Permalänk
Medlem

Nhl 09 [Ps3]

Hej
Undrar hur många som har nhl 09 till ps3 och är sugna på att starta upp ett lag för EA SPORTS Hockey League. Vore kul att få ihop ett lag eller två.

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk

Är det någon som vet om man kan köpa den amerikanska versionen av NHL och ändå möta spelare från EU?

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk

jag e på, PSN:ID: Majsmannen

Permalänk
Medlem

Så bra vilken position spelar du på? Vi är 2 st jag spelar VF och polaren HF
PSN ID: djgurkan

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk
Medlem

gamefreak: Det borde du kunna göra, i NHL 08 kunde man iaf möta spelare från andra länder än EU.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurkläsk
jag e på, PSN:ID: Majsmannen

Har skapat ett lag nu, Swe rats. Har skickat inbjudan

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk

Har köpt NHL 09 nu. Är det bara jag som tycker det är svårt att göra mål?

PSN ID: Th3No1

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

Eftersom vi inte fick i hop ett lag så gav vi upp ,men nu så har vi fått tag på folk så hoppas att vi snart är ett fullt lag har. Därför är det bara jag som är i laget än så länge väntar på att folk ska ta emot inbjudan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamefreak
Har köpt NHL 09 nu. Är det bara jag som tycker det är svårt att göra mål?

PSN ID: Th3No1

har du kört online ännu? kunde inte hitta dig

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wisdom
Eftersom vi inte fick i hop ett lag så gav vi upp ,men nu så har vi fått tag på folk så hoppas att vi snart är ett fullt lag har. Därför är det bara jag som är i laget än så länge väntar på att folk ska ta emot inbjudan

har du kört online ännu? kunde inte hitta dig

Nej jag har bara kört offline. Först körde jag några "spela nu"-matcher och sedan startade jag en karriär.

Men hur fungerar online-läget? T.ex. Är jag center, du vänsterforward, Gurkläsk högerforward, och två andra backar? Möter vi andra lag som också är 5 utespelare? Kan man vara t.ex. 3 mänskliga och 2 AI?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Man kan vara minst 2st sen är resten AI. När du har kört en online match så kan jag skicka inbjudan till dig. Vi tänkte köra några matcher ikväll det är bara att gå in i omklädningsrummet när du har godkänt inbjudan, vi har inte bestämt någon tid ännu men kan återkomma med det.
Man väljer positioner innan matchet börjar sen är det precis som be a pro läget

Har skickat inbjudan nu
Jag kommer att finnas i omklädningsrummet vid 8

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk

Vad heter laget? sökte på swe rats men den hittade inget. Men det spelar ju ingen roll om du har skickat inbjudan

Får se om jag spelar idag har prov och läxor som ska in denna veckan som jag måste träna på.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det heter Swe rats har skickat inbjudan, vi kommer att köra igång vid åtta men du kan komma in senare ifall du har tid kommer nog köra ett tag.

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk

Jag har inte spelat online (har konto), kör mest Be-a-pro själv så jag är säkert inte så lysande men det skulle vara kul att testa online lite.

chilly_schrimp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chilly_schrimp
Jag har inte spelat online (har konto), kör mest Be-a-pro själv så jag är säkert inte så lysande men det skulle vara kul att testa online lite.

chilly_schrimp

Har skickat inbjudan

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wisdom
Har skickat inbjudan

Tack, jag "joinade" tidigare idag. Hur funkar det nu då?
Bokar vi tid när alla är med eller är det datorn som sköter övriga om inte hela laget kan osv?

Permalänk
Medlem

Datorn sköter de platser som inte blir valda. Vi tänkte gå in vid åtta och köra några matcher. Ifall det funkar läste att psn ska ligga nere till i morgon

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk

ok, jag ska se om jag kan då och om det inte ligger nere då givetvis.
Är det superviktigt att alla är med vid matchstart eller kan man komma in när som helst under en match?

Min "gubbe" är VF förövrigt men jag har inga problem att spela på annan pos (dock ej målis) om det är så.

Permalänk
Medlem

Man måste vara med från början kan inte hoppa in i en pågående match. Men du kan komma in senare vi kommer att köra ett par matcher. Alla är forwards men du kan ta VF eller C ska testa spela back idag har jag tänkt. Glöm inte uppdatera ps3an innan har kommit en ny firmware och ladda ner de senaste match uppställningarna

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk

Ok, jag provar logga in strax innan 20 så får vi se... förvänta er inga underverk bara

Edit: Första matchen laggade apa men andra var lite bättre. Det är lite drygt när man ska passa i bra läge och det inte händer nåt förrens sekunden efter när läget är borta :/
Man kanske skulle koppla PS3an med sladd istället för att köra trådlöst.

Jag ska prova det nästa gång + headset som sagt

Förslag på ny dag/tid?

Permalänk

Hej!

Tänkte höra om ni hade fullt lag? eller om man kunde joina... Lirar vanligtvis HF men tänkte starta en Be-a-pro som back.

Har inte lirat be a pro på internet förut... bara rankad snabbmatch.

Ps3-Namn: SiggeMcKvack

Permalänk
Medlem

Det är inte fullt Vi skickar en invite till dig lite senare ikväll...

Vi tänkte spela klockan 8 ikväll också. Det blir oftast så att vi spelar vid 8 på vardagar. Så det är bara att komma in i omklädningsrummet då

Permalänk

Jag har fixat headset nu så jag är gärna med ett par matcher till om jag får

Permalänk
Medlem

Självfallet Det är bara kul desto fler man är, kan ju bli så att nån får spela back idag också

Edit: Nu har jag skickat invite till SiggeMcKvack

Permalänk

Hur är det med er andra kör ni med headset? Jag har tyvärr inget headset

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Aa, men det är inte alltid de funkar tyvär. Men vi är iaf tre stycken som headset. Men det funkar att köra utan också

Permalänk

det var lite kul innan jag fattade att wisdom var den enda som hörde båda två. Först trodde jag han satt och pratade med nån annan i rummet.

Hur gick det sen efter att jag drog? Vann ni då eller?

Btw, nästa gång får jag se till söva dottern innan och sätta sambon vid datorn eller nåt.
Hon tyckte vi hade spelat aaaaalldeles för länge eftersom hon skulle se lyxfällan

Permalänk
Medlem

Haha, han lyckades ju till och med höra dom i det andra laget i en match Konstigt att vi inte kunde se varandra förens efter ett tag...

Nja, vi förlorade på straffar! Kanske nått man måste träna lite på. Ingen av oss satte straffen

Hehe, det vart ganska tyst när du stängde av micken

Permalänk
Medlem

Kan man köra ligor online i nhl09? Skulle vara fränt att ha 1 till 2 dagar i veckan man körde matcher och hade en liga gående.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
Kan man köra ligor online i nhl09? Skulle vara fränt att ha 1 till 2 dagar i veckan man körde matcher och hade en liga gående.

Japp. Spelar i en liga som heter UPHL, vi är 30 pers från www.playstation-3.se

Permalänk

Blir det nå lira ikväll eller?