Hej! Har stoppat i ett soundblaster Live 5.1 i datorn istället för det integrerade. Med det integrerade hade jag dock ett program nere i aktivitetsfältet där jag kunde ställa in vad ljudportarna skulle va till och så jag kunde testa och ställa in antal kanaler m.m.. Problemet är det att jag fick det nya ljudkortet av en polare och har därför ingen skiva eller dylikt med program och drivrutiner.. Har dock letat på creativs hemsida men hittar inget liknande det jag hade tidigare. Nån kanske kan hjälpa mig. mvh Micke
Visa signatur
AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860
Det kan vara väldigt svårt att få tag på rätt drivrutiner till ett soundblaster live!
Har inte din polare någon skiva då, det brukar sluta med att jag får ta till denna, när jag ska installera drivisar till kortet...
Ursprungligen inskrivet av Thunderbolt Det kan vara väldigt svårt att få tag på rätt drivrutiner till ett soundblaster live!
Har inte din polare någon skiva då, det brukar sluta med att jag får ta till denna, när jag ska installera drivisar till kortet...
var kommer det svåra in, har du det vanliga finns ju drivisar på creatives hemsida, jag hittade mina där iaf!