Permalänk

G11 problem

tjenare jag köpte ett logitech G11 för någon timma sedan och knapparna man byter låt med funkar inte jag har installerat drivrutinerna. måste man ändra någon inställning för få det fungera med winamp?? kan någon hjälpa mig och säga vad G1 G2 G3 G4 hur man andvänder dom i spel och vad kan man göra med dom. jag har bara lyckats andvända dom till webläsarn winamp och kalulatorn och den här datorn ?? tangetbordet kan vara någorlunda förvirrande i början:)

Permalänk
Medlem

TRÖTT SKRIVER KASST!!!!

du måste gå in i winamp "ctrl + p" för menyn, sen "global hotkeys", "Enabled" sen tar du och klickar på "play" och väljer och sen trycker du på "play" knappen på t-bordet och och sen add hotkey och sen gör du så med alla, när du ställer in volymen, så dra plattan åt höger på v0olume up och sen vänster på volume down! GL HF trött!

Permalänk

okey thx det funkde .

Permalänk
Medlem

Tar och lånar tråden, pallar inte skriva en ny.

Har som ni säkert förstår ett G11-tangentbord och använder itunes. När man har itunes förnstret markerat, öppet så funkar play/paus bra.

Men så fort man byter till ett annat program eller startar ett spel så fungerar inte knapparna. Använder Vista 64bit, senaste itunes 8.0.1.11, och har Logitech G11 programet på v. 1.03.

Hoppas någon kan ge tips på hur man får det att funka.

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!