Battle.net Warcraft 3

Permalänk
Medlem

Battle.net Warcraft 3

Har en stationär dator som jag brukar spela WC3 på, men har nu blivit tvungen att använda våran bärbara. Så jag installerar WC3 även på denna dator och det första jag får upp när jag försöker gå in på battlenet är:
"The cd key you provided is in use by Orb (dvs mig själv) (Reign of Chaos)."

Nej, jag har inte försökt vara inne på en cdkey från två datorer samtidigt. Den ena var avstängd. Ingen av datorerna har WC3 igång men enligt alla mina wc3vänner så är jag tydligen online och inne i en channel.

Nå finns det något sätt att fixa detta? Dvs få ut mig ur battlenet, eller är det bara att ha tålamod och hoppas att jag blir utkastad av inaktivitet eller nå annat skit.
Det har varit såhär sen igårkväll vi 9-tiden.

Visa signatur

Efter regn kommer jordskred!

Permalänk
Medlem

jag har haft samma problem. jag väntade typ 5min sen kunde jag logga in. säkert att ingen annan andvänder din cd key?

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk

hmm har du haft spelet utdelat på nåt lan ???

Visa signatur

//pelleplutt

Permalänk
Medlem

Ja, ingen annan har använt den.
Men nu funkar det igen, fick dock vänta 1 -2 dagar.

Visa signatur

Efter regn kommer jordskred!

Permalänk
Medlem

Hade precis samma problem, väntade typ 10 minuter, sen funkade det. Dock, efter ca. 2 veckor, så fick jag nån sorts suspension för att dom hade sett att 2 st hade försökt använda accountet sammtidigt, grymt skumt...

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."