Hur gör jag för att få 100% bredd?

Permalänk
Medlem

Hur gör jag för att få 100% bredd?

Hej!

Har ett stort problem här, med Sweclockers. Tro't eller ej men när jag har sidan uppe så är den automatiskt "Fast bredd" istället för "100% Bredd"

Som ni säkert har märkt så finns det en ruta, typ till höger om namnet på tråden. Där finns dessa två alternativ jag har nämnt ovan. Men varje gång jag uppdaterar sidan eller klickar mig runt här på sidan så måste jag ändra storlek. Finns det något sätt att välja vilken storlek man vill ha på fönstret?

http://img44.imageshack.us/img44/8753/swecstorlek.jpg

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem

har du cookies igång? En rensning i de kanske hade kunnat funka.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Det där problemet har jag ibland i FF... och att rensa hjälper inte. Det konstiga är ju att det bara händer ibland.

I Safari och IE fungerar det som det ska.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn
har du cookies igång? En rensning i de kanske hade kunnat funka.

Hur gör jag det? Är nu med FireFox så känner mig lite vilse...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjögren_85
Det där problemet har jag ibland i FF... och att rensa hjälper inte. Det konstiga är ju att det bara händer ibland.

I Safari och IE fungerar det som det ska.

Har FF. Hade samma problem innan med IE också, men FireFox är det mindre fel på så just därför kör jag med FireFox än så länge.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Verkty-Rensa ut känslig data

eller tryck Ctrl+Shift+Del

Visa signatur

PS3 Slim 750GB PSN: Asseroth
Dator:
i7 4790k | Gigabyte GA-Z97P-D3 | 32GB DDR3 | SanDisk SSD 128GB, OZC SSD 256MB, Toshiba 4TB, Toshiba 3TB | AMD Radeon R9 290x 4GB| Corsair CS650W | Fujitsu 27" 1080p & AOC 24" 1080p | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

köra på smala varianten och köra inzoomat istället?
firefox kommer iaf ihåg vad man har för zoom (ctrl+scroll)

Permalänk
Medlem

Att ta bort cookeis funkade inte. Nu måste man bara logga in på varenda hemsida...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nvmuppen
köra på smala varianten och köra inzoomat istället?
firefox kommer iaf ihåg vad man har för zoom (ctrl+scroll)

Vill ha breda versionen.

Vore bra om någon admin kunde svara på det här, eller den som sköter utseendet på forumet.

Edit: Nu av någon konstig anledning så är det full bredd. Har inte gjort någonting mer, bara surfat runt här på swec.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Skriv strängen about:config i Firefox, då får du upp hur Firefox ska bete sig. Kolla strängen browser.zoom.full står värdet på true?

EDIT: kolla även strängen browser.zoom.siteSpecific om den står på false

Permalänk

Det finns en knapp;) uppe till vänster på forumdelen.. <-> ser den ut

Visa signatur

Asus Striker II Extreme / XFX Geforce GTX 280 / Q9450 @ 3.6GHz/ TRUE Noctua 120/ 4x1GB Corsair TWIN3X2048-1333C9DHX / X25-M G2 80gb Velociraptor / Win 7 Ultimate x64/ Antec P190

MovieDatabase

Permalänk

edit: läste fel

Visa signatur

Asus Striker II Extreme / XFX Geforce GTX 280 / Q9450 @ 3.6GHz/ TRUE Noctua 120/ 4x1GB Corsair TWIN3X2048-1333C9DHX / X25-M G2 80gb Velociraptor / Win 7 Ultimate x64/ Antec P190

MovieDatabase

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KurreKula
Det finns en knapp;) uppe till vänster på forumdelen.. <-> ser den ut

Roligt att trycka på den varje gång?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camel-en
Skriv strängen about:config i Firefox, då får du upp hur Firefox ska bete sig. Kolla strängen browser.zoom.full står värdet på true?

EDIT: kolla även strängen browser.zoom.siteSpecific om den står på false

Båda står på "True". Vad ska de stå på för att man ska få konstant full bredd? Jag har nämligen samma problem som TS.

Visa signatur

R2UD3RCM550930577010006U

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spleen
Båda står på "True". Vad ska de stå på för att man ska få konstant full bredd? Jag har nämligen samma problem som TS.

På browser.zoom.full ska det stå true och på browser.zoom.siteSpecific ska det vara false