Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Avstängd

Är besviken, det stod klart och tydligt på MSI P67A-G45 B3 ( http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=628969 ) att den skulle komma in på lager 19 st. 20.maj.2011 (Bekräftad). Idag står det 20.maj.2011 (Bekräftad). Hur kommer det sig när det tydligt står bekräftad?

Edit: Kommer det inte in imorgon får jag nog beställa från någon av era konkurrenter.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Haziza:

Så detta betyder att min order ifrån går kväll inte skickats idag? Tråkigt, såg fram emot bygget i morgon, då övriga delar kommer då. Plus att frakten på det kostar. Känns som man ska kolla runt på andra alternativ om man inte får beställningen i veckan.

Vi jobbar fortfarande för att komma ikapp på lagret och har kommit en bra bit på vägen. Som det ser ut just nu bör du ha din order i början på nästa vecka.
Vi ber ödmjukast om ursäkt för förseningen.

Skrivet av Tobi the Dobi:

Har i flera år köpt datorprylar utan problem, fram tills för ett par veckor sedan. Fick massa roliga gröna prickar på skärmen och efter lite felsökning kom jag fram till att det var grafikkortet. Så det blev till att pröva på Kompletts returtjänst och jag kan inte säga annat än att jag är helnöjd.
Skickade in ett mail med felbeskrivning och vad jag felsökt. 2 dagar senare fick jag hem en fraktsedel så jag kunde skicka in kortet kostnadsfritt. Och nu 2 dagar efter att kortet kommit fram får jag ett mail som säger att inget ersättningskort finns (5870 har utgått) så jag får alla pengar tillbaks (även fraktkostnaden som jag betalade när jag köpte kortet).
Så snabb och bra returhantering tackar vi väldigt mycket för

Tack själv!

Skrivet av LeetBoy27:

Är besviken, det stod klart och tydligt på MSI P67A-G45 B3 ( http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=628969 ) att den skulle komma in på lager 19 st. 20.maj.2011 (Bekräftad). Idag står det 20.maj.2011 (Bekräftad). Hur kommer det sig när det tydligt står bekräftad?

Leveransdatumen är baserade på informationen vi får från våra leverantörer när produkterna kommer till vårt lager. Vår målsättning är att hålla dessa datum så uppdaterade och exakta som möjligt. I det här fallet har leverantören bekräftat leverans till oss 19 maj men sedan ändrat till 20 maj.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Avstängd

Tjenare IGEN Jag måste bara fråga då jag nästan aldrig beställer saker online. När moderkortet inte var i lager när jag beställde min processor, minne, grafikkort och moderkort. Men nu har det kommit i lager fast nu är inte minnet i lager, lade ni då undan mina 2 minnen samt det andra så jag inte behöver vänta på minnena att komma in i lager så allt är redo för frakt nu :S Förlåt om jag formulerar det konstigt men men

Tack.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem

Kommer ni få in eller har ni ens hört om Corsair Force GT SSD. Vore kul att veta!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av LeetBoy27:

Tjenare IGEN Jag måste bara fråga då jag nästan aldrig beställer saker online. När moderkortet inte var i lager när jag beställde min processor, minne, grafikkort och moderkort. Men nu har det kommit i lager fast nu är inte minnet i lager, lade ni då undan mina 2 minnen samt det andra så jag inte behöver vänta på minnena att komma in i lager så allt är redo för frakt nu :S Förlåt om jag formulerar det konstigt men men

Tack.

Hej!
Ja produkterna som fanns i lager när du beställde är reserverade på vårt lager så det är ingen risk att de säljer slut under tiden som vi väntar på minnet. När alla produkter finns på lager så skickas din order.

Skrivet av Haziza:

Kommer ni få in eller har ni ens hört om Corsair Force GT SSD. Vore kul att veta!

Hej,
Vi kommer med största sannolikhet att ta in den men har tyvärr inget leveransdatum på den ännu.

Trevlig helg!

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hej komplett.

