Jag har en liten konstig fråga ! Jag har ungefär 900 kr över som ja hade tänkt lägga på Datorn.
Och min fråga är som så att ja skulle vilja ha några tips på något att
lägga pengarna på.
Vad gäller resten av ev kylning beror det helt på hur du vill ha ditt system, välkylt eller tyst. Du verkar ha bra med fläktar så om du är petig med ljudnivån se över om du vill köpa några motstånd till dina befintliga fläktar så de låter mindre (ifall de gör det).
Skriv gärna vilket chassi du har, nätagg och vilka fläktar det är du har. Om du inte söker mer kylning kanske lite mer minne inte skulle sitta helt fel?
chassit är en X-case Dracula
nätagget är ett Q-Tec adt-350
Har datorn i samma rum som sängen så ja vill ha det helst tyst men inte för varmt heller men när ja sätter ett finger på grafikkorst fläkten så är det mest löst stortsett som natt å dag men passar Zalmans på Geforce 6600 Gt då ? och några tips på resten av pengarna ?
500 gb totalt i hårdisk så det är lungt bra DvD rom skulle kanske köpa ett nytt packet med fläktar börjar nog snart ha gått ur rekomendation . övrig utrustning okey . men vill som sagt få den så tyst som möjligt fler tips ?
§3.1 Välj ett ämne som tydligt visar vad tråden du skapar handlar om.
§3.2 Trådar och inlägg skall skrivas i därför avsett forum.
§3.3 Inlägg helt utan relevans eller anknytning till det forum de skrivs i tas i regel bort utan förvarning. §3.4 Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).