

Skrivet av digis:

om man skulle kunna önska rea, skulle jag önska det på HKTS 30

Jag skickar din förfrågan om rea vidare. Håll tummarna!

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Det är lugnt! Avbokade ändå min order.. SÄMSTA supporten jag har varit med om, helt ärligt.. inte ens pizzeriorna har så här värdelös support.

Man säljer inte något på en rea om det inte finns på lager. SÅ ENKELT ÄR DET. Går inte diskutera, man säljer bara inte det om man inte har det.

Först fanns inte moderkortet, men allt annat fanns för min dator.. Sen fanns moderkort men inte chassi? Det makes no sense heller.

Avbokade min order hos Komplett i morse.
Köpte en dator av cdon.se (en riktig butik btw) och 2h senare började den packas och skickas idag också. - De svarar på chatten, svarar på mail.

Aldrig mer komplett kan jag säga

Visa signatur

Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av AldrigJa:

Det är lugnt! Avbokade ändå min order.. SÄMSTA supporten jag har varit med om, helt ärligt.. inte ens pizzeriorna har så här värdelös support.

Man säljer inte något på en rea om det inte finns på lager. SÅ ENKELT ÄR DET. Går inte diskutera, man säljer bara inte det om man inte har det.

Först fanns inte moderkortet, men allt annat fanns för min dator.. Sen fanns moderkort men inte chassi? Det makes no sense heller.

Köpte en dator av cdon.se (en riktig butik btw) och 2h senare började den packas och skickas idag också. - De svarar på chatten, svarar på mail.

Instämmer - aldrig mer komplett. Tänker inte heller rekommendera dem till någon, snarare hålla sig bort från dem med varnande exempel.
Beställde också på rean och hade otroligt strul med supporten och vara som inte fanns i lager, fast det gjorde det när jag beställde.

Summa sumarum: Ingen/undermålig support, ingen goodwill, dåligt ordersystem som visar fel lagersaldo, allting är fel. >_<

Permalänk

Hur lång tid räknar ni med att det kommer ta för er att svara på mail? Jag skickade ett den sjunde, det enda svar jag fått är automatiserat att ni mottagit det...

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av AldrigJa:

Hej FBGKimpan,

Vi beklagar att vi inte haft de komponenter du valt till din Komplett PC på lager när du beställde din dator. Eftersom vi bygger dessa på beställning från lösa komponenter så händer det tyvärr att vissa delar saknas på lager. Vid köp av Komplett PC rekommenderar vi att undersöka lagerstatus på de delar du valt till din dator.

Hoppas att du blir nöjd med din nya dator.

Skrivet av someuser:

Hej Komplett, lever ni?

Jag gjorde en beställning för Pick-Up Point-hämtning som jag ångrade inom en dag (det går inte på er hemsida att returnera/ångra en pickuppoint order när man är inloggad även om den är plockad mm) så mailade er istället. Har fortfarande inte fått svar på mitt mail efter 6 dagar, samt det går inte nå er kundtjänst via telefon, händer inget efter timtals väntetid (är det ens öppet?)

Däremot har ni tydligen tid att skicka sms att påminna att det är avgifter om man inte hämtar ut PickUp-point-ordrar..

Plocka bort min order innan ert PickUp-point Göteborg får besök av en väldigt sur kund.

Ärendenummer: 3116700
Order: 19228367

Mvh Tomas

Hej Tomas,

Ditt mejl är besvarat och ditt ärende löst.

Skrivet av zerorepent:

Hur lång tid räknar ni med att det kommer ta för er att svara på mail? Jag skickade ett den sjunde, det enda svar jag fått är automatiserat att ni mottagit det...

Hej, just nu har vi väldigt hög belastning på vår mejl vilket tyvärr leder till längre svarstider än normalt. Vi jobbar hårt för att komma ikapp. Om ditt ärende är brådskande och du har möjlighet rekommenderar jag att du ringer oss på 031-710 20 00.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

För 2 veckor sen så ringde jag kompletts support, runt 19:40. Deras support stänger klocka 20:00. Klockan 20:00 efter att jag väntat i 20 minuter så bryter dom mitt samtal, jag har väntat i 20 minuter och fått betalat 40kr för det. Jag skickar ett mail till komplett där jag förklarar hur besviken jag är på dom men får inte ens ett svar.
Hur kommer det sig att ni inte vill svara mig? jag har varit kund sen ni startade erat företag, och jag har gärna betalat mer pga eran support men nu skiter ni i mig?
Jag kommer inte att handla från komplett igen och jag kommer att rekommendera dom som jag känner att inte göra det.

Har komplett bytt ägare eller har nått annat hänt som gör att dom fullständigt skiter i deras support ärenden?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Avstängd

Hej!