Vill bara säga att nu efter mitt första köp hos er så är jag verkligen inte imponerad.
Blev en beställning från er till eran pick-up point igår och jag trodde ju självklart att jag får det nu innan helgen. Så idag när jag åkte ner ditt för att hämta min order så istället för att hämta ut den så får jag reda på att eftersom ni har uppdaterat erat lagersystem så har inte grejerna kommit fram ännu och att dom kommer tidigast måndag.....

Medans med exempel inet så har jag alltid fått det nästan dag när jag beställt och ovan på detta får man dessutom fri frakt + så blir det skickat så nära mig så att jag kan GÅ och hämta ut det och komma hem på ca 30 min. Medans hos er valde jag att få det skickat till pick-up point och dessutom kostar det och ändå tar det mer än 1 dag......

Vanligtvis kan jag vänta och det är inte hela världen om det tar lite längre tid men just denna gången var det bråttom.

Så jag undrar nu tycker ni inte själva att ni borde informera era kunder eller lägga upp detta på eran sida så att man vet att det kanske tar lite längre tid än vanligt? Eller om ni redan har gjort nåt sånt så kanske ni borde vissa det mer tydligt eller nåt för jag har inte sett nåt iallafall. (Såg att det stod om detta här när jag gick in på denna tråden för att skriva detta.)

Permalänk
Avstängd

Hej mikael, Jag lade en beställning på i5 2500k,SI P67A-G45 B3,Corsair Value S. DDR3 1333MHz 4GB CL9 och 2st Sapphire Radeon HD 5850 1GB GDDR5 under veckan, jag vet inte om det har skickats ännu men nu ser jag att Sapphire Radeon HD 5850 1GB GDDR5 är 150kr billigare. Finns det möjlighet att jag får det billigare då fast jag redan betallat? Eller måste man göra en ny order?

tack.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem

Oj oj Komplett, jag förstår att ni har haft lagerbekymmer men alltså. Nu har det gått en vecka på måndag sedan jag beställde och ni har _fortfarande_ inte ens fått iväg mitt grafikkort (som fanns i lager). Posten har fortfarande bara fått förhandsinformation sedan torsdag. Tragiskt

Visa signatur

PC: i7 2600k @ 4.6Ghz, Corsair H100, MSI P67A-GD55, Corsair 8GB XMS 1600Mhz, Gigabyte 780 Ti GTX, Fractal Design Newton R2 1000W, OCZ SSD Agility 3 240GB, 1TB Samsung F3, Ljudkort: Asus Xonar DX
Mac: 27" iMac, 13" Macbook Air, 13" Macbook Pro, iPhone 6S Plus
Android: Nexus 7, HTC One M8

Permalänk
Medlem

Måste säga jag är riktigt besviken nu. När ni påstår att ni göra allt för att försöka komma ikapp det ni låg efter med i orderplock, och sedan ser jag att mitt packet inte ens är packat ännu. Jag lade ordern i tisdags. Dålig service. Ligger man efter så mycket som ni verkar göra. Har en till fråga. Såg dessutom att ni sänkt priset på hårddisken jag hade med i ordern, eftersom ni inte ens skickat packet borde jag inte få den pris sänkningen då också? Det är väl inte mer än rätt anser jag? Något du skulle kunna fixa?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

La order förra onsdagen och avbeställde idag eftersom jag inte har lust att sväva i ovisshet mer. Varför är ni inte ärliga och skriver på hemsidan att ni har problem?

Permalänk
Medlem

Också beställt (och betalt, D'OH) saker som borde ha kommit nu.

"Plockad" har det stått ett tag. Hade förväntat mig att det skulle varit vid pick-up point idag.

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 16GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980

Permalänk
Medlem

Avbeställningen som jag nämnde ovan gick in i systemet då det stod "Cancelled/rejected order" igår kväll. Det hindrade dock inte komplett.se från att påbörja plock idag. Detta går tydligen inte att stoppa utan jag måste returnera.

Permalänk

Förra gången jag köpte en gamerdator så var det på komplett och jag har varit mycket nöjd med den.
Då detta var ett par år sedan så är det nog snart dags för en helt ny och jag tror att det blir komplett igen då allt fungerade bra förra vändan.

