Permalänk
Medlem

Vet inte om det har diskuterats tidiagre men jag undrar varför ni bara tillåter att ens avatar bara är 60x60 pixlar?

Jag har alltid haft svårt med att få en bra och tydlig avatar eftersom det är så få pixlar man har att jobba med.

80x80 hade varit riktigt bra, 100x100 hade definitivt inte gjort någon skada enligt mig.

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk
Geeks
Grundare

Gammal standard för forumet och på grund av filstorlekens skull. Kanske bör revideras, så länge inte avatarerna blir ett störande moment så är det väl inga problem. Finns det någon annan som vill tycka till?

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Jag tycker att 60x60 räcker alldeles utmärkt.
Har det funkat hittills så funkar det senare med

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Vila i frid

mer bling bling åt folket!

Visa signatur

Assumption is the brother of all fuckups

Permalänk
Medlem

Som sagt, jag tror inte 80x80 kommer göra någon skada alls.
Jag kan inte se hur det kommer kan störa någon, visst, har man avatars som är skit stora så blir man ju ganska irriterad.

Man kan ju alltid göra en omröstning för att se vad majoriteten tycker.

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk
Testpilot

Minns att det var lite mindre när jag reggade mig, typ 58x58 eller nån annat skumt mått.
Stämmer det eller är jag helt ute och cyklar?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Jag tycker att 60x60 duger alldeles utmärkt. Absolut max 80x80, inte större, det blir mest irriterande i längden.

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk

kanske en funktion som skalarnerbilden till de givna pixlarna.. tex 80*80 eller något

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

då kan man ju lika gärna ändra storleken själv?

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8