Permalänk

counter-strike

blev lite sugen på att spela Cs, har inte gjort de på hundra år känns de som, men nu har problemet kommit, jag har typ hl version 1.1.1.0 eller va de blir och typ bara cs 1.5, 1.6 men det funkar inte? får bara en massa old versionen, plus att hittar inga nya versioner nånstans... så kan inte spela, så måste man typ skaffa Counter Strike Source eller nåt eller?

Visa signatur

Jokern

Permalänk
Medlem

Du har väl steam installerat?

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk

jo, men i steam händer de nada när man testar och connect, typ man klickar, men händer nada

Visa signatur

Jokern

Permalänk
Medlem

starta steam, där skriver du in produktnyckeln för ditt hl
simsalabim så har du cs 1.6

Visa signatur

Nikon D40x; 18-55 mm Nikkor; 55-200 mm Nikkor
Macbook; 2 GHz Core 2 Duo, Mac OS X Leopard

Permalänk

jaså? får väl testa å skriva in nyckeln då, för de har jag bra gjort i hl när jag installerad det

Visa signatur

Jokern

Permalänk

Mjo men nu är det så att steam funkar liteeeeeeeeeeeee annorlunda än vad du tror

Permalänk

men samtidigt så hittar jag inte vart man skriver inte den i steam faktiskt

Visa signatur

Jokern

Permalänk
Medlem

det är TYP så att du TYP ska installera TYP hl/cs genom TYP steam.

Känndes ganska jobbigt att läsa alla "typ" hehe

Men skämt åt sido, du ska inte installera hl/cs med skivorna som man gjorde på den tiden som cs fortfarande var kul. Nu ska du bara installera Steam och sedan installera spelen genom "Game" menyn. Där kommer du att få skriva in din cd-key som sedan sparas till ditt steam-account.

Permalänk

installera genom steam?? okej, hmm, lät ju intressant, får se om jag får till det

nu hitta jag vart jag skriver in cd-key iaf, men nu fick jag problemet Duplicate CD Key error, och jag har en orginalkey, så antingen så har jag mitt steamkonton kvar som inte är använt på nåt, några år, eller så har nån snott min key, om de nu går??

Visa signatur

Jokern

Permalänk
Medlem

Fall den är använd så får du ta glömt lösenord. Fall du inte lyckas då är det kört. Personer snor acc och valve bannar acc. Ingen idé vad jag vet att skicka mail dit och be om att få det tillbaka. Tror någon tog kort på skivan och allt och skickade, men det hände inte så mycket vad jag vet.

Permalänk
Medlem

Du har nog ditt steamkonto kvar, dom försvinner aldrig så. Men kommer du inte ihåg några info om det, skicka ett mail med en bild på din cdkey till supporten så får du tillbaka rätt info:)

Permalänk

så mitt steamkonto kan vara kvara alltså?
jag har iaf skickat ett mejl om de där, får se va dem svarar

Visa signatur

Jokern

Permalänk
Medlem

Dom kommer ju inte svara på ett tag så du vet.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyllet_84

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk

Förövrigt är det nog inte säkert om man kan omregistrera Counter-Strike 1,6 längre via sin gamla HL-nyckel. Antingen så går det om man har äldre nycklar, eller så går det inte alls.
CS 1,6 är inte längre en modd, utan ett fristående spel.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk

Vill passa på att fråga en snabb fråga här istället för att göra en ny CS-tråd.
Jag sitter med en bärbar dator som har ett inbyggt SiS m760GX och jag undrar kort och gott hur man gör för att få sämsta möjliga grafik i CS så man kan spela utan hack.

Tack.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Man kan ju ladda ner low fps models, sök på fragbite så hittar du nog några trådar och länkar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyllet_84

Jag tror faktist de inte kommer svara dra till SIBA eller något och köp ny cd key , counter-strike anthology ... sen är det bara att ladda ner på www.steampowered.com och regestrera och där har du det... CS 1.6

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skosnore
Fall den är använd så får du ta glömt lösenord. Fall du inte lyckas då är det kört. Personer snor acc och valve bannar acc. Ingen idé vad jag vet att skicka mail dit och be om att få det tillbaka. Tror någon tog kort på skivan och allt och skickade, men det hände inte så mycket vad jag vet.

Fattar inte varför alla gnäller.
Min kompis acc blev stulet, det enda jag behövde göra var att skicka en scan på kvittot till Steampowered och dom återställde allt.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Inte hört någon som _inte_ har fått tillbaka acc när dom skickat in ett bevis på att dom äger det till steam.