Men det jag undrar över är om man snart kommer att komma åt moderkort med Z68 styrkretsen på Gamer premium datorer?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Dani05:

Hej komplett.

Vill bara säga att nu efter mitt första köp hos er så är jag verkligen inte imponerad.
Blev en beställning från er till eran pick-up point igår och jag trodde ju självklart att jag får det nu innan helgen. Så idag när jag åkte ner ditt för att hämta min order så istället för att hämta ut den så får jag reda på att eftersom ni har uppdaterat erat lagersystem så har inte grejerna kommit fram ännu och att dom kommer tidigast måndag.....

Medans med exempel inet så har jag alltid fått det nästan dag när jag beställt och ovan på detta får man dessutom fri frakt + så blir det skickat så nära mig så att jag kan GÅ och hämta ut det och komma hem på ca 30 min. Medans hos er valde jag att få det skickat till pick-up point och dessutom kostar det och ändå tar det mer än 1 dag......

Vanligtvis kan jag vänta och det är inte hela världen om det tar lite längre tid men just denna gången var det bråttom.

Så jag undrar nu tycker ni inte själva att ni borde informera era kunder eller lägga upp detta på eran sida så att man vet att det kanske tar lite längre tid än vanligt? Eller om ni redan har gjort nåt sånt så kanske ni borde vissa det mer tydligt eller nåt för jag har inte sett nåt iallafall. (Såg att det stod om detta här när jag gick in på denna tråden för att skriva detta.)

Hej,

Som du säkert känner till har vi just nu förseningar i vår orderplockning till följd av en uppdatering av vårt lager helgen 14 - 15 maj. Vi jobbar just nu med alla tillgängliga resurser för att hinna ikapp och skicka ut alla paket så fort som möjligt. Driftstörningen var inte planerad och därför fanns det ingen information på Komplett.se inför uppdateringen.
Berörda kunder är kontaktade via mail och vi informerar om leveransförseningar i kassan. Återigen vill vi be om ursäkt för förseningen.

Skrivet av LeetBoy27:

Hej mikael, Jag lade en beställning på i5 2500k,SI P67A-G45 B3,Corsair Value S. DDR3 1333MHz 4GB CL9 och 2st Sapphire Radeon HD 5850 1GB GDDR5 under veckan, jag vet inte om det har skickats ännu men nu ser jag att Sapphire Radeon HD 5850 1GB GDDR5 är 150kr billigare. Finns det möjlighet att jag får det billigare då fast jag redan betallat? Eller måste man göra en ny order?

tack.

Hej! Ring eller maila oss på 031 - 710 20 00 alt. support@komplett.se så hjälper vi dig med detta.

Skrivet av Teddis:

Också beställt (och betalt, D'OH) saker som borde ha kommit nu.

"Plockad" har det stått ett tag. Hade förväntat mig att det skulle varit vid pick-up point idag.

Skrivet av meb79:

Oj oj Komplett, jag förstår att ni har haft lagerbekymmer men alltså. Nu har det gått en vecka på måndag sedan jag beställde och ni har _fortfarande_ inte ens fått iväg mitt grafikkort (som fanns i lager). Posten har fortfarande bara fått förhandsinformation sedan torsdag. Tragiskt

Vi ber om ursäkt för förseningen och fortsätter jobba hårt för att komma ikapp på vårt lager. Slå oss gärna en signal på 031-710 20 00 så undersöker vi din order närmare.

Skrivet av Haziza:

Måste säga jag är riktigt besviken nu. När ni påstår att ni göra allt för att försöka komma ikapp det ni låg efter med i orderplock, och sedan ser jag att mitt packet inte ens är packat ännu. Jag lade ordern i tisdags. Dålig service. Ligger man efter så mycket som ni verkar göra. Har en till fråga. Såg dessutom att ni sänkt priset på hårddisken jag hade med i ordern, eftersom ni inte ens skickat packet borde jag inte få den pris sänkningen då också? Det är väl inte mer än rätt anser jag? Något du skulle kunna fixa?

