En nära kompis köpte denna strax efter jul. Efter tre turer ner till Elgiganten och konstant service så är hon redigt less på denna mobil. Kan ju vara så att hon fick ett måndagsexemplar, men problem mikrofonen (gick ej höra vad som sas) samt något med knapparna gjorde att telefonen sjönk i mina ögon.
Dock ett stort grattis till er som fick en fungerande telefon och är nöjd!
Ursprungligen inskrivet av Homie En nära kompis köpte denna strax efter jul. Efter tre turer ner till Elgiganten och konstant service så är hon redigt less på denna mobil. Kan ju vara så att hon fick ett måndagsexemplar, men problem mikrofonen (gick ej höra vad som sas) samt något med knapparna gjorde att telefonen sjönk i mina ögon.
Dock ett stort grattis till er som fick en fungerande telefon och är nöjd!
Tror mikrofonen lägger av förr eller senare på alla. Jag har använt 2 st och mikrofonen har lagt av på båda.
jag kan verkligen rekommendera denna mobilen mycket ljud för pengarna största fördelen är att den har 3,5 mm uttag slipper adapter som man måste ha om man köper en SE lur. jag tar mkt bättre bilder än trådskaparen med min kamera? dessutom följde det med högtalare till min telefon har en svart. iofs så har jag inte granskat bilderna i datorn än...
fördelar:
Att den är tunn
har 3,5mm uttag
bra kalkylator
bra pris
bra ljud iaf med mina egna creative in ear lurar.
nackdelar
kameran även om den tar ok bilder
När du har knapplåst den kan du ej byta låtar med knapparna är ett litet minus.
ett axplock av mobilens intryck. det roligaste kanske är att man kan lägga till grejor mitt i skärmen;).