WoW: Discord, lite hjälp tack.

Permalänk

WoW: Discord, lite hjälp tack.

Jag vet att det redan finns en tråd som handlar om detta, men jag behöver hjälp snabbt.

Jag vill ha ett helt nytt interface, jag är så trött på det orginala. Visst jag ahr massa addons men det hjälkper mig ju bara i spelet. Vill ju gärna att det ska vara fint :).
http://www.discordmods.com/cgi-bin/customlayouts.pl?mod=DFM
det är den som heter "Koukla"

Min fråga är hur jag får det att funka. Jag fattar INGET!

Snälla hjälp mig <3

Visa signatur

över och ut

Permalänk
Medlem

Jag har tyvärr inget svar på din fråga, men lite tips bara. Du säger att du vill ha svar snabbt, då föreslår jag att du skriver i Interface tråden (eventuellt wowtråden) i underforumet Multiplayer där jag tror du kommer få bättre hjälp. Annars så tror jag säkert att det finns guider eller dedikerade forum till sådant här, sök runt lite så kanske du hittar något.

Lycka till.

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Det borde ju följt med en "ReadMe" när du laddade hem det?

Med sådana AddOns(Packs) så brukar det ju vara att lägga in "save-files" i ditt account namn i mappen WTF, sedan lägga AddOnsen i Interface/AddOns.

Men som spixz^^ säger så får du nog snabbare hjälp i "Pimp My WoW UI-Tråden".

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Jag vet att det redan finns en tråd som handlar om detta, men jag behöver hjälp snabbt.

Citat:

Jag att jag bryter mot reglerna, men jag vill bara ha hjälp lite snabbt.

Regler.

*tråd låst*