Ring oss på 031-710 20 00 så hjälper vi dig med detta.

Skrivet av igelfors:

La order förra onsdagen och avbeställde idag eftersom jag inte har lust att sväva i ovisshet mer. Varför är ni inte ärliga och skriver på hemsidan att ni har problem?

Driftstörningen var inte planerad och därför fanns det ingen information på Komplett.se inför uppdateringen.
Berörda kunder är kontaktade via mail och vi informerar om leveransförseningar i kassan. Återigen vill vi be om ursäkt för förseningen.

Skrivet av Teddis:

Också beställt (och betalt, D'OH) saker som borde ha kommit nu.

"Plockad" har det stått ett tag. Hade förväntat mig att det skulle varit vid pick-up point idag.

Skrivet av lord_real:

Förra gången jag köpte en gamerdator så var det på komplett och jag har varit mycket nöjd med den.
Då detta var ett par år sedan så är det nog snart dags för en helt ny och jag tror att det blir komplett igen då allt fungerade bra förra vändan.

Men det jag undrar över är om man snart kommer att komma åt moderkort med Z68 styrkretsen på Gamer premium datorer?

Hej,

Jag undersöker detta och återkommer till så snart som möjligt

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Suck... önskar man läst här först. Nu fick man svaret på varför det bara står "Släppts för plock". Antar man inte får kameran till helgen ändå.

*edit* Men ser ut att vara skickad. Gott mos.

Visa signatur

MSI Z170A Gaming Pro, i7 6700k, 16GB DDR4, GeForce GTX 670, A-DATA SSD 128GB, Corsair SSD 120GB, 2X 2TB Caviar Green SATA II, Corsair HX 750W 80+, Corsair Graphite 600T.

Permalänk
Medlem

Vill bara säga tack för supporten när mitt 5870 gick sönder!
Fick pengarna tillbaka så nu är ett 6970 påväg till mig jättebra!

Fast lite besviken vart jag när jag beställde det i tisdags vid 11 tiden och igår vid 18 tiden så skickades den... och det vara bara ett grafikkort:/

Men annars jättebra komplett!

Visa signatur

Amd 1055T @ 3.5ghz | Corsair 16382mb 1600 MHz 9-9-9-24 | MSI GeForce 680| Asus M5a88-M | Intel 330 120GBx2 + WD 500GB Green + WD 1000GB Black + WD 2000GB Green x2 | AX 850 | Windows 7PRO x64 | Define R3 White

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Komplett:

Hej,

Jag undersöker detta och återkommer till så snart som möjligt

Vänligen

/Mikael

Vi håller på att uppdatera datorerna med moderkort med Z68-styrkretsen just nu. Så håll utkik de närmsta dagarna.

Skrivet av Vboman:

Vill bara säga tack för supporten när mitt 5870 gick sönder!
Fick pengarna tillbaka så nu är ett 6970 påväg till mig jättebra!

Fast lite besviken vart jag när jag beställde det i tisdags vid 11 tiden och igår vid 18 tiden så skickades den... och det vara bara ett grafikkort:/

Men annars jättebra komplett!

Hoppas att du blir nöjd med det nya grafikkort!

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Aldrig mer Komplett. Beställde grafikkort i lördags och det har fortfarande inte kommit till Pick-Up-Point. Beställde resten av datorn från inet.se (betydligt mer saker) i tisdags och dem kom efter en dag... skitsida!

Permalänk

Serienummer - Steelseries Siberia V2 White

Nu är det så att ena luren på mitt underbara headset har lagt av, så jag trycker mig in på returärenden på eran hemsida.
Väljer anledning till retur, och knappar in en utförligare beskrivning på vad som är fel, och hur jag felsökt. Men sedan läser jag detta "Serienummer på produkten (Denna finner du på baksidan av produkten eller på emballaget):"
Nu är det så att hur jag än vrider och vänder på mitt headset hittar jag inget serienummer och emballaget har jag inte kvar. Det jag funderar på är om serienumret är nödvändigt att ange, och i så fall om det är något utav dessa artikelnummer som kan tänkas vara serienumret i fråga?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av abeeerg:

Aldrig mer Komplett. Beställde grafikkort i lördags och det har fortfarande inte kommit till Pick-Up-Point. Beställde resten av datorn (betydligt mer saker) i tisdags och dem kom efter en dag... skitsida!

