cod refresh problem

Permalänk
Medlem

cod refresh problem

jag har ett problem med refreshen på spelet för när jag trycker på refresh list så får jag upp i ena hörnet att jag får kontakt från si så många servrar men det kommer inte upp någon i listan som jag kan spela på. och jag har kontrolerat att filtret är som det ska vara och jag har ikånen på internet. jag har även patchat upp det till det sista patchen.

det här problemet gäller både cod 4 och cod waw.
jag skulle vara tacksam om någon kom med svaret på mitt problem

Permalänk
Medlem

Jag har sökt runt lite på ditt problem, men det enda jag hittar är folk med piratkopior som haft detta problemet, så jag kan tyvärr inte rekomendera något annat än att prova o installera om eller kontakta Activisions support för o få hjälp med problemet.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 MAX // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem

okej det var syn men det återkommer fatikst efter ominstalation med. efter ett litet tag. men tack en då