Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pytonOrm
jag var på dreamhack nu i vinter o filmade KINC & Crotale in action med kväve

lägg upp den videon e du gullig vore roligt att se.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pytonOrm
Langos

visst

Givande inlägg, tack så hemskt mycket för din input. Hur farligt tror du att flytande kväve är? Kanske som floursyra? pffft......

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

funky_monkey

visst men jag har ingenstans att lägga upp den på

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Visa signatur

DÅLIGT! -- Sagan om de bannlysta är 1337!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antori
För att datan ska kunna bli snabbare måste du skaffa en snabbare hårddisk, alternativt köra Raid. Teoretiskt dock så blir hårddiskar snabbare desto kallare de är eftersom hastigheten regleras utav temperaturen i hårddisken. Fast det är inte en märkbar skillnad.

Dock antar jag att du menar om datorn blir snabbare i vilket fall svaret fortfarande är nej. Datorn blir inte snabbare av att den är kallare. Dock ger det större möjlighet att överklocka vilket i sin tur ger en snabbare dator.

För övrigt tycker jag stöld är en väldigt dålig lösning på att införskaffa saker.

Det är en gammal fin regel att man ska vara nykter när man postar inlägg.

Permalänk
Medlem

Vem syftar du på Dunde? Antoir verkar vara nykter tycker jag, tyvärr kan det samma inte sägas om aragorn_daligt...

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunde
Det är en gammal fin regel att man ska vara nykter när man postar inlägg.

Data = 1or och 0or, information, läs/skrivhastighet hårddiskar osv osv..

Dator = En burk som står bredvid skärmen, innehåller moderkort, processor, grafikkort, minne, hårddisk (som innehåller data).. var oftast grå upp till för några år sen när folk tyckte att grått var fult och det började tillverkas i massa olika utföranden..

Stöld = Olaglig handling som kan resultera i fängelse, men oftast bara ger dig böter. En dålig sak..

Något annat?