Grafikkort som maxar crysis??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Breeder
Jag har tänkt att lägga ut max 2200kr på grafikkortet.

Isåfall är ju det självklara valet 8800gt: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=342061

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

Är det någon som har ett 8800gt 512 till salu?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tri_State
Du kommer få 0 prestandaökning om du tänker på att gå från ex. 2 GB till 8 GB i RAM. Det finns inget spel som kommer upp i så mycket. Sitter själv på 8 GB och kommer inte över 3GB när jag spelar och då kör jag på ganska höga inställningar.

sitter själv på 4gb ram och det händer att jag får slut på ram när jag lirar bf2 en längre tid! ram kan man inte få för lite av!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
sitter själv på 4gb ram och det händer att jag får slut på ram när jag lirar bf2 en längre tid! ram kan man inte få för lite av!

BF kan aldrig komma upp i 4gb ram såvida du inte har några extrem mods och sitter i Win 64 eller Vista 64bit.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
BF kan aldrig komma upp i 4gb ram såvida du inte har några extrem mods och sitter i Win 64 eller Vista 64bit.

Nae det verkar lite skumt, jag kör BF varannan dag med bottar och skit på max (utan moddar) och inte fan kommer det upp i 4GB, inte äns med 4GB exe patchen, då kör jag först en server och en klient på samma dator, OS är Vista x64, resten i sign. Lär vara en fin memoryleak eller skadade filer om det tar så mycket.