Hej Anton,

Som du säkert läst har vi haft förseningar på vårt lager på grund av en uppdatering av vårt lager. Vi ber ödmjukast om ursäkt för detta. Vi har nu bättre fart på lagret och nya order är går snabbare igenom än de som legat sedan tidigare. Vi jobbar för fullt med alla resurser för att få ut alla paket så snabbt som möjligt.

Skrivet av Utbildadninja:

Nu är det så att ena luren på mitt underbara headset har lagt av, så jag trycker mig in på returärenden på eran hemsida.
Väljer anledning till retur, och knappar in en utförligare beskrivning på vad som är fel, och hur jag felsökt. Men sedan läser jag detta "Serienummer på produkten (Denna finner du på baksidan av produkten eller på emballaget):"
Nu är det så att hur jag än vrider och vänder på mitt headset hittar jag inget serienummer och emballaget har jag inte kvar. Det jag funderar på är om serienumret är nödvändigt att ange, och i så fall om det är något utav dessa artikelnummer som kan tänkas vara serienumret i fråga?

Hej Niclas,
Eftersom det inte finns något serienummer på Steelseries Siberia V2 så kan du helt enkelt lämna det fältet tomt.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Har nu avbeställt min order också, bara löjligt när man ska behöva vänta en vecka eller mer på att ni ska klara lägga ner saker i en låda o posta iväg. Väldigt besviken, kommer beställa mina varor nån annanstans från och med nu.

Permalänk
Hedersmedlem

*Inlägg redigerat*

Tänk på att det är viktigt att vara trevlig i forumet, oavsett hur missnöjd man är.

Permalänk

Detta kanske inte hör till just komplett-tråden men skriver det här eftersom det var från komplett som jag beställde.

Beställde lite datordelar från komplett.se för några dagar sedan. Idag när jag sökte efter paketet på posten.se ser jag detta meddelandet.

29 maj kl 21:14: "Örebro, Fel i streckkoden på frakthandlingen. Försändelsen kan bli försenad"

Någon annan som har varit med om samma problem med sitt paket och som vet hur mycket det då blev försenat? Hade någon av varorna blivit skadade när ni sedan fick dem? Känns som att risken finns att mitt paket blivit nött om det nu är något fel med streckkoden och då kan ju något ha blivit skadat.

EDIT: Det blev ingen försening och inga av varorna hade tagit någon skada.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K | MB: ASUS P8P67 B3
GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8 GB (2x4 GB)
PSU: EVGA GQ 650W 80+ | Chassi: Fractal Design Define R3
Bildskärm: LG W2363D 23" 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,

Som du säkert känner till har vi just nu förseningar i vår orderplockning till följd av en uppdatering av vårt lager helgen 14 - 15 maj. Vi jobbar just nu med alla tillgängliga resurser för att hinna ikapp och skicka ut alla paket så fort som möjligt. Driftstörningen var inte planerad och därför fanns det ingen information på Komplett.se inför uppdateringen.
Berörda kunder är kontaktade via mail och vi informerar om leveransförseningar i kassan. Återigen vill vi be om ursäkt för förseningen.

Vänligen

/Mikael

Men ändå om detta var oplanerat så hade ni väl kunnat lägga upp information i efterhand om detta eller? Du sa att denna uppdatering hände helgen 14-15 maj. Jag (19 maj) som många andra beställde flera dagar efter detta. Denna information borde funnits på eran sida dagen efter och att det fortfarande inte fanns flera dager efter händelsen varför?

Permalänk
Medlem

Äntligen fick man sitt paket beställde 19 Maj kom idag (30-Maj) till Pick-Up-Point.

