Permalänk

Dagens klipp - Vad är ditt?

Tja.

Skaopar en tråd om vilka klipp du gjort idag.
Själv så var det gratis Dricka på jobbet idag och man var ju framme och normpade i sig en hel del

Inte ofta man ser sådant här, Dock på min förra skola så var det happt houer vid 9 det var tider det.

Va, F*n?

Så vad har du för lite roliga klipp eller saker du kommit hem med billigt?
Låt höra!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Får gratis frukost på jobbet, det är ju inte lite man glassar på där kan jag säga.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Re: Dagens klipp - Vad är ditt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Tja.

Skaopar en tråd om vilka klipp du gjort idag.
Själv så var det gratis Dricka på jobbet idag och man var ju framme och normpade i sig en hel del

http://pici.se/pictures/UiiyuazFx.jpg
Inte ofta man ser sådant här, Dock på min förra skola så var det happt houer vid 9 det var tider det.
http://pici.se/pictures/ysqZSrssZ.jpg
Va, F*n?
http://pici.se/pictures/ravWwZSOx.jpg

Så vad har du för lite roliga klipp eller saker du kommit hem med billigt?
Låt höra!

Vi har likadan maskin på jobbet och där kostar det inget

Idag har jag nog inte gjort något direkt klipp men för ett par dagar sen köpte jag American Psycho på dvd för 1 krona. Det var trevligt

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Re: Re: Dagens klipp - Vad är ditt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy

Idag har jag nog inte gjort något direkt klipp men för ett par dagar sen köpte jag American Psycho på dvd för 1 krona. Det var trevligt

Samma här Hoppas de lägger ut nån ny film för samma pris snart.

Visa signatur

Nej jag vill inte.

Permalänk
Medlem

Länge sedan jag gjorde några riktiga klipp, snarare tvärtom nu för tiden.
Fast kaffe och frukost på jobbet är fritt iallafall

Permalänk
Medlem

Beställde en 1TB extern hårddisk tidigare ikväll, det kostade hela 279:- + frakt. Bara att hoppas att den levereras också

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shibby
Beställde en 1TB extern hårddisk tidigare ikväll, det kostade hela 279:- + frakt. Bara att hoppas att den levereras också

nu så får du tala mer ? hur har du fått det priset och vart ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Länge sedan jag gjorde några riktiga klipp, snarare tvärtom nu för tiden.
Fast kaffe och frukost på jobbet är fritt iallafall

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Får gratis frukost på jobbet, det är ju inte lite man glassar på där kan jag säga.

Samma här

Visa signatur

Gammal

Permalänk
Medlem

Får alla måltider på jobbet, vet dock inte om det ska anses som ett klipp...

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.

Permalänk
Medlem

Jag ska klippa mig idag, så det blir väl dagens klipp. Fast billigt är det ju inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keefa
nu så får du tala mer ? hur har du fått det priset och vart ?

Samma här

Det var på applestore, de hade skrivit lite fel tror jag fast de har rättat till priset nu.

Visa signatur

Server: Hp Microserver Gen8, Xeon E3-1265V2 , 16gb RAM

Permalänk

Gratis mat och dryck på jobbet (restaurang)

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

Jag köpte en nyare DV-kamera från pantbanken via internetauktion i förra veckan för 650 kronor.
Det var inte idag men det var verkligen ett klipp.
I beskrivningen stod det "defekt LCD-skärm".
Jag hörde av mig och frågade om den var spräckt.
"Nej, den visar bara inget"
Då tänkte jag mig att den troligen funkade och att det bara var skit bakom spakarna.. mycket riktigt! En inställning senare och jag har en nyare modell av en DV-kamera från Samsung med Nightvision, Sony MS och en massa annat trevligt för 650 kronor. Sålde min gamla DV-kamera från 97 för 800 kronor på blocket. Gjorde alltså en "vinst" på 150 kronor och fick en mycket trevlig DV-kamera. Det var verkligen ett klipp!

