Ett litet tips. "bZerk tangentbord, blå LED, mini"

Permalänk
Medlem

Ett litet tips. "bZerk tangentbord, blå LED, mini"

Tjo.
Fick hem mitt bZerk tangentbord, blå LED, mini iförrgår, vilket jag invrigt packade upp och pluggade in i datorn.
Jag var besviken, otroligt besviken. Man är tvungen att ha "scroll lock" igång för att tangentbordet ska lysa, och knapparna är så otroligt plastiga, mjuk plast kan man säga, och man måste liksom trycka till på tangenterna för att man ska få fram någon bokstav. Jag testade att skriva lite med mitt Bzerk, och mitt Logitech Ultra-X. Kolla. TEXTEN ÄR INTE SERIÖS, hade inget att skriva om bara.

"ok, jag testar bzerks nya tangentbord med led skit på .
tagetetrna verkar helt konstga, dom r typ svåra att trycka på samtidigt som jag
försöker skriva helt noralt.. men det går inte.. dligt
haha... det lyser fint men tangenterna är helt konstiga, plast iofs.. men dfom skriver inte tt det är gjort i plast, utan dom skrive ingenting!!!111dålgt.. f va dåligt... det borde man få reda på redan nder frsta ögonkastet..
eller? vad tycker du? ej ite mkt.. hahhaa... duh ar väll inte än s sett bzerks tenangebord...
=====================
Ok, nu testar jag logitechs Ultra-x tangentbord..
Den är skitskön att skriva med, för att tangenterna är så jävla mjuka och sköna, samtidigt som dom är smala och
starka.. svårt att förklara, men... den kostade bara 311 inkl. frakt, vilket är värt pengarna."

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk

inte lite enklare att testa nya tangentbordet i wordpad ?

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem

Ja, jag har hört en till som var väldigt besviken på det tangentbordet.