Kan börja med att säga att tack vare eran otroligt långsamma leverans så kommer jag ha tur om jag hinner att ens koppla in grejerna närmaste veckan. Sen är det ju dessutom otroligt att ni inte ens verkar erbjuda era kunder något extra vid sådana här långa förseningar.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Dani05:

Men ändå om detta var oplanerat så hade ni väl kunnat lägga upp information i efterhand om detta eller? Du sa att denna uppdatering hände helgen 14-15 maj. Jag (19 maj) som många andra beställde flera dagar efter detta. Denna information borde funnits på eran sida dagen efter och att det fortfarande inte fanns flera dager efter händelsen varför?

Skrivet av Dani05:

Äntligen fick man sitt paket beställde 19 Maj kom idag (30-Maj) till Pick-Up-Point.

Kan börja med att säga att tack vare eran otroligt långsamma leverans så kommer jag ha tur om jag hinner att ens koppla in grejerna närmaste veckan. Sen är det ju dessutom otroligt att ni inte ens verkar erbjuda era kunder något extra vid sådana här långa förseningar.

Hej,
Så fort vi insåg att vårt lager inte skulle kunna leverera paket i samma normala takt som vi är vana vid så lade vi upp information om detta i kassan och senare informerades berörda kunder via mail.
Vi ber så mycket om ursäkt för förseningen och de kunder som drabbats av försening är kontaktade för kompensation med 200 kronor rabatt på nästa order. Så håll utkik i din mail och tack för ditt tålamod.

Skrivet av Yuppienalle:

Detta kanske inte hör till just komplett-tråden men skriver det här eftersom det var från komplett som jag beställde.

Beställde lite datordelar från komplett.se för några dagar sedan. Idag när jag sökte efter paketet på posten.se ser jag detta meddelandet.

29 maj kl 21:14: "Örebro, Fel i streckkoden på frakthandlingen. Försändelsen kan bli försenad"

Någon annan som har varit med om samma problem med sitt paket och som vet hur mycket det då blev försenat? Hade någon av varorna blivit skadade när ni sedan fick dem? Känns som att risken finns att mitt paket blivit nött om det nu är något fel med streckkoden och då kan ju något ha blivit skadat.

EDIT: Det blev ingen försening och inga av varorna hade tagit någon skada.

Bra att dit paket inte blev försenat

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Usch vad dåligt.

Beställt och får också vänta. Sista gången man handlade på komplett.

La order för två dagar sedan på lagerartiklar och de har inte ens packat den än...

Grejerna jag beställde ifrån Inet.se ligger hemma och väntar....

Edit: Givetvis skulle man kollat här innan, men att det ska ta över en vecka att få ordning på lagrer är ju bara pinsamt.

Visa signatur

Prylgalen
Karpen Medlem

Permalänk
Medlem

Har en beställning på Inwarehouse som bara ligger utan att något händer med den också. Verkar som man riskerar att få vänta 1v innan de ens skickar den om inte mer. Tyvärr var det ett specialpris på varan jag beställde vilket var enda anledning jag köpte den så kan inte byta butik, skulle göra det utan att blinka annars.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qwerty76:

Usch vad dåligt.

Beställt och får också vänta. Sista gången man handlade på komplett.

La order för två dagar sedan på lagerartiklar och de har inte ens packat den än...

Grejerna jag beställde ifrån Inet.se ligger hemma och väntar....

Edit: Givetvis skulle man kollat här innan, men att det ska ta över en vecka att få ordning på lagrer är ju bara pinsamt.

Samma här. Synd man inte läste imorse, då kunde man fått grejerna ifrån Inet redan imorgon. 24h från beställning till att man får grejerna är rätt svårslaget.

Hoppas det löser sig omgående. Första gången man tycker det är synd att det är en röd dag mitt veckan, haha..!

Permalänk
Medlem

Jag tycker eran service är bra och allt sådant. Men jag tycker ni borde ta upp det som inet gör. Nämligen att man beställer delar till datorer och ni bygger och testar dem.
/Alex

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)