Permalänk
Medlem

Köpte Oblivion till Xbox 360 för 199:-.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

tog över farsans gamla bil
har inte ekonomi till att skaffa egen och denna har gått genom familjen sen den kom ut från fabrik (1988, spinner som en katt än i dag, 23 000mil)

Visa signatur

livet börjar vid 200km/h

Permalänk
Medlem

Ibland (var länge sen sedan sist) åker jag in till Iriver Nordic, då burkar jag få gratis Varm Choklad!

Idag vet jag inte..

Citat:

Det var på applestore, de hade skrivit lite fel tror jag fast de har rättat till priset nu.

Varför händer det inte mig!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Beställde en Sony Ericsson Z710i
För ca 1300:- av Komplett, antar att det är ett klipp.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=96909

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Testpilot

När jag var mindre var jag på en så kallad bytardag som skolor och bostadtområden brukar ha. På den tiden spelade jag kortspelet Magic och på ett bort låg det en bunt med kanske 200-300 kort med en gummisnodd runt och på det översta kortet satt en prislapp på där det stog 1kr. Antagligen ville personen ha 1kr/kort men på en bytardag är oftast inte personerna som säljer sina grejer där på plats utan det var en gammal tant som inte hade nån aning om vad det var för kort och då fick jag hela bunten för 1kr

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

inte just idag men för en tid sedan fick jag köpa en sony ericsson w880i för 1400kr pga av att halebop hade gjort fel på deras sidan, de var trevligt

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
När jag var mindre var jag på en så kallad bytardag som skolor och bostadtområden brukar ha. På den tiden spelade jag kortspelet Magic och på ett bort låg det en bunt med kanske 200-300 kort med en gummisnodd runt och på det översta kortet satt en prislapp på där det stog 1kr. Antagligen ville personen ha 1kr/kort men på en bytardag är oftast inte personerna som säljer sina grejer där på plats utan det var en gammal tant som inte hade nån aning om vad det var för kort och då fick jag hela bunten för 1kr

har med spelat magic, slutade för något år sedan då jag inte hade några o spelade med och sålde alla mina kort;):( ångrar det lite faktist.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Köpte Eragon på dvd idag för -1 krona. Fast det blev frakt på det med.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk

kom över några Usbkablar och rackmonterinssatser till Rack lådor idag heltgratis.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fick käka gratis på restaurangen bredvid stället där jag sommarjobbar idag, det var jävligt gott. Spätta på toast.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar

Permalänk
Medlem

Ipod Shuffle Dock

Ipod Shuffle Dock
Det makabra priset på 29 spänn.
Som hittat.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Re: Ipod Shuffle Dock

Citat:

Ursprungligen inskrivet av liv&helvete
http://www.domex.si/images/izdelki/slika2/M9757_main.jpg
Ipod Shuffle Dock
Det makabra priset på 29 spänn.
Som hittat.

Makabert var det ja.
Billigt om inte annat.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte "Det levande slottet" på DVD nytt för 4 kr i veckan.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Köpte "Det levande slottet" på DVD nytt för 4 kr i veckan.

Om du inte behåller den så länge kan det ju räknas som ett klipp, men om den ska stå i bokhyllan en längre tid så blir det ju snart dyrt....;)

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.

Permalänk
Medlem

Var hittar ni alla billiga dvd-filmer?

Permalänk

det nämner jag inte

men en kompis bror kom över följande

En hjulmutter
reservhjul
emblem
gängstav
en öl:P

min kompis
lite lampor
ett baklyse

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Var ute o käkade med 2 kompisar. Mat + massa öl. det skulle ha gått på ca 450:- / skalle

Notan kom in på 550:- totalt

fint litet klipp

Visa signatur

MacBook Pro 13,3" C2D 2,26Ghz 2GB 1066Mhz RAM

Permalänk
Medlem

Alltid gratis dricka här på mitt jobb så det får väl anses som dagens klipp då ;o