www.jailbreakcs.se återupplivad!

Permalänk
Medlem

www.jailbreakcs.se återupplivad!

Hej!

Som ni säkert minns så körde jag en CS-server med modden Jailbreak och weaponarena i fjol. Vart lite sugen och då domännamnet fortfarande är mitt så tänkte jag "Varför inte?"

Så nu är den uppe igen, med nya och frächa omskrivna plugins

Hoppa in och testa vetja!

ip: geeken.mine.nu (snart jailbreakcs.se, men DNS är seg)

Trevlig kväll Vi ses!

Vad är då jailbreak?
En annorlunda spelstil, dör du så hamnar ju i Jail, som ligger i motståndarens bas, är hela laget i jail så förlorar ni.
Du kan rädda ditt lag genom att stå i motståndarlagets jail i 5 sek när du är fri.

Som grädde på moset så körs varje runda med att alla får samma random vapen, allt från he-granat till AWP

Permalänk

Låter skoj, var ett bra tag sedan jag lirade CS, men fick det med HL2 så jag spelar gärna lite. Måste jag dra hem någon installation eller är det bara lite scrips som spelet själv drar hem medans banan laddar?

Edit: Såg i din andra tråd att man inte behövde dra hem något, perfekt

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

låter roligt, synd att jag inte hunnit installera cs efter omformatering. Nästa vecka kan jag dock hänga på.

Permalänk
Medlem

Haha låter skoj, kommer nog in på en omgång under kvällen

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Fint, spelade på förra jailbreak servern, kommer kanske om det är någon inne ikväll.

Permalänk
Medlem

Inte source eller? Finns det liknande till source?

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klockan
Fint, spelade på förra jailbreak servern, kommer kanske om det är någon inne ikväll.

Jag är inne i kväll efter 22.30 ska vi lira då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Insanewithmybody
Jag är inne i kväll efter 22.30 ska vi lira då?

Visst, det är runt den tiden jag tänkte mig.

Permalänk
Medlem

Jag är också på 22.30 inte en minut försent vill jag veta av ;=)

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Pc Mark 05: 5341 p

Permalänk

Då ses vi då

Permalänk
Medlem

Jepp!! 20 min kvar

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Permalänk

Kommer in så fort jag kan
skulle prata med tjejen först

Permalänk
Medlem

Den funkar inte

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kom in och spela! vi är bara två st just nu

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

ja come on!

Visa signatur

Permalänk

Kommer in snart

Permalänk
Medlem

Byt bana!

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Hahaha granat arenan var ju riktigt... konstig.
Föresten... var det bara jag som tyckte att det var konstig variation på vapnena flera vapen kom flera gånger... är inte samtliga vapen med i rotationen?

Permalänk

vill lira lite assultbanor dom är för bäst men ja fattar inte varför det är så lite folk inne va inne igår då var det typ 4 pers inne

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

fan låter ju kul, skall defenetivt testas!

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk

När ska vi lira?

Permalänk
Medlem

JAAAAA!!

Visst var det den här som körde de_mjolby3 ibland?

Permalänk
Medlem

får nog fan testa det senare

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carls
JAAAAA!!

Visst var det den här som körde de_mjolby3 ibland?

Föfan, klockren bana för detta.

Permalänk

Lira i kväll?

Permalänk
Medlem

Jag lirar gärna,kör faktiskt nu,men det är ingen inne:o

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz BE@3.9Ghz |A-Data DDR3 4GB 1600Mhz Game Series|Asus M4785TD-V EVO DDR3|Asus HD4850 1GB| Fractal 400W|

Permalänk
Medlem

kom in då, bara 2 pers

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

juste fan! mjölby 6 behövs
kastar in den direkt

Permalänk

inga folk där ju

Permalänk
Geeks
SweClockers

*Flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)