Permalänk
Medlem

WOW:BC Guild Inc?

Hejsan swec's,

Tänkte bara höra, eftersom expansionen till WoW 'The Burning Crusade' kommer nu den 16e undra jag om det är några som kanske har suget för att rerolla på en av de nya servrarna som kommer upp samma datum och kanske även skapa ett guild tillsammans som är PvE inriktat?

Jag vet inte hur denna idé har fungerat förut när de gäller Swec WOW guild, men är det några intresserade?

mvh

Permalänk
Medlem

Jag har precis rerollat, orkade inte vänta på en av servrarna som kommer då så började i lördags. Kör på den nyaste servern, Burning Steppes, finns runt 40 st lvl 60's. Kör där med några polare, vi har funderat på att starta en guild och så men om ni skulle göra en Sweclocker guild så skulle det så klart vara roligare att vara med i den. Men jag antar att om ni endå ska rerolla så gör ni det häldre på en som kommer när TBC släpps. Vet inte hur många a er som gillar alliance men det är det jag kör på Burning steppes.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liraren
Jag har precis rerollat, orkade inte vänta på en av servrarna som kommer då så började i lördags. Kör på den nyaste servern, Burning Steppes, finns runt 40 st lvl 60's. Kör där med några polare, vi har funderat på att starta en guild och så men om ni skulle göra en Sweclocker guild så skulle det så klart vara roligare att vara med i den. Men jag antar att om ni endå ska rerolla så gör ni det häldre på en som kommer när TBC släpps. Vet inte hur många a er som gillar alliance men det är det jag kör på Burning steppes.

Hur gammal är denna servern?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt, försökte kolla förrut men hittade inte var man kan se när den skapats, hur kollar jag det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liraren
Vet inte riktigt, försökte kolla förrut men hittade inte var man kan se när den skapats, hur kollar jag det?

Ingen aning, men om det är så få level 60's så är den nog inte så gammal kanske, tack iaf

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.