Tänkte höra om ni vet när Silverstone SG09 kommer in?

http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=345&area=en

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av kaya:

För 2 veckor sen så ringde jag kompletts support, runt 19:40. Deras support stänger klocka 20:00. Klockan 20:00 efter att jag väntat i 20 minuter så bryter dom mitt samtal, jag har väntat i 20 minuter och fått betalat 40kr för det. Jag skickar ett mail till komplett där jag förklarar hur besviken jag är på dom men får inte ens ett svar.
Hur kommer det sig att ni inte vill svara mig? jag har varit kund sen ni startade erat företag, och jag har gärna betalat mer pga eran support men nu skiter ni i mig?
Jag kommer inte att handla från komplett igen och jag kommer att rekommendera dom som jag känner att inte göra det.

Har komplett bytt ägare eller har nått annat hänt som gör att dom fullständigt skiter i deras support ärenden?

Hej,
Beklagar att du inte hann komma i kontakt med oss innan vi stängde för dagen. Den senaste tiden har vi haft väldigt hög belastning på både telefon och mejl vilket tyvärr medfört att våra svarstider är längre än normalt. Vi jobbar hårt för att komma ikapp och besvarar alla mejl och samtal så snabbt vi kan. Om du fortfarande inte fått svar från oss - skicka gärna ett PM här med ditt ärendenummer så hjälper jag dig att undersöka ditt ärende vidare.

Skrivet av mr_svahn:

Hej!

Tänkte höra om ni vet när Silverstone SG09 kommer in?

http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=345&area=en

Tyvärr har vi inte fått någon information om leveransdatum på dessa ännu.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag avbokade en order hos er och ni har skickat den ÄNDÅ till mig?

Vad sysslar ni med?

Modedit: Oacceptabelt språkbruk redigerat/borttaget.

Oacceptabelt språkbruk
Visa signatur

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av AldrigJa:

Jag avbokade en order hos er och ni har skickat den ÄNDÅ till mig?

Vad sysslar ni med?

Modedit: Oacceptabelt språkbruk redigerat/borttaget.

Hejsan Komplett.

Jag får faktiskt be så mycket om ursäkt hur jag har skrivit här i tråden. Mesta har skrivit när jag varit arg.

Ringde Er support idag och kom fram direkt i princip, tjejen jag pratade med var otroligt trevlig och förtjärnar en guldstjärna (Vet inte om Ni kan se vem, men hon skrev på min order tror jag order nr: 19184185 ) Löste mitt problem och var trevlig som satan.

Jag kommer antagligen fortfarande handla av Er om jag behöver något med tanke på hur hon betede sig och hjälpte mig med mitt problem. Antagligen har jag fått så lång väntetid på supporten för jag ringt så sent varje gång.

mvh

Visa signatur

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Ringde nyss om order 19182892 och skulle bara säga det att killen som svarade var väldigt trevlig.
Lugn och hjälpsam trots att ni hade lång kö och jag nog kanske inte lät jättetrevlig tillbaka. Att det var jag som hade fel och ni som hade rätt, och han ändå skulle kolla upp så allt stod rätt till med orden är bara ännu fler bonuspoäng
Missade tyvärr namnet då jag hade högtalaren på i början p.g.a ovan nämnda långa kö.

Läste tillbaka lite i den här tråden och fick reda på att ni också ligger efter på er mail, så det känns ju inte jättebra med tanke på att jag tänkt maila er om en strulande radio jag köpt. En påse arga blickar kommer på posten, se till att han som svarade inte öppnar det paketet.

Permalänk
Medlem

Hejsan Komplett.
Beställde ett par http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=757022
i söndags. I måndags stod ordern som "Bekräftad" hela dagen, sen på tisdag morgon runt 9 tiden ändrade den status till "Plockad"
Idag (onsdag) stod den fortfarande som "plockad" Alltså nästan 2 arbetsdagar som Plockad.

Börjar kännas väldigt orimligt att en vara som beställdes i måndags inte ska hinna fram innan veckans slut.
Hoppas för eran del att den hinner skickas imorgon, annars gynnar jag hellre Dustinhome trots 200 kr dyrare.

Order nummer är 19269686 så ni kan väl jaga den stackaren som yrar runt på lagret med en blåslampa så det blir fart på bygget.

Permalänk

Ett tips till er på komplett. Istället för att som kund sitta upp till 30 min i telefonkö, kan ni inte som många andra supportrar ringa upp kunden, förslagsvis "vill du bli uppringd av oss när vi har tid, tryck "1" eller dröj kvar så behåller du din plats i kön"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Komplett:

Hej,
Beklagar att du inte hann komma i kontakt med oss innan vi stängde för dagen. Den senaste tiden har vi haft väldigt hög belastning på både telefon och mejl vilket tyvärr medfört att våra svarstider är längre än normalt. Vi jobbar hårt för att komma ikapp och besvarar alla mejl och samtal så snabbt vi kan. Om du fortfarande inte fått svar från oss - skicka gärna ett PM här med ditt ärendenummer så hjälper jag dig att undersöka ditt ärende vidare.

/Mikael

Att ni ibland har långa köer pga sjukdomar eller annat har jag full förståelse för. Men att eran support bryter samtalet för att dom hellre går hem än att hjälpa mig som ringde långt innan ni stängde är inte acceptabelt. Eller menar du att ni alltid bryter samtalen som ligger i kö när klocka blir 20:00?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG