Permalänk
Medlem

mickjäveln sprakar

Köpte ny mick för två dar sen, dock inte bästa men xD
Köpte på elgiganten för 69 spänn och när jag e i vent så sprakar den dom hör knappt va jag säger.
Det är en "hama cs 461", kan det möjligen finnas nåra drivisar som jag kan testa? jag har googlat men hittar dom inte
Kan inte någon vänlig själ hjälpa mig med problemet?

puss

FYFAN VA NICE! TACK FÖR HJÄLPEN!?
Swec som ska vara så jävla nice men ändå inte en jävel som orkar ta sig tid.

Visa signatur

johan

Permalänk
Medlem

jag tycker du ska gå till elgiganten och förklara problemet.... antingen så är kanske micen trasig eller så är den helt enkelt usel

be dom på elgiganten testa micen... för vad jag vet så ska man inte behöva kunna trolla för att få en mic att fungera...

va jag snäll nu som svarade

du kan ju inte förvänta dig att få några väldigt utredande svar på en sådan här tråd
den hade passat bättre i IRCen

Permalänk
Medlem

prova micken i en vanlikgt ljudinspelningsprogram på datorn som finns i tillbehör. Spela in lite ljudbitar där och se om det låter bra. Gör det det så är det ju inget fel på micken iaf..

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Ptjaa, du kanske har höjt outbounden för mycke, det ger sprak för mig. Vet annars inte vad det kan vara för fel. Å tagga ner lite, det är en svår fråga du ställer, kan vara lite vad som helst.

Visa signatur

AMD 7800X3D // Geforce RTX 4080 // 32GB DDR5 6000MHz