feedbacktråd [EMC II Elitemodds multimedia chassi a´la ikea]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saijko
Okok vad heter han så att man kan dra ett pm till han

Om du tar och läser tråden.. eller bara tittar på displayen så står det vem som har gjort den.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk

Klistrade på solfilmen i fronten

Testade med grön Cold Cathode,bara för att se hur det såg ut.

Bygglänk

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det såg jävligt stilrent ut med solfilmen, det blev jävligt bra
men cold cathode kan du skippa tycker jag det förstörde det stilrena.

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk

Snygg effekt du får redan här runt hålet för dvd'n

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AbjorNer
Det såg jävligt stilrent ut med solfilmen, det blev jävligt bra
men cold cathode kan du skippa tycker jag det förstörde det stilrena.

Ja men den skall andvändas bara när jag vill visa polare m.m, hur det ser ut i lådan.Har satt en offknapp så det är bara att stänga va den:)Vill ju inte ha den på när man sitter framför tv´n:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Snyggt. Men du får nog jobba lite på kabeldragningen Såg f.ö. helt ok ut med CC också om jag får säga vad jag tycker. Men inte så man vil ha den lysandes så framför tv:n.

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XYZ-saft
Snyggt. Men du får nog jobba lite på kabeldragningen Såg f.ö. helt ok ut med CC också om jag får säga vad jag tycker. Men inte så man vil ha den lysandes så framför tv:n.

Nä givetvis så kommeri nte kablarna att ligga så,och CC kommer bara att sättas på på typ JULafton.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Personligen tror jag det skulle vara snyggare med lite mörkare... kanske ett extra lager film?
Jäkligt snyggt iaf.

Permalänk

Så nu kommer jag väl antagligen att få en massa ris:)Jag vill ha fronten lite annorlunda:)Så jag sågade ut lite playwoodramar runt enheterna i fronten,ja här kommer lite bilder.

Allt är inte klart än,skall lackas med lasyr och slippas lite mer.

Bygglänk

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fan va snyggt måste jag säga..

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk

det vart grymt mycket snyggare än innan, det enda är att du borde ha en sån där liknande den med startknappar i övre vänstra hörnet med

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bonden_88
det vart grymt mycket snyggare än innan, det enda är att du borde ha en sån där liknande den med startknappar i övre vänstra hörnet med

Fan va kul att ni gillade i´den,jag trodde jag skulle bli idiot förklarad

Nä men där i hörnet blir det nog en till med usb kontakter:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

säg bara klockren

Det är skit kul att följa dina byggen och det är fett skönt med dom små mellanrummen mellan updatsen härligt!.

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Fan va kul att ni gillade i´den,jag trodde jag skulle bli idiot förklarad

Nä men där i hörnet blir det nog en till med usb kontakter:)

bra hehe det var något sånt jag vill se där. kanske även för ljud, vem vet

Permalänk
Medlem

Stilrent. Det blev lite mer liv i den än om den bara skulle varit svart. Något uppe i vänstra hörnet bara, till exempel USB som du sa, så blir det skitsnyggt.
Mer nyskapande byggen åt folket!

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk
Medlem

grymt mycket bättre! keep it up!

Permalänk

D blir ju grymt fint.

Visa signatur

[Intel i7 860] [Corsair H50] [ASUS P7P55D PRO] [80GB Intel X25-M] [Antec 300] [Corsair HX650W]

HTPC[Intel i3 2100] [Scythe Shuriken] [Asus P8H67-M Pro B3] [Samsung EcoGreen F4 2TB] [Silverstone Grandia GD06B] [Be-Quiet Pure Power L7 300W]

Permalänk
Medlem
Permalänk

ser bra ut *Tummen upp* eller hur nu man gör de

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Satte ju dit dessa alu fläktgaller,efter ett tag så tyckte jag att dom inte passade in riktigt,så jag tog och gjorde ett par egna

Grundmålat

Återkommer när dom sitter på plats:)

Bygglänk

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kan bara säga det en gång till, perfekt

Permalänk
Medlem
Citat:

Antar det är träets årsringar som fular sig men det ser ut som att du har sågat i våger på den taggen te höger

EDIT: satan glömde. Alltså det är äckligt. helt sjukt äckligt.

Helt sjukt äckligt snyggt

PS. gief "tummen upp" kommando?

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk

Idag kom fläktgallret på plats(på ena sidan dock)

Fronten vart lite konstig,playwooden kom å olika håll,därav olika nyans(ådrona åt olika håll)

Så jag sågade ut en helt ny front istället,den är bara grundad än

Har även börjat lura på hur toppen skall se ut

Bygget utan snack

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det blev ju riktigt nice när du satte dit trädetaljerna, cool idé med fläktgallret

Permalänk

vet inte om jag gillar fronten så som den är nu men det är ju trottsallt inte klart

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
vet inte om jag gillar fronten så som den är nu men det är ju trottsallt inte klart

Bättre än innan,då den såg för djävlig ut:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

SNYYYYGGT! Du kanske borde såg lite i fronten så den inte ser så skrikig ut men annars var det grymt snyggt!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
SNYYYYGGT! Du kanske borde såg lite i fronten så den inte ser så skrikig ut men annars var det grymt snyggt!

Den ska se skrigig ut:)

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Du är kännd för dina utrymmeskrävande moddar, hehe, shysst jobbat..