Permalänk
Medlem

GTAforum.se (kritik önskas)

Hej,
har snickrat ihop en liten sida för Grand Theft Auto serien. Skulle vilja veta vad ni tycker om den och vad som skulle kunna förbättras. Än så länge kanske den inte tillför så mycket unikt men detta pulade jag ihop för några dagar sedan, så jag har inte hunnit göra så värst mycket ännu. Använder mig av WordPress som publiceringssystem.

http://www.gtaforum.se

@För tillfället finns inget webforum vilket man lär förvänta sig av namnet

Permalänk
Medlem

ser bra ut... men jag gillar inte att du skriver datum å grejer på engelska. Ser fånigt ut... Fixa det så blir jag rätt nöjd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av totoo
men jag gillar inte att du skriver datum å grejer på engelska. Ser fånigt ut... Fixa det så blir jag rätt nöjd.

Japp det ska fixas, självklart ska det vara på svenska

Permalänk
Medlem

Tycker också att det ser bra ut. Några småfel som jag kommer att tänka på: Molnanimationen är väldigt tydligt repeterande i sin animation och de små gnistorna i linjen under titeln ger intrycket av att någonting håller på att laddas in.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Untitled
Molnanimationen är väldigt tydligt repeterande i sin animation

Har också lagt märke till detta, ska se om jag kan lyckas snygga till det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Untitled
gnistorna i linjen under titeln ger intrycket av att någonting håller på att laddas in.

Det har jag inte tänkt på, men det kan absolut ligga något i det, funderar dock på att ta bort den av anledningen att den kan vara störande.

Permalänk
Medlem

Den ser riktigt fin ut, håller med Untitled med animationen där. Men sidan hamnar under favoriter direkt;)

Visa signatur

PhII 955BE TRUE | Gigabyte 790FXT-UD5P | GTX 960 4GB | 16GB 1333MHz | Intel 330 120GB | 20TB | Corsair HX520 | Antec P182 | 27" BenQ VA | 2x 22" BenQ | 46" TV

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HermitoZ
Den ser riktigt fin ut, håller med Untitled med animationen där. Men sidan hamnar under favoriter direkt;)

Tack tack, har försökt förbättra animationen utan att lyckas, får väl så småningom ta hjälp av någon som behärskar flash bättre.

Permalänk
Avstängd

hur kul/bra är de att ge kritik när hemsidan är en template...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
hur kul/bra är de att ge kritik när hemsidan är en template...

Visst den är baserad på ett template men det är bara själva strukturen. Jag har dessutom gjort diverse ändringar som gör att den skiljer sig från detta template.

De grafiska elementen, färger osv är inte baserade på ett template och det är ju faktiskt det man ser.

Går enkelt att jämföra här:
http://www.lamateporunyogur.net/themesdemo/

Permalänk
Medlem

Jo mycket "2007 basic blog" layout på den. Kanske piffa upp den med lite färger och bilder (meny, bakgrund osv) ?

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk

GTAforum.se

Fasen Vilken bra Sida

Visa signatur

AMD Athlon64 x2 Dual Core Processor 6000+ 3.11GHz | 2GB RAM | ATI Radeon 4650 ~512MB | 500GB HDD

Permalänk

Re: GTAforum.se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haxxaren_
Fasen Vilken bra Sida

Fasen Vilket Onödigt Inlägg.

OnT: Jag tycker sidan är fin, men som sagt, för mycket blog över den.

Om jag inte hade sett adressen hade jag trott det var någon random blog.

Visa signatur

Neun und neunsich.